A Nummer für die Suzuki Treiber

hobts es Erwaxenen :grin: :eyes: :grin: :grin: :smiling_face:

Gollum muss Kacken - YouTube

Lg Pg

… ihr kennts jo soooo gorschtig sei  :cry: Glaubst i kränk me ned ?  :eyes:

Na host recht - du waradst das erschte do den i ernst nimm :grin: :grin: :grin:

An schenan Gruass !!!

… des sand jo lauta Drogenobhängige …  :grin: Pfui schaum di  :wink:

Wie gehts denn bei eich do om ???

… rein vo da Haudbewegung her is da Big Joe eher a Tramwaypilot … erinnert mi aun den 71er Wogn wenn a aum dreia Tirl den Ringlpüz draht  :grin:

Wennst des Widio söba draht host, wöchtane Kamera wor des ???

Die zweite Frog … host daunn ins Zimmer gschissn oda host des Heisal doch noch dawischt ???

Frogn über Frogn … :grin: :grin: :grin:

Des woar eigentlich a Riesn Irrtum :smiling_face:,Des Video, hod ma da 107 na (MOA) gebn, zur weiterleitung :wink:
sicht ma eh das Des Eindeitig a Wurf von de Seynign is :grin:. :grin:…Na jo daun hob is Vasehentlich einigstellt- woits aba ursprünglich Dem Dottore in da Tussiklinik schickn :smiling_face: weil da klaane ja so Flatulenzn hod :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Oiso Nix gegn Susi-Gell :wink:

Lg Pg

sichst Gerry :wink:,Ondane Wesn hobn a so Ihre Probleme, bsondast Der da von da 107 na Brut :grin:…wos sich da ois in da Steffl Gruft so rummtreibt glaubt ma eh koana :grin: :grin: :grin:

LOS nimm IHN in den MUND!!!!(GOLLUM) - YouTube

Lg Pg

will mal nit so seyn,hier gehts dann scho gesitteter zu :smiling_face: :grin: :grin:

Des saind Die Ur-Enkalen, von De aundan 2 :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

- YouTube

4-5-6-7-8 …da ÖAMTC kommt a in da Nacht :grin: :smiling_face:

Lg Pg

… frech Herr Polizei  :grin:

120 ist die Nummer für Transit  Fahrer … ich weiß das, glaub mir :wink:

Hat nix ztuan mit Vawandtschaft Silli … nur mim Olter :grin: :grin: :grin:

Also des mitn Enkerl is sicher a feine Soch Silli … wos gibts wichtigeres ois Kinder.
Das deiner Gixxn zu koid is kaun i ma vorstelln. Weißt Silli, viele redn deppat von wegen zrücklegen und sparen und so weiter. Es is so einfach, wenn ana wie ich ka echter Winterfohra is legt er zruck und dabei kaunn ma noch sparen also sinds zwoa Fliagn mit an Schlog, ned mehr und ned weniger.

Genieße die Zeit mit dein Enkerl !!!

lg da Gerry