Alte Cross?

Möchte mir eventuell irgendwaun a mol a oide Cross kaufen. Und nun meine Frage:
Auf wos muas i den do aufpassen waun des Baujohr scho a bissal älter is (von 1985 weg, is wegen dem Preis…)
I man do sochen wia da Motor, Gabel, und solche Teile. Is Prinzip nur für Hobby in da Schottergruabn.
Bin daunkbor fia an jeden Semf :-))
Mfg HAtschi

welches Baujahr, immer anschaun:

Motor, Kupplung, Dämpfer, Radstand, Rahmen (Schweißnähte), und den aktuellen Ölstand.

Nix ohne Probefahrt…

LG Rock

soll i ma bei ana Cross an Radstand und an Ölstand onschaun??
Net bes sein, oba des mecht i gern wissen :-))

jo i muaß sogn i hob mia voriges jahr um 150 € 2 alte ktm 250 kauft und hob ma ane zaumbaut muaß sogn des ding geht wia die sau! nua is fohrwerk is ba dai oitn dinga hoit nit goasou guat ois aundare is irgendwie eh unverwüstlich!! vü spaß nou foist wos findest!foist meine aunschaun wüst findast sie auf meiner hp: [url=http://members.e-media.at/v2powerteam]http://members.e-media.at/v2powerteam[/url] grüße wolfgang

er meint bei einem 4 takter ( ölstand )
fg

sowos billigs suachat i a. Host do nu wos herrichten miassen?? (i man, weil da Motor defekt woa, oda irgendwos aundas)

da haben wir aber was vor"grins"!Ich denk das mehr aufmerksamkeit dem Motor gilt.Neue Kerze-Zündung defekt-!Motor starten laufen lassen abstellen ein Blatt Papier darunter leggen dann siehst wo Oel überall denn Weg in die Freiheit findet.Ersatzteil versorgung wenn das nicht gegeben ist vergiss es.Gabel und Dämpfer das mann das überholen muss ist klar.Fazit spare kauf dir was neueres gruss Gas Gasgebender Silli

i kenn a boa de haum si a Cross (Bj.86) kauft und de foat tip top.
Aussadem mog nit extrem viel einistecken ;-))

Ich weiß nicht ob so eine alte überhaubt noch was bringt. Nab eine Honda XL500 im vorjahr ganz billig gekauft.
Nur schererein, sehr anfällig in jeder Hinsicht und die Ersatzteile sind sauteuer.
Würd mir wenn gleich was neueres kaufen denn zum richtigen Crossen kanst die alten eh vergessen weil sie so sau schwa san.

a neiche is scho a bissal teia :frowning:
I mog nämlich net so viel ausgeben

aber wennst wirklich crossen willst dät i unter 1500€ nix kaufen, obwohl ich selber nicht so erfahren bin (erst 16, auch Derby Senda R) aber will mir auch a MX zulegen.

immer a a bissl a glückssach.

aber im prinzip, schaust hoit

- obs überoi dicht is (oel, wasser, speziell de gabel)
- obs no gscheit ongeht
- bremsscheibm no hoibwegs intakt sa (packln san wurscht san ned so teier)

und eher was des ka exote war/is zwengs da ersatzteilverfügbarkeit.

fühh Glück da R

do hoi nua Frog: Des mitn onspringa, is des net reine Einstellungssoch beim Motor?? oda wos konns da gröbers hoben? :slight_smile:

mecht i nit mehr ausgeben, weil de diversen Reperaturen kosten daun eh wieda viel.
I foa derzeit a Senda R, de is ma scho zu lab :frowning:

Sewas Racer! i muaß sogn in der Preißklass findat ma schon a poa Geräte!brauchst nua die Händler obklappan irgenwo im Hinterhof stehn die Dinga von wo bist du?
Bei meiner Cross dai is übrigens in der Rachau beim Steilhangrennen gstorbm hihi hob i den komplettn Motor zerlegt kobt wannst a bissl a Bastler bist is des ka Problem sou a 2-Takta is relativ anfoch aufbaut!ma muaß nua schaun ob da Zylinda kan Aunreiba hot des heat ma oba eigentlich eh daunn klinglts sou komisch und sunst jo is Getriebe is ziemlich stabil do gibts eigentlich sötn wos!
Daunn vü Glück ban suachn a Tel.Nr hätt i denn könntest frogn is allerdings in Kärnten mochst hoit amoi an Ausflug der haundlt mit Motorräder 0664/5100570 - Untermoser Anton.
Gruß mit erhobener Kupplungshand VTR Wuif

ganz allgemein ansehe - wenns kan Ölstand zum anschaun gibt, dann eben nicht!!

Mit Radstand habe ich die Spur gemeint - und nachdem ich (oder eben du) der Käufer und somit der Zahler bist, kannst dir sowieso anschaun, was du willst, oder auch nicht. I brauch jedenfalls auch um wenig Geld keinen Ofen, der zentimeterweise aus der Spur rennt. Do verdien i mirs zu schwer!!!

Gruß

Rockford

a Bastler bin i scho, i kunt a den Motor zerlegen oba mitn zaumbauen schauts hoit schlecht aus :-((
Oba so klanere Reperaturen moch ich eh söba

des gmoant, is scho ok. Host ech recht, ma soll si oissi onschaun, weil nochher is zu spät :frowning:

… oder Mechaniker?

Wenn „Nein“, dann lass die Finger von einer
Crossgurke, die älter ist als 5 Jahre!

Die Kindermärchen von einer Crossgurke BJ. 84
die super läuft bringen mich nur zum lachen.

Bei einer Strassenmaschine vielleicht, aber
nicht bei einem Gerät, das enorm belastet wird!

Thomas

bin i nit, oba schrauben dui trotzdem gern :slight_smile:
Des mitn super laufen, najo, se laufen hoit