1.6.MOTOGP-ITALIA-Mugello,Rossi,Marquez!!

mir waren zu 8 und harrten der dinge die nicht gekommen sind :rage:
na guat,mir sein lei vorm tv kockt.
schau ma mal was heute los is,des enkele hat mal schon des vale shirt an :grin:
griasserl

heit?zuagschaut?der"aufblondiarte Edi"hod heit wieda an schaas vazapft,das a freid woar,der soitat bessa bein life boll ausogn :rage:da markäs mocht mit de aundarn wos a wü,da lorenso auf 3,da dokta hod heit a wengl oreissn lossn :rage:bi gspaunnt auf sunntog :eyes:

Mitglied seit: 19.1.2007
Gesamt Beiträge: 313 Aktuell 50 | Aktuell 100
Mitglied ist derzeit offline
Letzter Beitrag am 30.5.2014 20:37:06
Letzte Anmeldung 30.5.2014 20:37:41

Meine Motorräder
eluterio hat keine Motorräder eingetragen.

Meine Gebrauchtmotorräder
eluterio hat keine gebrauchten Motorräder eingetragen.

Meine Produkte und Teile
eluterio hat keine Produkte und Teile eingetragen.

Meine Sucheanfragen
eluterio hat keine Suchanfragen .

313 Blödheiten in 7 Jahren gratuliere so viel Wissen !

gestern gepurzelt sind in allen drei Lagern, da wurde viel bestes Material vernichtet und unsereiner muss sich mit dem Zeugs von der „Stange“ begnügen.
Ein wenig Regen wäre heute schon eine enorme Aufbesserung der Spannung sonst fährt der MM 5 sec weg und der Milke muss sich wieder mit den möglichen Möglichkeiten die beim Bradl möglich sind möglicherweise Bemöglichen!

da "Blondl"vo spuart1 boid a sauastofffloschn braucht…so hod a mit da luft graft bein ausogn :rage: :rage:bedenklich is des wia si der einegsteigart hod…übahaupt wia da cal den häulichn stefan obgschossn hod,mei o mei :cry: :cry:und bei marc vs jorge…hods earm fost de red vaschlogn,tztz!
a spaunnends rennan woars ollemoi vo de 2 spaniards…reklam fia barcelona in 2 wochn,jepp :wink:

de klasse vuarstöllung heit gsegn vom andrea?wia der do mitgmischt hod mit da-olladings-pramac Duc?sensationö guat :wink:owa wos de 2 vuarn obzogn haum woar wödklass!

hätt i ma nicht gedacht das lorenzo,so einehalten kann,
s erste rennen heier wo es keine marquez linie gab,na ,de konkurenz is wieder dran :grin:
schade das der vale im qualy ,nicht das erhoffte ergebniss eingefahren ist,
aber im rennen war er doch recht gut aufgestellt,was moanst,wenn er zb als 4-5 startet,
dann is a voll dabei.
a bisselle leid tuat ma da bradl,gewaltiger abstieg im warmup und dann des pech,
das ehm de duc trifft…
über de 2 pausenkasperl bei spot 1 braucht ma eh koa wort verliern
griasserl

woi,woi,silli,wos werd denn des erst in 2 wochn in Barcelona,wearn?waunns um de iberische vuarherrschoft geht?mitn dokta daunn ois lochatn 3.![:D) [:D)mi hod grod da ferdl-ana vo da partie de bein gp woarn-aus firenze augruafn…de woarn froh das duart woarn,maant a,es woars wert… wäu liv de rennan segn in dera atmosfär,is wos bsondars!leiwaund sans scho de spezi…stickln no aun,u.foahrn erst am dunnarstog ham,de gfrasta :wink: :wink:
i vamut das da „Blondl vo spott1“-waunns aso weida get-herzkaschperl kanditat werd…waunn a si so aufregt,waunn da hl.stefan ausse stöd,ui jegarl!
gr

nach dem harten Abstieg noch so ein Rennen liefert, war scho erstaunlich und beeindruckend!
und Signore Dottore hat heute seine Fans nicht enttäuscht!
Valentino weiß schon, was er Mugello schulgig ist.
ist ja faktisch sein Wohnzimmer :grin:
wobei:
Lorenzo und Marquez haben sich heute ein echt sauberes Rennen geliefert; Hut ab!

Jo is immer der Anfang mit dem ganz weichen Reifen, aber dann müssens abreissen lassen.
Is gottseidank nimma so a Demütigung wie de letzten Jahre. Wird scho werden.
Und der Stoner hätt in den letzten jahren a nix grissen mit der Duc, war no ganz was anderes wie er damit gfahren is.

lg

des haums,wos werd si do erst in 2 wochn in barcelona ospuin?no serwas,do gehts drum wer da bessare spaniard is…gebn tuats jo gnua in da Motogp!
da markäs is hoid am bestn weg,olle rekorde z’brechn :eyes:

andrea(iannone)find i trotzdemarnan sensationö!wia der mit da kundn maschin vuarn mitgholtn hod!am end san er u.da aundare andrea(dovi)radl aun radl iwa de linie gfoahrn…de pramac oiso glei schnö wia des werksgerät,schod uman cal… der in bayern obgramt hod :cry: :cry:
gr