A moi vorstoin!

neich bin i ned mehr so, leicht ognutzt oba kenna datz mi ah ned do muass i eich entteischen.

und deitsch sprich i monchmoi a oba nur won de schneckies mi ned vasteh woin. englisch kunnt i a wohrscheinlich sogar besser ois deitsch wenigstens beim schreibn. so gseng warad i a näätiv spika - frogt si nur no in wöchana sproch.
iss oba wurscht wei die schneckies a alpha manderl eh auf 10km gegan wind riachn und redn wü i eh ned unbedingt mit dene.

des is jo des lässige do herinnen. von übaroi her aus europa kummans auf 1000Ps weis monan sie kunntn do wos lerna. dabei kennans uns ned moi lesen, besser wirds echt nerma.

guade beschimpfungen mochn a imma sin wia i find.

wos no? ahjo, a wonnts mi ned kennts, kennts mi doch kennalerna. iss gonz oafoch … schikts a PM an mi und mochts eich wos aus mit mia für an ausritt.
s elephontn treffen warad zum beispü grod. i woass zwoa no ned ob i heia a wieda hifohr oba normalerweise schon.

Da Grattler!

A wos mi betrifft, bini E ned entteischt. Hechstns vawundat, daß’ no an Masohinisten gibt außer mir und a poar aundare wenige in diesen Heiligen Hallen … :wink:

mit nätiv kummst ned so weit do ois wia mit näiv - oiso iwaleg da des no, wiasd di schlußendlich deklarierst :wink:

fia a α-manderl hoid I di a - des riachtma aum Fotto … oiso den Ausritt iwalegima, owa erst im Summa - mei Tourenesel is auf da Helling und de Dickhäuta werdn imma schwula - nix fia mi … :expressionless:

ja des passt so :grin:
viel schreiben und wennig sagen,ist für des forum das richtige rezept.
aba oans interessiert mich,was hast den überhaupt für a mowed ???
zweggs elefantentreffen,na soweit hast es eh nicht :grin: :grin: :grin:
da rossi und sei kumpane fahren da woll a hin :wink:
die mädel´s,ja da gibts nit viele im forum,was i ja schad find,
na guat a paar männliche tussis sein ja eh vorhanden :smiling_face:
lg i aus de berg

is ja ka wunda das kane weiberln da harinan san bei dem bledsin kan ja
kane mithaltn wenn man so empfangen wird :wink:

 
 
dem erstn Kind werdn de owa meistns a ruhiga. :eyes:
 
[image]WELT - Aktuelle Nachrichten, News, Hintergründe & Videos

wahr,friagga sein sehr woll einige mädels im forum gewessen,aba dann seins woll
draufkemmen das des koa partnerbörse ist :grin: :grin: :grin:
hab da einige beim 1000ps tiroler stammtisch (denns ja schon recht viele jahr nimma gibt) kennen glernt und de fahren imma noch a runderl mit mir olten schleicha,
na na nit der schmidchen schleicher mit seinen elastischen beinen…
  :cry: oba de sein a olle nimma im forum ,was i schad find,dürften woll aufs gschichtsbiachel ausgewichen sein,aba des interesiert mich zb nicht…ja ja
lg silli ,es schneibt entlich wieda in de berg

des forum is hoit da ultimative zickentest… :grin: :grin:

i wass net,des forum is eigentlich fürn oasch,
aba wannst de tratschen persönlich kennen lernst,
stellt sich aussa das des eigentlich ganz feine normalos sind :grin: :grin:
na ja, ganz normal vielleicht nitta,aba recht sympatische und lustige zeitgenoss(inn)en.
lg ,es schneibt in de berg

Untastee di und stöll do a büdl eina … ;-!

