1000ps standl, 14:00, auf da messe heute.

reg di ned so vü auf - is ned guad fiad pumpn :grin:

i woit hin und hob ned kena - ergo ka kohle … :rage: :cold_face: :cry: :sob: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: hob des ganze wochenend gschmollt und gschimpft weil i ned hikomman bin grrrrr

next joah gibts a nu a mess … geht de wöd deswegn nit unter!

genau!!! :grin:

jo mamma - is scho guad.

[/quote]

muttis bravster!!! :grin:

an das der Valentinik das Prob schon ewig hat,oder?dem sein Griff in den Schritt beim rausfahren aus der Boxengasse… ist ja schon fast krankhaft…scheint das sich das Leder nicht mit dem Material der"CK"verträgt!ggg
>drehzahl<

viell würds auch helfen, wenn er sich hie und da dort wäscht! :sunglasses:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

mfg

sich jetzt wohl öfter müssen…in Austin hat man ja ein Girly in seiner Box stehen gesehen…was beim Gasolino nichts aussagt,könnte ja auch ein Mitglied der"Plaster-Casters"gewesen sein!! :eyes: :eyes: :wink: :wink:
>Drehzahl<

… ich weiß es sieht oft unangemessen aus ABER … wennst wie auch ich ein so ein Mmordsdrum Suspensorium hast musst das ständig auf recht rücken … Ritchy, anders geht das nicht glaub ma und seids ned bös … :wink: :grin:

… wos brauch i an Ferrari ha ??? (sicher kunt i ma des eh ned leist oba auch wenn …) wos brauch i an Ferrari ???

:grin: :grin: :grin: :grin:

:dizzy_face: was den Lederkombi? :dizzy_face:

na drunter! :grin:

na drunter! :grin:

[/quote]

…wos- is need Nötig …hört ma doch eh so oft: :smiling_face: MIR IST EH KEINA GEWAXEN :eyes::grin: :grin: :grin:

lgpg

…wos- is need Nötig …hört ma doch eh so oft: :smiling_face: MIR IST EH KEINA GEWAXEN :eyes::grin: :grin: :grin:

lgpg

[/quote]

ka großer :grin:

ka Großer :grin:[/size]

[/quote]

Is oba imma no Feina :wink: …ois a kleina- oda gar keina :eyes: :grin:…Üwahaupts :sunglasses: …sogts es doch eh imma, Es fass mir Nicht in Die Haare -,Weiba Generation :grin:…auf De Gress kimmts eh Nit soooo drauf aun :grin: :grin:

Lg Pg

Is oba imma no Feina :wink: …ois a kleina- oda gar keina :eyes: :grin:…Üwahaupts :sunglasses: …sogts es doch eh imma, Es fass mir Nicht in Die Haare -,Weiba Generation :grin:auf De Gress kimmts eh Nit soooo drauf aun :grin: :grin:

Lg Pg

[/quote]

mei red: der ton macht die musik :grin:


mei red: der ton macht die musik :grin:

[/quote]

Servas :grin:…Da Krabblt Die Fachfrau auns Tageslicht -Ha? :grin: :eyes:…oiso i kann da als Geschlechtsloses Individibumm :sunglasses: sowiso Nit mitredn :wink:…oba das SOWAS Singen oder sonst wie Musizieren kann :eyes:…ist mir Neu :grin:…Oba was sois man lernt imma dazu …vielleicht soit i mal bei Ana in Flötn Untarricht gehn :smiling_face: …und horchn obs gscheid pfeiffft :dizzy_face:…bzw pfeifffn lass kaun :grin: :grin: :grin:

Du bist echt Oarg :grin: …so hätt i Di goa ned eigschätzt :sunglasses:

Lg Pg