236 jahr musik in conzert
AC/DC XYZ
Und des b´sundas traurige draunn is, waunn´st de Posting´s olle lest, daß´ da Zasetzungsprozeß scho voi im Gaung is. :-)))))
ORIGINAL: SirGalahad
Wos wor denn jetz im Rindenmulch drinnen? Synthetische Drogen?
Oiso i hob des heit in da Fruah, auf da Morgnrunde mit´n Fritz, im Hyblerpark prowiert.
I sog´das - so a Entteischung. Absolut nix. :-(((((
Außa daß´ iwaroi noch Hundepisse schtinkt, woar gor nix. Von wegn - stoned auf Rindnmulch. Ollas Lug & Trug.
Mittelwert und Median glaub ich jetzt mal, weil ich zu faul bin das einzutippen!
Wie schauts mit einer Varianzanalyse aus?
…der ZIB hat die D. Spera Rindermulch gesagt, und der Dolm im Ö3 Wecker heit in der Frua a!
Na aber im Ernst: Bei den Mengen die die dort aufgebracht haben handelt es sich vermutlich um dir Restln von russische Bam, und die san sicher nachweislich strahlend! (solche Mengen von Rindenmulch aus am gesunden steirischen Wald sand vermutlich unbezahlbar!)
Und das Zeug, welches für die bewußtseinserweiterne Wirkung verantwortlich ist, sind vermutlich irgendwelche Terpene aus den Nadelholzresten!
heast ma soll nit immer die Wahrheit sagen,
könnt ma ja epa den anderen verletzen
Na sowas, ein olpo krabbelt grad auf meinem Bildschirm,
so ein Zufall
afoch nua gggggggggeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllll.i kaun da sogn waun sie a so a masse bewegt duat si wos !! vü alkleichen und no mehr regen owa scheiss egal bei schenan wetta kaun a jeda auf a konzertl geh
. ca 10 min noch beginn es volle program regn donner blitz hagel und thunder wos soll i do nau sogn ausser geil! werd des sicher nie vergessn es anzige wos schod woa is das es noch 2 1/4 std aus woa . owa sollt es nomoi zu so an konzertl kuma bin i sicha wieda dabei.
gruss michl
Sauwetter in Linz die Pink Floyd sehen und danach in Wieden den Roger Waters. Das geht unter sie Haut gell und weisst was - lach mi net aus - wenn ich heute Shine on you cracy diamond oder The perfect sense vom Roger hör spür ich immer dieses Regenfeeling !!! Das vergisst ma NET SO SCHNÖ !!!
Also echt ein Hammer Konzert und freut mich für dich dass du es soooo elendig genossen hast !!!
GLG