…Pomarantschanas hätt a amoi kennt sogt a… is des UaS recycelt???
Vielleicht jo fraihra amoi???
… der wird jo hoffmas des so schiach aufd Wöd kumma sein …
der is sicher scho runderneiert ![]()
issa des Jemals üwahaupts
-wurscht wia evtl ausschaugat
![]()
… wenn wir 2014 diesen uralten grantigen besserwisserischen Sack nicht kennen lernen werden … jo daunn glaub i du host recht.
ORIGINAL: Gerry1702
… wenn wir 2014 diesen uralten grantigen besserwisserischen Sack nicht kennen lernen werden … jo daunn glaub i du host recht.
Sauba
so is des -daun hoda Damols Volle 4 Joahr ausgfasst ghobd?
![]()
waunn der Prophet ned zum Berg kommt
![]()
muass hoit da Berg zum Propheten kumma
![]()
sei Adress werma a no aussafindn daunn moch ma hoit a gmadliches Wold4telrunderl und hoin se a Kaffetscherl mit an guatn Kuchn bei ehm o
![]()
uns wird ned fad noch dein Urlaub ![]()
uns wird ned fad noch dein Urlaub
… Herr Aufzug ![]()
eigschlofn üwa seiner Tastatur
wie ka Mödung mehr kimmt vo unsan Kücken ![]()
… vasteckte Prizessin scho gfundn … wast Mario, i mans jo ned bäs. Ich hob oisa Junga im „BlowUp“ in Pottndorf a „fesches Mänsch“ aubaggert und es is wos gaunga … in a Fruah hob i ned gwußt wie i mi aus da Affäre ziagn soll … die Schwester die mein heitiger Schwoger p…t hod wor Hammer … nau jo so kaunns da geh wennst Kotz im Sock spüst …
a Weib suachn des ma nur unterm Höm gsehgn hod … des kauun a ned ernst mana
![]()
… vasteckte Prizessin scho gfundn … wast Mario, i mans jo ned bäs. Ich hob oisa Junga im „BlowUp“ in Pottndorf a „fesches Mänsch“ aubaggert und es is wos gaunga … in a Fruah hob i ned gwußt wie i mi aus da Affäre ziagn soll … die Schwester die mein heitiger Schwoger p…t hod wor Hammer … nau jo so kaunns da geh wennst Kotz im Sock spüst …
a Weib suachn des ma nur unterm Höm gsehgn hod … des kauun a ned ernst mana
![]()
![]()
do muass er scho söwa draufkumma das des a Schaas is
![]()
owa de Efohrungen hom ma eh olle gmocht owa so wia i jetzt den Peda kennenglernt hob lernt der nix draus
![]()
und waun ma ehm in an Singleclub schickn woin braucht a vorher an Friseur sunst wird er nia ane ohschleppn
![]()
und waun ma ehm in an Singleclub schickn woin braucht a vorher an Friseur sunst wird er nia ane ohschleppn
… scheiss mi au Mario !!! Die Wuchtl des Toges aus dein Mund
![]()
Ich würde sogar ein Kopfgeld auf den UAS aussprechen: Eine Flasche Wein! ![]()
http://www.youtube.com/watch?v=SRvCvsRp5ho
![]()
… mich nicht in Versuchung weil … die Flasche die du uns kredenzt hast schwirrt ma noch immer am Gaumen herum … war ein Hammer Tröpferl. ![]()
… scheiss mi au Mario !!! Die Wuchtl des Toges aus dein Mund
![]()
![]()
![]()
a bissl wos miass ma ehm jo lerna den klan liabn Rotza
![]()
… mich nicht in Versuchung weil … die Flasche die du uns kredenzt hast schwirrt ma noch immer am Gaumen herum … war ein Hammer Tröpferl.
Persönliche Meinung:
Es gibt bessere Weine in der Schweiz, obwohl: Blanc de Noir aus Hallau ist auch kein schlechter Tropfen. ![]()
Die sind immer eine Empfehlung wert:
http://www.lfd.ch/
http://www.lausanne.ch/nature-et-domaines/domaines/domaines-viticoles/clos-des-moines.html
Die Weine der Stadt Lausanne sind die angenehmste Art und Weise, eine dunkelrot-rot-grüne Stadt zu unterstützen. ![]()
… das les ich ma dann durch wenn ich französich gelernt hab ![]()
… das les ich ma dann durch wenn ich französich gelernt hab
Nicht lesen! Trinken… ![]()
ORIGINAL: sevenfiftybiker
… das les ich ma dann durch wenn ich französich gelernt hab
Nicht lesen! Trinken…
wia soi na des gehn … haaa?
tztztztz kopfschüttel
redets ned so bled - höfts ma liawa suacha
![]()
greeeeeez
… die Flasche die du uns kredenzt hast schwirrt ma noch immer am Gaumen herum …
De soist doch net lutschn - mochs auf und saufs aus. ![]()