ÖFFI's!

da Maya de Feige Pfeiffn :sunglasses:…kimmt eh ned in mei Gossn :grin:…weyla De Hosn gstrichn Voi hod , vor Ana Etwaigen Niederlage :grin:…Achterl , gegen Achterl usw :smiling_face:…i mecht a ned dos daun a no wos passiert :worried: …weyl i kenn mi :dizzy_face:…Leider Viel zu Gut :cold_face:…Daher Achterl gegen Achterl ?, do bin ich Alles andere als Milde , wenns Ana unbedingd drauf aunlegt :wink: …Des is daun scho wos Anderes ois sich mit Laungweilign Touren Dampfan zum raufn …

Lg Pg

Jobistatrottl, mit wos host den do gfümt? Kugelschreiberkamera? :wink:
Ausserdem, RASER!!! wie kauma nur so narrisch foahn? :grin:
Hob i des richtig glesen, du suchst herausforderer?

Kuglschreib… ? :grin:. :grin:…jo jo sowas Ähnliches :smiling_face: …weyl es steht Samsung Hackla Telefono drobn :smiling_face: :grin:
…und wiso ich - Rasa :worried: :cry: ?..de Aundan saind Schleicha :sunglasses: , und do treff ma Uns halt in da Mittn dos kaana Recht hod :wink: :grin: :grin:

Lg Pg

Für Eingeweihte Hr Chemo :wink: Leida :cry:…oda host eppa a Achtal ? :eyes: :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

jawohl, sehr gut… recht hotta!

Meyster,bin mir beim Betrachten des Vids wie heute morgen beim MotoGP in Motegi vorgekommen,der 2stroke Sound im vid war geiler, brachialer…als der Klang der 4 strokes im TiVi!Chapeau,Meyster,mir hats gefallen! :wink:
>Drehzahl<

So a achtal datat mi jo ned dazahn! :wink:
Wobei, so a aufgmotzte mito kunntats pockn, oder?

Mir geht beim flotten foahn öftas a achtal oh, zöht des ned? :grin:

:grin: :grin: :grin: :grin: do hätt i di gern beobachtet, beim kreisen :grin:
I wor heit mit de kids auf da mess, mitn käfig! 3 min. zfuass zur mess und ka kurzparkzone :wink:

Grüsse vom bekennenden öffihasser und verweigerer!!!

wos …da brauchta koa Mito…a TZR 250 Duads a wauna a Guats Schwergewicht ist :wink: …obwoi De Mito a Wunderbares Achtal is :eyes:…Alladings , Die Pflege Intensivste …Des soit ma wissn find i . :wink:

Wenna a mol Wirklich in de 2 Takta eine riachn will , gibts da noch RG 500 , RD 500, und NSR 400 …is wos für Männa :smiling_face: , und ned so weicheia wia i ans bin :grin:

do weht daun oba a Gaunz a Aundana Leistungs Wind …was Er sich ja Vielleicht vorstelln kaun

Lg Pg

in da Tat Herr Pursang :wink: …das Freut mich das es Ihm gefallen hat :smiling_face:
…i weis ja das Er ein Viel Giftigeres 2 Takt Ross Seyn Eigen nennt :smiling_face:.(So eins hatte ich auch schon mal …is aba scho länger her :cry:)

ach jo hab noch was vergessen :eyes: :grin: …fands nicht so erwähnenswert :eyes: …Neben Der Schlechten Bild und Ton Qualität , bin ich auch noch aum Gaszug hängen gebliebn :dizzy_face: :grin: :cold_face:…mit Der Deppatn Ein Hand Filmarei :sunglasses:…Bitte um Nachsicht :smiling_face: :grin: :grin:

und NEIN es geht Nicht schneller :dizzy_face: , weil nicht seyn darf was nicht erlaubt ist :smiling_face: :grin: :grin:

Schönen Abend da Herr !

Lg Pg

… no jo … der „Sound“ is oba genau so ois wia wannst in an rostigen Blechkibl einebrunzt … :smiling_face: :grin: :wink: … wer auf den Motorsägnsound steht …

griass eich, :grin:der Beitrag is SUPAAAAAAaaaaaa,genauso ises!

greetz Bikermike

is es so das der bus entweder so geht dasd a 3/4 stund am bahnhof rumlungern derfst oder 5 minuten zspäd zum zug kommst…

und die oebb hat sich auch gegen die westbahn verfeindet… also ma braucht ned glauben das ma dann ned mindestens a stund wartet wennma mim regionalzug zur westbahn gfahrn is.

ajo, und dann sollt ma si ja mal ehrlich überlegen wie umweltfreundlich und ökoligisch des Ganze wirkjlich is, wenn da der fette Dieselbus den ganzen tag auf und abfährt, und der regionalzug der no nie voller war als 25%… weu solang ma atomstrom zuakaufn is auch die bahn ka heilige gschicht.

und wennma die wälder ruiniern für wasserkraftwerke was i ned wias unterm strich dann mim co2 ausschaut.

meiner ansicht nach sollt ma mit so miniklane 2-3 literautos kane steuern zahlen, überall zufahrn derfen, weil des 10 mal gscheiter wär wie diese ganzen öffis zam.

die soin endlich amoi wirklich sparsame autos zualassn, und da kommt ma ned dran vorbei das die autos leichter und klaner werdn.

i man da gaberts für die regulierungsschweine was ordentliches zu reguliern, owa naaa wir verbieten glühbirnen und da wirtschaft muass es guad gehn.

glühbirnen wieder einführen und schockbilder von steigenden meeresspiegeln aufdrucken.

