… und die SRAD (nunmehr zitterfrei) werma einmottn … in 30 Johr wern sa se drum reissn … total ibahoid und ois neich wos gibt griag i daunn sicha an Mercedes drum … AN NEICHN MERCEDES SACKERL !!!
… die Fabrik is eigentlich weithin bekaunnt für sehr gutes Futter, tolle Biere und gemütliches Ambiente. Dass der Köna grod dei Bier vasaut hot tuat ma lad … oba der wor no jung - der wird des lerna
… Gschichtl von wegen „bringans ma des Flascherl zu Tisch weu se san zdeppat zu einschenkn“ hob ich schon amoi ghört … unser geschtressta Stukadent fohrt die söbm Geschütze auf und mocht sich somit unhamlich beliebt beim Personal. Wie intelligent den Mann zu rügen der einem das Essen bringt
… noch dazu ist die Fabrik eh ein Lokal wo man nichts zu meckern hat (fast nichts)
Jo OISO …glaubn muaßas Itta , oba wissn soitas schon könnan-Nit?
jetzn foits ma wida ein, von wo her ich Sie Wirklich kennan tät …auch wenn da schädl sich scho herrlich dräht, De Baumschui kurz hinta Simmaring voit ma dazu ein …weyl bei Der ERKENNTNISS des Herzens rein - kaunns Nur eh Ein LEHRA und Höchtns zwoa HÜLFSPÄDAGOGISCHE Voi Trottin gwesn seyn …
… mocht des a immer …
Ich weiß es bleibt sonst so viel Malz im Flascherl zurück oder Hopfm oder Zucker oder was i wos … und das geht überhaupt nicht …
Wüst mei Version hern? DU BIST A WIENER (ka echter oba a extrem guada) und ois solchtener musst raunzn a wenn ois okay is
Wie war das Schnitzerl der Herr ? „Nau jo, a Flaxn noch da aundan“ aber zaumgessn hod a ois da Herr Wiener
Jo des Essn is okay in da Factory obwohl man ehrlich erwähnen muss dass bei Ferl bessere Ribs serviern … es is afoch die offngeile Souce auf de Rippaln
unerreichbor
… Schlimmste Börny
SOG … soit ma den Ramirez frogn ob er uns begleit ? I glaub den Schmähfaktor tät a ned störn
Jo Bleede Frog weyl i hob jo eh scho Zuagsogt Nit
Lg Pg
I hätt NED Mowed schreibn solln…
Oba da Rest Stimmt Leida
Mein Sohn …hier Deine Absolution
…steht schon in Der Bibel immerdar:
Die Letzten werden Die Erschtn seyn …Deswegn stell i mi schonamal Ausnahmsweis diesmal Hintn aun
Lg Pg
… unsere Herrn WU. JA wennst terminlich passt is a dabei
… i kaunn imma … …aufhörn …
bitte Gnade Pilli …
… des is unfair …
… B&C ??? Die zwa wissens no ned … sogn kurzfristig Bescheid Börny obwoi, den Ernstl brenn i mitn klan Finger her scho vagessn ???
und di a du Lulu
trallalalalalal
… des blede is dass des scho „I BIN“ mei Freind
Schau ehrlich - i hob a bissi Kohle übrig ghobt und woit a neiche Gixxn kaufn … na hob i ma docht, mit ana Banditösn host dei Rua - do bist ka Feita - do bist a Grusa - und olle ibahoin di und griassn freindlich … so is des mit da Bandit
… des neiche SHOEI Topferl schaut oba sehr fesch aus da Wäsch … geiles Disein heast
Japanischer Kämpfer
Kummst heite PUNTSCHN ???