vüüü spass bei da streitarei mit de grünen. do kenntatn jo a poar baam drunta leiden, wenn so a raser wia a dumdum-geschoss einschlogt (hohlköpf sans e olle, oiso passt „dumdum“ scho
)
![]()
Wer auf der Soboth echt schnell fährt sind die Slowenen.
Wieviel die bezahlen WENN sie erwischt werden möcht ich wissen.
Gruss Sigi
… scho aun aundara Stöll gschriebm: Der ÖAMTC is genauso a absoluta Kaschpalvarein.
Des anzige san seine Pannenfohra, deswegen bin I a Mitglied.
Maunxmoi haums a intaressante Aktion (z.B. Rechtsschutz um ~€12/M mit guatem Preis/Leistungsvahöltnis)
Aunsunsten nua haße Luft, und schwoche Typen. ![]()
mM.
…zumindest Verkehrsminister werden!
wobei i mir an Minister Gerry jo durchaus vorstellen kennat ![]()
…Der große Ausland Schutzbrief ist auch sehr gut. Und die Reisegepäck und Stornoversicherung…kost 99€ für mei Frau und mich und gilt immer ein Kalenderjahr…wer gern reist ist so total abgesichert.
…Ich bin zurpört…du würdest Minister Maya glatt als Hohlkörper titulieren???
![]()
…De poor Bam die in Österreich ohkrotzn krotzn sicher ned wegn UNS oh.
Ausserdem…solaung de Erbschleicha mitn 8er Voikswogn ins Plapament rolln soch i kan Grund irgendwos aun meiner Lebenseinstellung zu ändern. So nebenbei…bin i wohrscheinlich in Wohrheit greana wie so mauncha bei dem Varein.
Die Motorradltoge miasdat ma per Gesetz beschliassn und da Stoot san WIR Steve…oisa…gemmas au.
… leiwaunde Aktionan und Vasicherungen, oba politisch gsegn - und ois greßta Club in dem Sektor is a ebm unsa Lobby (oda soits sei) - is a a Nullnumma.
Waunst de GöbeEngelZeidung lest glaubst stöllnweis de Trotteln haum wos gegen uns. ![]()
Waunst as noc Bledheit greit auf a Stockal stölln mechast host VCÖ - KfV - und am dritten Plotz stengan exequo da ÖAMTC mitn ARBÖ
Und da Schutzbriaf und de poar aundan Vasicharungen san de löbliche Ausnohm (wia beim VCÖ de Fohrradlvasicherung) ![]()
…Parteiengesteuert
…Es werden Strassen und ganze Regionen gesperrt für Läufer…Radfahrer…Oldtimer…warum sollte man nicht den Motorradfahrern auch eine Freude machen?
Am Leithaberg ein Bergrennen veranstalten und dem Maya nicht starten lassen ![]()
… Industrie- und Finanzgesteuert … ![]()
Den Film kennen wir doch… ![]()
Nun, das ist halt der Nebeneffekt, wenn man auf Zustimmung anderer hofft… ![]()
Ähm, gibts bei der Soboth unübersichtliche Kurven? ![]()
Genau aus dem Grund würde ich nie ein Film auf youtube stellen. Hierzulande gilt das als Beweis (für mehrere Jahre)…
![]()
Nachdem du ja ein relativ neues SUV hast, brauchst auch den Pannendienst nicht.
Schreib doch denen ein Briefchen, dass du aufgrund deren motorrad- und verkehrsfeindlichen Ansichten auf diesen Trachtenverein verzichten kannst und die dir ‚i d’Schuäh blosä chönnd‘. ![]()
Begründung:
- Nicht vertreten der eigenen Ansichten
- Inkompetenz deren Vertreter
- …

Wäre doch mal ein Ansatz…
na bitte da bist ja schon zur (traurigen) Berühmtheit avanciert ![]()
i wollt eigentlich schon damals als du das Video hier gepostet hast, schon drauf hinweisen, dass des Gach net so gscheit is, habs ma aba gspart von wegen Eigenverantwortung etc. ![]()
des schlimme is, dass Dein Video jetzt pauschal gesehen „die Wahnsinnigen“ an den Pranger stellt, und i könnt mir denken, dass tatsächlich versucht wird, die „schwarzen Schafe“ auszusortieren…
und wenn i Pimperl schon herausfindn kann, wer du bist , bzw Marke, Type und KZ deines KFZ zuordnen kann, dann kann des die Rennleitung scho lang…
und wenns nur da herin a bissl mitlesen…
so dann tuats mal schön weiter Schwanzlängen abgleichen
![]()
omg - ich werde sterben
![]()
greeeeeez
gibts des bild a so dass man den ganzen artikel lesen kann?
greeeez
… oba leida Politik ned.
A Politiker setzt liaba a völlig schwochsinnige Moßnauhme de große Aufmerksaumkeit bei da hirngwoschenen Mainstreamwöhlagemeinde erregt (z.B. 70er nur fiar Motorradln), ois stüll und leise - mühsame - sinnvolle Orbeit zu leisten.
Leider san unsere Obertanen aun Auhnungslosigkeit nimmer zu übertreffen und setzen Handlungen nur mehr mit da Obsicht möglichst wieder gwöhlt zwerden. (Und wäuls de Leit fia bled hoiden, gelingt eahna ned amoi des).
…Und wer burgt sich immer mehr Göd aus vo de Bankn um söbigen damit zu „helfen“? ![]()