@ Alteisen - Bilder für Dich

Vorne eine 250er, in der Mitte eine 350er; die blaue ist eine 500er. :grin:

… ein Bild mit der 500er. Das und vieles mehr war bei Ballistic Barry in den privaten Garagen :smiling_face:. Mir wurde aber mein Ehrenwort abgenommen, keinen Ort zu nennen :eyes:. MiddleEnlgand halt :wink:.

ich glaube die rote ist eine machIIIH1 die hatte ich nämlich einmal

aber meine hatte auch insgesamt 17 streben und knotenbleche zusätzlich in rahmen, gabel und schwinge. die hat der vorbesitzer ein rahmenbauer für renncarts eingeschweißt bzw. bei der gabel hat er einen stabi gebaut. für damalige verhältnisse ist das halbwegs gut gelegen

vor allem weil mein motor 10ps mehr hatte (somit 70) und ein zusätzliches kühlblech auf dem mittleren zylinder (von suzuki abgeschaut) und die mittlerer öldüse war auch ein wenig (weiß nimmer wieviel) größer war.
das einzige was mich zur weißglut gebracht hat wer der kickstarter weil sich dauernd die feder ausgehängt hat.

I sitz do & grins wia a Hutschpferd - mein Gott is des laung her - i kaunn mi jo kaum mehr erinnern aun des Ding.
Meine woa in so a poralei Grün lackiert.
Wos i nau was is, daß de Hinterrodschwingan de reine Pestillenz woa. 100 x de sölbe Kurven g´foan & nix woa. Owa beim 100underschten Moi hod des Luada zeitweis zum orbatn aungfaungt, daß´t de gfühlt host, wia a Rodeoreiter.
Owa sie lebt no - hob´s noch Hainburg/D. vakauft - wo´s no imma umanaundknattert.

Daunn muaßt des Problem mit der Schwingan jo a kennan.
Mir stengan jedenfois jetzt no de Hoor zu Berge, waunn i drau denk.

Des gült jo ned - bzw. waßt jetzt, warum er des g´mocht hod.
Mir hod´s jedenfois ettlich Unterhosn vasaut.
Vibrationen, daß zwa Stundn noch ana Ausfohrt ka GV möglich wohr, weulst nix mehr gschpiat host im Schritt.
Owa fia domolige Vahötnisse is gaungan wia de Sau - oda is des nua de vazerrte Wohrnehmung aus da Distanz?

Des hob i wiedarum ned kennt.
Und z´wegn da „Weißglut“ hätt´st vielleicht no a zusätzliches Kühl/Luftleitblech aum Tacho aunbrinagan miaßn, des de Luft unters Aungsheferl leitet. ;.)