mir kommt vor das ich 1000ps süchtig bin ,muss mindestens einmal am tag reinschaun
gehts nur mir so oder…?
is schon lustig von manche wappler ihre post’s zu lesen-die besserwisser hald !aber des daugt ma
l.g max und verteufits mi ned für den thread
I beneid di trotzdem irgendwie, wennstes meer in der näh host.
lg an meinen guten freund Iannis Papadoupouloukakantzwazakis … der wohnt dort, wos de klaneren kaikis aum straund auffeziagn zum kalfatern, in dem frisch gweißingtn kobel mit de blaun tian und fensta nebnan kafenion des denan zwa oidn gschwistaleit ghert …
Also ich bin auch sehr gerne hier und für mich ist es der Fernseher ersatz. Nebenbei les ich meine Zeitung am PC und schau ma die Pfui Gack Seitn au … na des is net so schlecht
Übrigens wengan onanieren … man behauptete früher das man vom zu vielen Rütteln Rückenmarkschwund bekommen kann …
EL-warum des entspannt schon so ein mare!is auf jeden besser als ah see aber i geh jo ned auf an see, wei mei schwiegerdaddy an pool hat
traun ahoi
l.g max
na, die hellenen sagen ένας_και_μόνο_το_olpo zu mir …
aber nachdemsd des wieder ned lesen kannst: es haßt so vü wie: the_one_and_only_olpo … ;-}
der Iannis hat mi aber immer „to aspro jawakawamahagaki“ genannt, weil I damals a weiße XT ghabt hab und des für erm japanisch klungen hod - war aber eigentlich mein vorschlag … ;-} – wuaschd. mach ordentlich pause, wenns zu haaß wird um aans zmiddog … mindestens bis um viere … ;-}
leider vom hackeln werter Meister weil vom W…n krieagst nur Blasen an den Händen. Oder ändere mal die Technik … net immer von hinten zwischen den Beinen … des strengt zu sehr an in unserem Alter. Setzt dich einfach 20 Minuten auf die Hand (vorher) dann glaubst die Nachbarin is zu Besuch.
bin wieder im ländle-eh scho den 2 tog
und als ersters hob i ma glei mal a rindfleisch mit wildbratensouce und knödel gegönnt mmmmmhhhh wor des guad
mei duc is nu immer ned gmocht hod fast 3 wochen zeit ghobt aber na ja schaun ma mal obs nächste wochn fertig wird ,wei sonst drah i durch wü endlich fahren
l.g max
schicks erm bitte
na er is hald ah spitzen mann in sachen duc,und bei dem is immer deh bude voll darum lange wartezeiten
du da 12 is ja ah mittwoch-hast du leicht urlaub?werd schaun das i ZA griag und meld mi bei dir okay
l.g max