36 grad

wiaso zu Fein :eyes: …i bin mitm Hr Alex eh scho a Klans Rundal gfoahrn :wink:-bzw Er mit mir :grin: …Nur zwecks da Gaudi …koana -weda Er no i …braucht UNBEDINGT DAUERND Längere Tourn , waun Kürzere Genauso Spass mochn …mir zumindasd. Wurscht Jeda wia wü …i foahr am Liebst eh Allanich -des woar zwa ned imma a so -owa seit Letzter Zeit ists ebn a so -Weyl ma do kana Dreinredet , wos i mochn oda ned mochn soi -derf -usw :sunglasses:

Lg Pg

Jo is es. warum, weil i recht wenig foa, leider, war Sonntag erst mei erstes foan, außer 1x am braunsberg und 1x Doppler mitn Pilli.
I glaub ned dass a Freid mit mir hobts. I foa scho longsam, wird von Joa zu Joa ärger find i, mittlerweile wia a echter Schisser, was a ned warum, irgendwia fehlt ma Sicherheit. Bin a richtiga Bergaufbremsa worden.

Mal schaun ergibt si sicher wos. Wann i unterwegs bin , dann immer mit ana TDM 900 meiner Frau´s Cousin, a Audrucka vor dem Herren, do schau i überhaupt ganz oid immer aus. Na guat der foat seine 12000km in der saison, 5000 davon in Südtiroi jedes Joa.

Brauchst nur in Pilli frogn, der hot ma auf da Doppla geben :smiling_face:, stehlossn wia an Lehrbuam hot a mi, aber wurscht lustig wors.

Gruß

…host dei Ironie und in Schmäh auf Madeira vagessn!!!

Näxtes Moi wüh i a mitfoahrn a Hittnrundal is um’s Eck! :wink: :grin: :grin:

Ganz so ists jo a ned :grin:

1: Es is Jo ned Dei Haustreck

2: Warum soits Di a Treibn Lossn von Irgendwem :cold_face:

3: FAHRE immer so wiasd Denkst dos es für DICH Richtig ist

und 4 Richtig :smiling_face: -für mi woars a a Gaudi :wink: …Es nexte mol geng ma No Irgendwo auf a Kaffetschal …damit sowas a a Richtigs Gsicht griagt :grin:…Freilich zum Halli Galli Dantla in da Triesta zum zb Rippal schmaus , kaunst Di Jo a amal Gern aunschaugn lassn …Do is meist a Rechte Gaudi , woar a scho a paar mal dabei :wink:

Lg Pg

Daunn nimm i de Dicke! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

werd ma amoi a Kurzrundal aunziagn!

Fois der Herr Alex a mitfoahrt…

des weiteren Alex …Des do is eha meins …is ned Weit …De Leutln saind in Ordnung (is mei meinung) und a 4 Taktige sind gern gesehn :smiling_face:

Ybbsitzer 2TAKT - TREFFEN 2014

im Veranstaltungsfredl -steht mehr

kannst Dich gerne Anschließen :smiling_face:, nachm Letzten Stand sind ma scho zu 4 aufn Weg dorthin von Wien aus(i woar Letztes Jahr auch dabei ) …do wird ned Grast :wink: …für wosn auch …das Ziel is da Weg-oda so :sunglasses: :grin: :grin:

Lg Pg

… ein Rennen sein Alex :wink:wir waren auch mitn Martin Stvo Konform unterwegs und es war trotzdem alles andere als fad. Wir werden dir deine Freune am Fahren schon wieder bringen wirst sehen … bei da nächsten Runde bist dabei!!!

lg :wink:

hob selba nittt gewusst wo i foarn will…war so a spontane Entscheidung…owa wenn i nächste mal in de gegend bin meld i mi. :smiling_face:

Bin über Sterzing-Jaufenpass gefahren,war nittamal viel los bis St.Leonard. Von da rauf gab es aber recht viel gegenverkher;und viele sowohl Mo.als auch Auto Fahrer brauchen bissl mehr platz in den kehren…besonderes Norddeutsche Autofahrer. :rage:
Das mit kloaneren radln hab i ma a scho überlegt,und dazu bessere bremsen. Aba in Moment hab ka Geld dafür, Motorumbau hat mi 3600 kostet,hab a Auto kauft,und die Wichser von da Finanzamt wollen no 958 Euro nachzahlung… :cry: :cry:
Sonst,die geht recht gut,hat spürbar mehr Leistung und das bei weniger Drehzahl. Wie eine V-2…was aber nervt ist zu weiche Federbein. Muss mal schauen das ich es mehr vorspanne,aber das ist recht aufwendig bei dem Motorradl…

falls dir morgn langweilig ist,kannst gern mitfoarn, Achenpass-Bad Tolz und gegend… bis jetzt samma zu zwoat. Isch bissl weit von dir,oba waun magsch,bisch willkommenn! :smiling_face:

… des is a Österreichisches Forum :grin: :grin: :grin:

Tirola san koane ostarraicha?.. :eyes:

leider habe ich morgen keine zeit,aber danke das du an mich gedacht hast :sunglasses:
morgen ist in rietz
österreichische motocross stattsmeisterschaft
:grin:

ist a irre geniale strecke in rietz.
falls lust hast,de anfahrt zur mx strecke,zum hofer lager,dann de erste links in de botanik,sollt ma sich unbedingt anschauen

griasserl

zwegs anreisse,na jo des letzte mal haben ma uns a in kematen auf der gutman tanke getroffen,das wäre jetzt nicht das problem

i woass nitta :grin:
ich weiss nicht :cry:
wemm kehrt den des forum ???
wer ist der besitzer des forums ??
bin da nicht am laufenden,sein ma tirola holt zuweit im weschten…
egal sein ma olle eu,oda a nitta :eyes:

griasserl

aso,des mit de zimmer passt,
2 doppel und 3 einzel,weil da schweiza mechat jo a oans :grin:
denn hätten ma aber notfalls a bei uns aufgnommen

… hosch recht :grin:

… vielen Dank :wink: :grin: woast eh wir worn heite beim BUB500 und haum Furchn ins Woid4tel gschnitzt … :wink:

Also san die Zimmerlein sreserviert und da Mayer kommt jetzt a fix mit uns. Des werd a recht a Hetzt Silli und i gfrei mich schon auf die Familie Silvano :wink: :grin:

jetzt hab schon geplant…es geht nach Bayern. Vlt. fahrma mal irgendwann über Silvretta? :grin:

magst am Donnerstag mitfahren? Sivretta Runde? …aber die madl (Karin) fahrt a mit,vlt.sogar noch eine Freundin von ihr,also eher gemütlich… :wink: