1kPS-Forums-GP 2015

des is jo Wurscht ob 8tel oda 4tel oda sunst wos haupsoch mittendrinn stott nur dabei :grin:

wenns a so is gabats ja auch Diese Möglichkeit :smiling_face: :grin:,

www.mrsc-pettenbach.at/

woar scho paar mal dabei , in da Hauptsach und Mittndrinn :sunglasses:, und ned nur i …

Lg Pg

… daunn oba quasi Tog und Nocht oder host daham a Büro … beides ned brauchbor :wink:

…is dei Mowed schau weit!!! So wos von EDELGEIL!

Coool g’frei mi schaun auf a Naturaerlebnis, mit dem Oldie!!!

gebe zu bedenken,gerade aus kann jeder :grin:

Die Beschleunigungsstrecke beläuft sich auf 260m. Im Renngeschehen befindet sich auf der Beschleunigungsstrecke jeweils nur ein Fahrzeug. Der/die nächste TeilnehmerIn darf erst danngestartet werden, wenn die Beschleunigungsstrecke und die Bremszone wieder frei ist.

griasserl
und gesegnete weihnacht

Muaß a Klass her mit max. 56 PS owa mindestens 280 kg… plus Foahra a iwa 130 kg… daun kaunn i a mitfoahrn…

Jo Opi :grin:

für mi gsegn is des so ähnlich wia De Hubraum ist durch nix zu ersetzen Lüge , und daher a Klischee. :wink:

hobn ma eh scho mal Diskutiert dos des Goar ned so ofach ist wia ma Vielleicht Denkt …Grod für Die mit de PS Stoarkn Hobl …hod ned Viel gfehlt daun hätts a poar Wirkli gscheid aufghaut …weil Nur gscheid am Griffl ziagn …is sicha ned es wahre , wennsd Die Fuhre schnell vom Fleck bringan wuist …und von über 2 k runter zu bremsn auf Dera Kurzn Streck is a ned Ohne …

Des is a 2012 Video , weil meines von Diesem Jahr hob i versehentlich Gelöscht :cold_face: :rage:

https://www.youtube.com/watch?v=k38pWZ7_oHw

Aber no Besser -Bevor jetzn wieder Die Rederei üba Ungelegte Eia anfängt :sunglasses: -Ofach amal Selber dort dabei sein . und dann Urteilen :wink: .

Griassal in de Berg

pg

das ist mal ein guter ansatz,
??? 1000 PS GRIPPARTY ???
:grin:
für die weicheier,a hatzerl aufn stelvio,ohne sicherheiten :wink:
aber, da würde woll nur eliterio kommen .
edith:das es a jeda versteht elite…ist…eliterio

griasserl

… tu ihnen ned so weh heast und des zu Weihnachten :grin: :grin: :grin: die miestn von dera komischn Bande glauben nämlich wirklich dass sie was besonderes können :wink:

oanfach ist`s sicher nicht,aber a extreme herausforderung a nitta.
landshaag wäre woll eher a kriterium,oder das weerbergrennen.

griasserl
:cry: imma noch kein schnee in de berg :cry:

…ich bin da anderst,ich kann alles,aber nicht´s richtig .
wünsche besinnliche weihnacht

… ein frohes besinnliches Fest Silvano !!!
Wir san heute am Abend bei unsere Kinder und natürlich beim Enkerl :wink: auf des gfrei ma se besonders :smiling_face:

lg an die liebe Familie !!!

freilich ist landshaag unds weerbergrennen auch a möglichkeit , deswegn habe ich ja auch geschrieben EINE Möglichkeit -im Bezug auf Pettenbach .

Nur schlecht redn braucht ma Pettenbach a ned -Insbesonderst wenn ma Nedamal Selber dabei war , so wie zb Heuer mit über 200 Teilnehmer …Abgsehn davon taugt mir des auch eben xxx Motorradln da Verschiedensten Klassen Alle amal auf am Haufen sehen zu können , wo gibts des sonst noch in Ö?..und auch Richtige Benzingespräche , waren Jedes mal möglich , mit Hohem Lernfaktor für mi -und ned wie sonst üblich in Irgend am Forum hintam Deppatn PC heraus über hätt i -wär i ,
und woar i zu Diskutieren :wink:

und des mitm Schnee ? :eyes: …Na Dankscheen kaunsta ghoitn :grin:i bin froh waun De Weiße Seuche no ned Sichtbar ist :wink:…i brauch sowas sicha ned , für wosn auch …

lg pg

mir haben heuer das erstemal keinen christbaum,
da wir auch bei der tochter,weihnachten „feiern“
sogt s weibchen,am heier haben ma koan stress…
,???..dabei ist`s mehr wia sunnsten :grin:
jetzten seins in da kirchen,oiso hab i mei ruhe :grin:

griasserl

eh koana,
wiasst weisst,betreiben wir ( hmm i leider nimma…) auch motorrad rennsport,
halt auf einem anderen untergrund,da sind an einem renn wochenende bis zu 500 fahrer am werkeln,
im schnitt seins woll 350.ist jedesmal a gaudi,a wenns mal nicht so läuft.
strassensport mässig ist bei uns,NIX oiso ABSOLUT NIX.

griasserl

Silli
i bin ja a scho a ältara Knochn :grin: , und werd mi aber genau deswegen Nextes Joahr a Bissal mehr auf raffn , UM FIT ZU BLEIBEN -und a paar mal mehr Die Supermoto Strecke in Wöllersdorf zu Besuchen und da zu Trainieren …weil Die Reaktion auch scho bei mir etwas , wenn auch ned sehr Viel -langsamer gworden ist :cold_face: …Des reicht ma aber schon um dem Gegen zu wirken
…oda i kaaf ma glei a Tscheppale , :sunglasses: weil Fahrfehler verzeiht es tm le nicht auch wenns nur a Moppal mit am Achtal Murl , dafür im Zwoafufzga & Dreihundata Gwandl is .

Lg Pg

aba i wer ganz Deppat wos i manchmal eh scho bin :wink:haus Achtal furt , moch an A nach und stell ma a Nigelnagel Neiche tm 250 ga oder glei a Maico 500 ccm aufn Hof …woasd scho -Thema : JETZT ERST RECHT :grin: :sunglasses:

Na jo werd scho sehn wos da Diesbezüglich weitergeht …

lgpg

Für dich find ma scho was.
Notfalls mußt halt deinen Namen klatschen. :sunglasses:

Büro hat ma daham, wos tät i sonst mit meine Räume? :wink:

umbauen zu ana mopedgarage?