1. oö 1000 PS Ausfahrt .....

Dir ?
Genau des glaub i…















jetzt net !!!

mitn Breiti wieder ins M 1/4 foahn.
Hot wer Mitleid mit mir, wei i scho wieder foahn derf ?

des weißt eh…wieso willst scho wieder ins M 1/4 ??? i foar morgen auf die bikermesse nach wels und dann a nu a runde, ober eher richtung warm…

Haberer im Mü1/4 besuchn, und i derf eam begleiten !

…das überhaupt nicht, dass gsxfler auf der Strecke
sportlich unterwegs war? g

Klingt ja ganz vielversprechend. Dann kann ich ja am Wochenende schon testen, wie sich die Hornet mit dem
neuen Wilbersfederbein fährt.

…ist eine sehr gute Nachricht.
Ja, habe das Bild von der Unfallstelle gesehen.
Traktoren und deren Spuren sind immer ungut :frowning:

Saurüssel ist grundsätzlich mit Vorsicht zu genießen.
Spurrillen und nicht mehr der beste Asphalt sind eine schlechte Kombi.

komm grad von Polizeiposten Ottensheim, hab noch de ganze „Scheisse“ zu Protokoll geben derfn g
Zum Glück ist nix ernstes passiert.Den Bauern haums z Glick eh scho gfundn. DANKE nuamoi an olle de ma so brav ghoifn haum !!!
Aber i muas echt sogn, bis dort hin wars echt a tolle Ausfahrt.
Wenn me Gixxn wieder einsatz bereit ist, kinama des gern wiederhoin.
Oiso wia hassts so schen

oben bleiben


lg

Schoelli

de Zukunft gehen. Des mog i.

heute Mitleid mit mir und bin noch weitere 200km durchs Mühliviertel gefahren.

hoff, es geht dir guat, wie ma eich allane lost… is dir eh net glei de lust auf`s biken vergangen?
I war nu in landshaag und hob a kurvenstudie gmocht…

bis das ma de Lust am biken vageht, muas a bissl wos gröbas passiern. (zb waun me Frau sogt, i derf nimmag)…
aber danke der Nachfrage, heid nachm aufstehn hod scho ois gscheid zogn. Schulter, Nacken, Becken und Knia dan scho gscheid weh.Nachher werd i dann glei me Suzi begutachten, wies ihr geht. hmm, jetzt stehn natürlich vü übalegungen ins Haus., (herrichten, vakaufn, umsteigen), zerst muas i eh amoi schaun wos de Versicherung sogt. I wünsch eich auf olle Fälle a unfallfreie Saison…
im KH hob i gestern vo an Sani den Tip kriagt i soid a Fahrsicherheitstrainig bam Öamtc mochn,daun passiert sowos ned., I hob glaubt i schias eam ane. Wauns auf Scheisse kummt, und du rutscht daun rutschts, da kaunst trainiern wost mogst g
lg
Schoelli

herst sofort, zu mir hat ein artzt mal gesagt er wollt eh frei haben, weil das bergrennen ist und die verrückten schon motorrad statt mit den ski fahren!!! tut man sich beim skifahren net weh??und in v-bruck im spital schimpften sie mich im vorjahr, weil ich mich von ungarn heimüberstellen lassen habe, wo die doch eh selber ärzte haben !!! na ja, man gewöhnt viel, aber freut mich, daß du glimpflich davongekommen bist und i hoff wir sehn uns wieder mal bei einem stammtisch oder ausfahrt

host da dei schatzi scho ghoit??

vie schauts jetzt aus mit da versicherung??

und vor allem hast später e kane schmerzen mehr bekommen??

greetz peter

bist dann bei der agip nicht wie ich nach eferding, sondern richtung passau gfahren!!

wars e nu supa??

nachdem ma 2mal alle verloren haben (beim 2ten mal dann endgültig) grad wenn a leit mitfahrn die nu ned so lang fahrn und bei so am tempo irgendwann mal nimma mithalten kinan.
aba ansonsten wars ja ned so schlecht.

lg

das ihr nu net so lang fahrts, hobts aber ziemlich aundruckt.
War überrascht von den beiden Frauen, die den Gasgriff ordentlich würgten.
Bei so vielen Leuten müßten mir beim nächsten mal 2 Gruppen machen und mehrere Treffs vorher besprechen.
Gestern war des ganze a bissl hektisch, des soid nimma vorkommen.

lg
Gerhard

…alles klar wieder bei dir?!..zum glück san ma jo gmiadli gfoahrn und a pech das du genau de sch… spur dawischt host…

…oba sunst a supi partie gwesn

alles gute nu
Jürgen

hört man gern des stärkt des ego gleich mal.
werd jetzt mal fleissig üben damit i beim nächsten mal einfach leichter mithalten kann.
gas geben geht ja glei mal aber des mit die kurven haut ned imma so hin wia i des will.
aba mit viel übung wird des schon nu was.

lg yvonne

…würd ja gern wieder dabei sei…oba i hob scho 1500km trauf und nu ka 1000er service…lol

…als ich als Neuling das erste mal mit dem GSXFLER durch das Mühlviertel gefahren bin, wars mit dem Kurvenspeed meinerseits auch noch nicht sooo weit her und er mußte ständig auf mich warten (ob das heute anders wäre? g)
Nach 2 Jahren und ca 35000km Erfahrung hat sich da vieles geändert.
Sieht man deutlich daran, dass ich jetzt Racingrasten auf der Hornet montiert habe, damit das
unwürdige Schleifen endlich aufhört.

Also brav üben und nicht runterfallen.