DU kunntast uns jo an von deine „Dienstwagln“ tschäckn… do foahr ma bis zum Gleis!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

I würd’s jo goar ned hossn, waunn ma’s a vawendn kunnt… :eyes:

Iwalaoss des Sch…wuart dem aunghauchtn Komentator von Spuart 1, der wo ollaweu glaubt er komentiert a Fuaßboimätsch oda an Boxkaumpf, vor ollem waunn a an Co-Komentata der EXTRA glei nochn Rennan zu eram dem Trottl rennt, NIEDAschrein muaß… (Luethi)!!!
Bittääää, weul i kaunn des Oarschwuart, seit’s der Doim aundauand vawendt NIMMA hearn! :sob: :rage: :rage: :rage: :rage:

Oisa a, absolut IWALEGT, weul wos der Kunde wüüüh, oder guat fiar de Umwöld warat, is jo in wirklichkeit ehhhhh SCHEISSEGAL fiar de Huarnsgfrasta aus da Politik (EGAL welcher Coleur!!!), Hauptsoch da Guidn rollt, in earnare Sackln… und mir diarfn/solln/MIASSN scheißn gehn!

Olles wuarscht, weul mir Trottln ändern’s uns ehhh ned… :sob: :sob: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Jo so gheat a 8terl bewegt. Übern Sound kann ma Streitn, aba MIR gfoit a sehr.

Respekt Hr Pilgram

…ärgern Pillitant!!!

Weul… iwa den Sound losst sich NED streitn!!!

JEDA, der so wos noch g’foahrn is, vor ollem de unglaublichen 350’ga RD’s und de 400’data NSR’s, de 500’data RD’s und Gamma’s. DER WEISS, daß des da UR-Sound ist, a Zwatakta, beim Owehagln kaum a Drehzoihvalust, imma aum Hagln, imma aum ZUG!!!

GEIL Pilltitant, nur a Schaß das die de 4Takta, Sonntogs-Herumparker so vüüüh aufghoidn hobn, sunst, vom FEINSTN! :wink: :smiling_face: :smiling_face:

Herr Killa i ärga mi ned :grin:…hextns üwa De Bild Qualität , von dem wos i Gestan goar ned einstelln woitat :wink:…Obwoi i aum Onki eh gsogt hob das auch A-Bahn dabei seyn muaß

Na Guat -do Bittascheen

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=icgkBsLa1ek

…Wie Du weist bei da Damaligen Hoamfahrt von da STMK im Regn übwas Bandl :grin: , muaß bei mir a 2 Takta auch Die Bahn können , wenn ned issa Wertlos für mi . Sicher will i ned ewig Autobahn foahrn , aber 100-200 km am Stück miassn ebn drinn seyn …Und es geht auch wenn man Einiges Beachtet , was Alles in Allem goar ned so schwierig ist . i find nach wie vor halt Interessant wos so a 125 ccm Murl im stande ist zu leistn . Wenn des Ganze daun a no Einigermaßen Alltagstauglich ist -ists um so Bessa . Da moch i ma bei Yamaha, Honda und Suzuki oba a koane Wirklichen Gedanken drüba …

Ps jo i was De Qualität is fürn Oarsch :sunglasses: …oba was sois -es is wias ebn is :wink:

Lg Pg

Herr Alex für de Anerkennung :wink:…Normal foahr i eh ned a so :eyes: …Entweda no wülda :grin: oda Gaunz Gmiatlich :smiling_face: des hob i jo eh bloß zwecks dem Bleedn Fuim gmocht :sunglasses:…weyl des hod mi scho a Bissal rausgebracht …bzw bin i des ned gwohnt , und lenkt ganz schön ab …Gfährlich empfinde ichs jetzn a ned bsondasd , aber halt Ungewohnt …Na jo so ists halt mit Dem Neichn Zeichs …wenn ma des Wer vor 20 Joahr vazöht hät -hät sogar i gfrogt owa ned wo gscheid aungrennt ist :grin:…Na jo a Bissale Dem Zeitgeist sich zu beugen , bleibt mir halt a ned erspart …Aber sicher ned Ganz Vorne mit dabei …so Wichtig is ma des Gaunze daun doch ned …

Lg Pg