+++4´tes 1000PS CLUBBING+++

ratschläge gleich am 11´ten ausprobiern! ;O)

und wehe des funzt ned! ggg

seh schon des bringt sich gor nix wenn i da jetzt mit dir diskutier g
watch ma uns halt gegenseitig lol

also dann… bis zum clubbing :wink:

der Gangster der des gaunze Bier ausgsoffen hot und i des Dosenbier trinken hob miass`n, ( hob des Gfüh ghobt beim Trinken i oarbeit in an Aluminiumwerk :frowning: )des mochst ma eh nimma gö??? gg

Lg.Gerhard

wos geimeinsaum!!! :wink:

Trinkst selber wos oder bist beim Hamfoarn wieder mei Betriebstaxi, sonst komm i nau aus meiner Gewohnheit??? sfg

Bei mir is jo wieder gaunz schlimm i hob am Sa. glei wieder a Faschingsgschnas, des hoit ka normaler Mensch boid mehr aus, bin i froh das i net normal bin!! gg

Lg.Gerhard

schimpa am 11´ten…
„loool“
gfrei mi scho !!
aber nit auf´n anschiss von dir… auf´s fest´l…
„gg“
mfg bertl

wenn ich einen fehler gemacht hab, muß ich dazu stehn, is zwar manchmal unangenehm, aber was solls

big brother is watching u! ;O)

muß ma aber no a mirfahrgelegenheit hin und retour suchen! ;O)

na zum glück hab i kan big brother gggg :wink:
owa dekoane is watching u! hihi

manchmal muß das sein! ;O)
am schönsten is wenns wer anderer machen muß! Gg

das machen wenn i vielleicht gar ned komm! ;O)

wehh die antwort muss ich mir jetzt stark verkneiffen… bezüglich kommen … ähm jo … und so kicher hahaha

aber wennst nicht am clubbing bist dann wirst wohl auch dort nicht pool spielen (mit den stiegeln oder so g)

tja dann kannst mich du aber auch nicht im guck behalten :wink:

ist leider eine notwendige Alternative. Läßt sich leichter Transportieren als Kisten und da ich mir immer ein Auto ausborgen muss hab ich ein kleines Transportproblem. Aber vielleicht hast du ja eine Chance 1-2 kisten Bier (Deiner Wahl) gegen Rechnungsersatz mitzubringen.

Wär a super Hilfe.

Pete

lieber als wenn ich es bin

was du scho wieder glaubst!

zwecks beäugung:
hab spione! ;O)

00nussa … vorsicht he (und seine spione) are watching u! rofl
okay werd mich schon mal fürchten lol

ned… wohn ja schönbrunn nähe !!
„gggg“
mfg bertl

Maestro :-))))

Freu mich schon auf ein Bier mit dir. Jaja darfst mich gerne einladen „GGG“

Pete

was soll dan die pooltante von dir denken,wennst schon wegen einem kleinen rüffel in depressionen versinkst?(noch dazu wo du sowiso unschuldig bist)
die wird dich wieder mit ichwas ned was zu null schlagen? aber vieleicht solltest du die pooltante gegen den pistolpete spielen lassen:ums bier meine ich natürlich? wir könntens ja ein bisserl sabotieren(schwammerl einfetten usw).
wär doch was?
lg STEVY!

haben wir doch beide ein schönes mützerl nach hause gebracht? LOL