1000ps.at sucht

wennst a paar mal a gutes thread einigstellt hast und furchtbar blöde Antworten kriegst, dann legt sich des.
Ganz davon los kommst erst, wenn der PC den Geist aufgibt!
Lebe deine Sucht!
Sonst kommt es so wie Udo es singt: „Von außen vertrocknet, von innen verdörrt!“

Ja,jaa Die haben a Paar ganz schön Verteifelte Klosteranlagen,Dortn :grin:,Da wans Die einischmeißn,host Es :grin:,(,kenns von Da Lehrzeit,),Oda,??,Ja oda meinen Da Herr ,evuentuell andere löcher,??, :eyes:,Aber Maxi,tztzzzz Maximus Tribun :grin: :grin: :grin:

Lg Glaubsjanedgram :grin:

Hmmm Werter Herr Gerry,Wiso hob i dann scho seit da Frühen Jugend an immer Größeren BUCKL??,jeds Joahr,tztzzzz :grin: :grin: :grin:
und Die Krämpfe,und ,und :grin:

Lg Pg

in Den Himmi kommen ma Alle mal,zumindest zum Anklopfen,und Dannn!!
Jaaaaaaaaaa,oda oba gehts zu De Herrn vom Grill :grin: :grin: :grin:

Lg Selber schon in die Hosn Sch,Gram :grin:

Ja Vielen Dank werter Gerry für Die Feinen Tips :wink:,Aba bei meiner Nachbarin,???,Na-na da ,mechat i Lieba noch an 2,oda 3 Buckl,uuuuagghhhh :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Qasimodo :grin:

Fein,daham ist imma Irgendwie am Besten,Gelle :wink:,Dem Verantwortlichen für Dei Ducati,werd i wohl Heid Nacht,a paar Wasserspeier,und so Gsocks schicken miaßn, :grin:,Die wern im dann schon den weg in sei Werkstatt leuchten,so daß er ab Montag nur noch um Dei Motorradl bemüht ist,is ja unglaublich was Die aufführn ha!!! :rage:,Na jo Hoffentlich is bis zum 12 ten Fertig,weil mir dads scho taugn des Spektaculus am Wiena Ring,was manst??

Hob da was in Dei Büchal einigschriebn :grin:

Lg Pg

Hmmm,ich nochamoi :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

griechenloch!

is eh bled