1000ps olympiade, zeitpunkt, daten, fakten, regeln..

is gaberl pack ma beim hoamfoan
wia üblich…
und i hob afoch ein dazugeschrieben.
= is gaberl pack ma daun wie üblich
beim hamfoan ein. is jo wohl logisch
ois mitzahn wos ned nit und nogelfest
ist.
übrigens scho jetzt großen dank
an deim bruder, der auch schen wos
hergeben wird wis ausschaut, kummt
ana von euch mitn auto oda wos???;;;)))
oda bekommt des ois da zoliver auf sein
dreiradler???
lg
hg


hob i also sozusagen de Sommerspiele versamt. :frowning:

lg boni

leicht koa moped zum reiten?

gurkenmaske besteht aus scheiben u koa ganzer gurkn :slight_smile:

„ihn tun in die zone“ … kann der tiroler duden nit übersetzengg

danke trotzdem
lg
hg

sixtdu richtig.
lg
hg

a moperl hob i schon
owa des foa i liaba;;;))

ahaha vasteh, najo in da damen kosme dick
kenn i mi ned so aus.

ihr hobs an eigenen duden — rehschpekt.
und wos steht do sonst so drin??
lg
hg

hab gedacht des is weg
tztztztztz

mia hom scho oisse! und gabaln homma zum saufuatan…

jau, mei bruada werd wos spendn (frog mi owa bittschä ned wos genau…), iagndwia wern mia des scho untabringan. sei v-strom mi’m ultrakoffa dablost des scho.

wiaso is de routn üwa de soboth ned so guat? mia gfoits scho… ok, as klippitztörl kunnt a bissl an griffigan asphalt hom, owa sunst gehts. und bis hiatz sand mia imma no in hirt beim brauhäisl auf a seiterl steh bliebn…

lg. da harpyr

oida voda, waun i doatn einfoin tua, donn bleibt koa hendl mea auf da stong sitzn, do werd bockhendl pua eingwoafn, bis as motorradl zommbricht…

auf solchane ideen muast amoi kemman. owa wo bittschä is st. andrä in relation zua soboth?

lg. da harpyr

seitdem dort mehr kibara umafoan
wie motoradlfoara, und die 70 beschränkung
is sowieso a witz. beim gaberl
host zumindest im moment no mehr ruhe.
lg
hg

richtung wolfsberg gggggggggggggggggggggggg
und dann zur verdauung zurück gggggg

i gfrei mi, a hatzerl mit de kiwara gggg moi schaun, ob mei mofa schölla is wia’s radar…

dass auf da soboth a 70 is, hob i ah scho moi gheat, owa bisher ins reich da wuchtln abtan. i hob no koa taferl gseng ggg wia soit i ah wos seng bei dea gschwindigkeit???

eibiswald-soboth-st.paul-st.andrä-wolfsberg-frantschach-weinebene-deutschlandsberg-stainz-ligist-voitsberg-gaberl
zb mit an vollen bauch.

na ned, sonst speib’ i auf mein tank aufi… da tank vo da aprilia druck derart in an volln bauch eini, dass koa freid mehr is. des teil is eher wos fia hungaboandl gggg

da harpyr

unter de folschen gesichtspunkten bei meine baden konn i den schwimmreifen aufpumpen do is plotz ha und i bin aber 100+ ggggggggggg
nana wor nur a furschlog i geh morgen mal testen und mich dir donn longe zähnt gggg
aber ihr könnts beim runterfahren kurzen stopp machen

muss i mir im route 69 an mörder backhendlsalat einwerfn, oder a zwoa.
bin ah 100+, werd halt weniger gfuttert beim fahren (zumindest mittags, abends wird wieder aufgeholt, weil bis am nächstn morgn die wampn si wieder beruhigt hat…)

da harpyr

is a super festl mit hendl in alle lagen net nur gebackene gggggggggg

ka wuchtl tats aufpassn,
schaust hoit amoi genau, daun werst die
taferl scho dalesn.
lg
hg

habts jetzt davon.

Der Snow76 und ich kommen auch.

Um keine Missverständnisse aufkommen zu lassen: Wegen wichtiger Transportaufgaben (und hauptsächlich, weil der Snow keinen Legalen Hinterreifen auf der 1000er hat) werden wir mit dem Auto anreisen.

Stellt sich die Frage, ob wir deswegen auch an der Olympiade teilnehmen dürfen. An sich wärs net schlecht, weil ich am Tag vorher schon bei einem Kartrennen und daher entsprechend aufgewärmt bin (aua aua aua, mir tut alles weh).

Seids scho ausgebucht, oder wie schauts aus?

ich bin leider im ausland (dänemark) und kann nicht kommen. super idee. viel spass und gutes wetter.
lg
nils