60er Lederkombi

Bei dem schmächtign Wuchs, den´st do irgendwo aundast erwähnt host?
 
Host do ka Aungst, daß Di wer fia an lockan Zöltharing hoit und da ane iwan Scheitl ziagt?[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m11.gif[/image]

Aba Nein ,wo Denkt Er hin :wink:,dafür hob i imma meine LENORS dabei :smiling_face:

weu a Bissale Standesgemäß wolln wir schon noch reisen Gelle :wink: :grin:

Lg Pg

daß i mi jetz total blamier: Wos bitte san LENORS?
 
Lenor - is des ned a Woschmittl, oda a Weichspühla, oda sowos?

auf Latein,oda doch Liaba auf Deitsch :eyes: :grin:

oiso schau ,a Lenor auf Latein ,is da +Il Servo,+,auf Deitsch ,da +Knecht+,Kapito :eyes:

sooo jezat san aba Viele il Servos aba ned Automatisch Viele Knechte ,sondern Lenors
,und Lenors sand hoid amal LEIBEIGENE OHNE RECHTE ,im übertragenen sinne
usw,usw blablalaa,Ah geh Vastehst mi Jo eh :grin: :grin: :wink:,was i doch, :wink:

Lg da Wortklauba

[url=http://www.google.at/imgres?imgurl=http://src.discounto.de/pics/product/21916/37688_LENOR-Weichspueler-21916_xxl.jpeg&imgrefurl=http://www.discounto.de/Angebot/LENOR-Weichspueler-21916/&h=600&w=360&sz=28&tbnid=jdQ3p_cgnpLSwM:&tbnh=135&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3Dlenor%2Bweichsp%25C3%25BCler&hl=de&usg=__jckDpiM411CbACm9gXCDTTRZu1k=&ei=7z2WS9WEKY_Y4gbp3e3eCg&sa=X&oi=image_result&resnum=5&ct=image&ved=0CBoQ9QEwBA][/url]
 
nur so kennt. Und waunn i ma in mein kraunkn Gehirn jetz jedesmoi, waunn i de Woschmaschin aufdrah, vuastöll, daß do lauta klane Leibeigane ohne Recht datränkt werdn, nochdems ma vurher mei Wäsch wachklopft haum, daunn san des kane schänan Phantasien.[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m15.gif[/image]

De erscht Zeuln san a Büldl vo ana Floschn Lenor-Weichspühler.[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m13.gif[/image][image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m13.gif[/image][image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m13.gif[/image]
 
Greibl, neimodisches. Is jo do nur a Schreibmaschin mit Fernseher. Imma waunn i wos brauch, funzt des ned. Glumpat unnädichs.[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m14.gif[/image]

Aba Nein Herr Alteisen,mache Er sich diesbezüglich doch keine Sorgen,weil Deswegen hob ichs jo am Zeltplatz mittdabei :wink:,weil Sauba sands eh und zweitens seit Neiestem in da Gewerkschaft,und daher anrecht auf Urlaub,und den Gonzn anderen Unnötigen Schmarrn :grin:,ja ja Friara woar des ois anderst :eyes:,scheene oide Zeit :cry:
aus und Vorbei :cry:

Lg Pg

Jooo Schee :wink:,manst des klane Graue Monsta ganz Rechts :eyes:,eh kloar,Na jezt wird da da Zeign Dei Bua woar da Bartl an Most hoid :grin: :grin: :grin:

psst, wenas zu Arg treibt kemmst nach Wean zu mir ,Achterlefoahrn :grin: :grin: :sunglasses:

Lg Pg

gaunz foign - wia manst denn des?[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m12.gif[/image]
 
Iwa´d Frau Oideisn loß i nämlich in da Regl (und nautirlich a außahoib) nix kumman.
 
Sölbiges gült fian bravstn Hund da Wölt, den i a no hob (gstott de gaunzn Plogn, de eh nur Toschngöld, Compjudda, Marknwäsch, a Moped, eventöll no studiern,…woin).
 
 

:grin: :grin: :grin: :grin:,Alle Neune, :sunglasses:,au des hod gsessn,

Na,passt Eh ,soo :wink:,Bist ma glei Ehrlichgsagt,um 4 Stufn Sympatischa worn :grin:
Glänzende Einstellung,Respekt :smiling_face:

Lg Pg

Jo hast Recht :wink:,Tschuldigung, :worried:,hätt scho a Farb nemman können Gelle, :eyes:,aba i hab ma Denkt,dass des a Nix mehr hüft bei Dir :grin: :grin:,deswegn hob is mas gspart,Die Foarb,hob eh Allaweil so a hoche Komputa Rechnung :grin: :eyes:

(Du oida Achterlfrefla :grin: )

Lg Pg

Na sigst ,Gatschhupfal woarn a a Zeitl meins,mit 14-15 hob i a Fantic Caballero 150 ghabt,leida ned lang, :wink:,mia tuat heit No Die Mordsdrum Schelln weh ,Die i vom Herrn Papa griagt hob,(jaja wegen dem Deppatn Führerschein warads halt :grin:
,und dann glei mit 18 Die Suzuki Gt 750,Jaja,Benzin nachschaun ,Öl nachfülln :grin:,
Herrliches Gerät,weil Nur Die überhoit ham wanns a Neblbruin zufällig dabeighabt ham

Lg Pg

Könnt Er aba wann Er wollte :grin:,

Psst Herr Silly ,woas Er des übahaupt :eyes: :grin:

Lg Schadenfroh :smiling_face:

Oba geh,

Na jezat sei hoid ne so zu Deim Buam,
Das zum BEISPIEL ,sichert Dir a Jahrelange Freindschaft mit eam :smiling_face:,zumindest so lang bis Da Kübl ned hin ist :grin:

Lg Pg

Na das glaub i ned,Des is Heit anderst als Friara,
Lg Pg