Dann wenigstens mit Ton? :eyes:
 
[url=http://www.dailymotion.com/video/x4ebl2_falco-mutter-der-mann-mit-dem-koks_music]http://www.dailymotion.com/video/x4ebl2_falco-mutter-der-mann-mit-dem-koks_music[/url]

gleich aus :grin:
iatzat is a 2 tag geschmolzen,weils ja scheen warm war und i schon hoffnung gehabt hab das i entlich in de garasch eine kimm :cry: jetzt hats schon wieda 20 cm gmacht üba nacht,aba mir gfallt des eh :grin: :grin:
lg silli

Keine Ahnung, wer des is … hoid der, der imma ‚Richard‘ sogt zu mir - und ich nenn’ ihn Wolfi, rein zufällig … ich find’s peinlich, wie/was der schreibt und wie der mich sehen möchte (brauchst’ an Link ?) - aber jeder hat das Recht, seine persönliche forumsliterarische Visitkarte zu gestalten, wie Sie/Er sich seinem Auditorium präsentieren will bzw kann, finde ich … :wink:

Was mir am ‚Wolfi‘ aufgefallen ist, seit ich mitgelesen habe: der hat sich vergangenes Jahr wie ein Schrift-Berserker aufgeführt, als ein gewisser ‚maroairpower‘ (glaub’ ich, so nickt der), für ein Projekt eingesetzt hat, das die Entschärfung von Leitplanken zum Ziel hatte - mir sind die permanenten Unkenrufe des besagten Wolfi nach ein paar Einträgen zu dumm geworden und ich hab’ die Sache deswegen nicht weiter verfolgt (wahrscheinlich ein Fehler, weil die Sache an sich bestimmt gut ist, aber DEN hab’ ich nicht ausgehalten und mich aus dem 1000ps-Forum für einige Zeit vertschüßt) … hat der Typ ein Problem mit seiner eigenen, latenten Profilierungswut ? Dann müßte er doch bloß mehr (Sinnvolles) schreiben, um Anerkennung zu bekommen ;-?
Naja, manchen gibts der Herr eben nicht im Schlaf und die sind bedingungslos zu bedauern und nicht mehr … :expressionless:

wieso nimmst da koa Scuvala fiad garasch ? wiavül metta hosdn liegn davua ;-?

geschatzte 1,2 km :grin: :grin: :grin: :grin:
  :wink: liegen zwischen tiefgaragge und bastler garagge :smiling_face:
des kanntat a bisselle anstrengent werden,
taferl is noch drauf am mowed,weil ehrlich gschrieben hab i mit so am winta nit gerechnet :wink:
oba des passt schon.
lg silli

Also wennst a solche Hazienda dei Eigen nennst, muaßt a Freind von eicham Pröll sein und dei Wohlergehen liegt gewissermaßen im öffentlichen Interesse … Und wieso schickt Dir der daun kan Schneepfluag … ;-?

und da charly putz schrauft an meina olten gixxen…
ja und dann bin i aufgwachen
:rage: ,wohn in am gemeinde bau und de bastelgaragge is a olta pillen ergo a zafallana stadel.
i bin ja politisch eha uninteressiert,aba an pröll haben ma in tirol da nitta,sei handlanga da platter gendarm,a jetzt is ja auf urlaub bei da polizei ,schuldet ma seit 15 jahr a satte grillfete :smiling_face:
lg i ,a orme sau aus de berg

räumt den schnee imma vor der garragge und a vom dach,aba viele moweds stengen eh nimma drin :cry:
thx für die info,aba da muass i zerst mit meina meisterin noch a paar takte reden,was angesichts meiner vergangenheit eher schwierig werd,weil de kennt mich a schon über 30 jahr :smiling_face:
lg silli

die vorstellung is süpa, aber i kann mi nit erinnern, dass dein Beschreibung auf irgen oan passad, der mir zwischen kinigsee oder wiestal unterkemma warat, i wünsch da af alle fälle oals guate.
hans.

Geh silli heast !
Jetzt leg’ ich Dir die Rutschn zum dazöhln, wos Du fia a toller Hecht bist wia mia olle do und Du springst ned auf den Karren auffe … :wink:

Die Grillfete kaunst vagessn - I moch des aa imma so mit meine Stimmviecha - versprechen und guat is’ … :wink:

entzugserscheinungen, den ganzen Tag schneibts und drei Stund schneeschafeln war a scho