An alle mit Zubehör-Kennzeichen-Halter und Schräg-Montierer

Schau dir auch noch den Routenvorschlag an. Tante Edith war da… :wink:

Grond ist eh klar. Ohne diese Attacke auf einen Körper kommst du mir nicht davon! :grin:

ich habe auch einen verstellbaren KZH.
zuerst war er recht senkrecht,da hab ich alerdings immer des wasser auf den rücken bekommen,
wenns geregnet hat oder die strasse nass war.
jetzt ist es etwas waagrechter und i hab kein wasser mehr am rücken :grin:
in österreich dürfen die ominösen 30 grad auch nicht überschritten werden,aber so habig ,sind die strafen nicht.
griasserl

…eigentlich foahr i duart a ned hin… mir g’foid’s daham a und zwoar SEHR GUAT!
San MEINE Kiwara, MEINE Trottln, MEI Laund, MEINE Gesetzte, MEI Sproch…

Muaß dene Gatzlmocha nix eineschiarbn!!

Strof OK, a waunn des mitn Winkelmesser a schlechter Scherz ist, weu bei dera Dame woar do sichalich nix übertriebn, sondan irgendso a Rizoma oda wos was i Teul…
Somit, waunn i ZOIH, a noch mei Mowed einzuziagn… de hobn eindeitig an KLESCHA!

I würd vor Ort nix zoihn do loß i mi liawa einsperrn und geh von Pontius bis zu Pilatus!

Edit: Najo… de tätn mi sowieso einsperrn… weu waunn der mei Mowed aungreift…uiuiui… i wüh goar ned draun denkn… :eyes: :hushed:

do is sie wieder! jedes jahr kommt so a horrorbeitrag mitm duduuu-fingerl in der luft und de bösen italo-cops…

so a schaas - i glaub des wird immer vor der reisezeit in umlauf bracht, damit se de touris anscheissen.
wer scho öfters bei de itaker war, der weiss wie schnell er zum öffentlichen ärgernis wird, wenn er si an die stvo halt…

und in dem umfeld soll des passieren? da lach i aber nur.
bin am lago maggiore bei ana baustell gstanden - rote ampel, gegenverkehr war aber keiner.
zerst is a radlfahrer durchgfahren, dann a auto, a gruppen radler und dann a paar rollerfahrer…mir san gstanden wia de deppen und ham uns abghaut…dann samma a gfahren.
niemanden hats interessiert.
nach silian fahr i in der kolonne und do is glaub i a 80er gwesen…oiso i hoit a, weil i weiss, dass do de krankabinieri öfters stengan…wetzt a ferrari vorbei - wohlgemerkt an de ganzen kolonne (i glaub do war sogar a sperrlinie) solang de linke seit frei is…und am rand stengan de gschmierten und schauen eam mit leichtende augen noch… :grin: :grin: :grin:

war wohl grad mittagspause oder sowas… :grin: :grin:

oiso - lossts eich net deppert machen, meine germanen-spezln kommen a immer mit de horrorstories her und wundern si dann, wenns mit 25 klometrien zfui dann nur 20 alpendollars zahlen…des passt wohl a net in de urlaubspropaganda eini… :grin: :grin: :grin:

Jo dos Des evtl von Rizoma , oda a wos was i Teul woar hod eh kana Bemänglt :wink: …eha dos Des Teil halt im Foischn Winkl anscheinend higschraubt hobn …und wenn i scho imma les …Szene Nachgestellt , :eyes:…scheiß i eh glei aum liabstn drauf :grin: …hobs eh scho gschriebn Einseitiga bericht und sonst Nix :sob: …Wer weis wias Wirkli woar ?..i sicha ned :grin: -owa aundare a ned :grin: -Sondan Nur Die -wo auch wirkli dabei woarn .Und da Fehlen ebn Die Karabinas und Ihre aussage .

… owa in mein echten Lebm bin I eh ned so … :wink: :smiling_face: :grin: :grin:

foisch sackerl. wenn der nämli mit offenem helmbandl an stern reisst und daun hintnoch a pflegefoi is, daun muas des da stoot (sprich sozialsystem) zoin. und du sogst es is den stoot sei aufgob die kohle guat zu verwoitn. oiso wos jetzan? entscheid di

Na, die sagen zwar ‚Michelin‘, dafür aber gehen die bim ‚Schinesen‘ essen… :grin:

Gessler war aber ein Habsburger Vogt. :wink:
Zum Glück haben ein Teil meiner Vorfahren verjagt (nein, nicht alle meine Vorfahren haben mit den Türken händel getrieben). :wink: :grin:

@ Mostviertler UAS:
Na, im richtigen Leben versteckst du dich hinter deinem koreanischem SUV (wahrscheinlich noch mit Lindner oder Steyr-Traktoren Aufklebern verziert) und hoffst, dass dich niemand erkennt.

Übrigens: Hat dein Auto einen Zahnriemen oder eine Steuerkette. Dieses Mal wäre es gut, wenn du es wissen würdest. :sunglasses:

woarscheinli no vüüüüü schlimma :grin: :grin: :grin: :grin:

SCHEISSEGAL, der springende Punkt is, DAS BEZAHLT wurde und de Huarnviecha des Mowed konfesziert hobn… i hockad earna de Händ ohhhh, nana… do foahr i ned hin weu waunn a nur 1 % Tschanc besteht das des passiert, daunn passiert des GENAU MIR, i brauch ka Häfn bei de Itaka!

Der Schinese, vom Schemiewerch, der Koohlgate-Paste, wollte eigentlich bei Micheline im Phüro arbeiten, da hatte es aber keinen Balkong, also ließ er das sein…
In Schiena gilt das als echter Schtielbruch… :eyes: :eyes: :eyes:

Dann komm besser nicht in die Schweiz. :wink:

Hier ist es eh teurer und extremer… :eyes: :cold_face:
Hier ist die Diktatur des Proletariats verwirklicht worden, aber es fehlt der gesunde Menschenverstand. :cold_face:

passt scho Hr Killa …is Dei meinung-kaunsta eh ghoidn :grin: …hob Nix dagegn :wink: …Trotzdem De Zwoa woarn und Sind Deppat wia a Stückl Brot :wink: …ghern eh ins Tiafste Loch in Itakien eineghaut :smiling_face: …da Typische Bleede Preisische Ossi Vaschnitt :grin:…wia Friaras-kurz nach da Grenz Öffnung -und a no bis Heite :wink:…Großes Lippal Riskiern -Überall Groß Bestelln und daun wenns auns Zoin geht es Schwanzal eiziagn :sob: …Proletn Hawara -Laungweilige-sainds -für mi -und aus :rage:

wenn i scho aun Schaß bau :cold_face: …wos i Sölba a scho xxx mol gmocht hab…Daun halt i mei Bleeds Maul …Zoi den Dreck-bzw Erkundige i mi vorher obs Bessa is des zu zoin - und Foahr halt nimma hin-Und geh ned Petzn zu am Fernseh Senda oda wos woas i wohin - …oda hobn Eana eppa De Katzlmocha aungschafft dos , mit der Deppatn Halterung ummadumm foahrn soin :eyes: …oiso wos jetzn :rage:…wos is des hods ebn -Greiz Deifi Nochamoi :sob:

… I bin a Minderheit … :wink:

des is amal a Wahres Wort :wink:…Du bist Wahrlich a Minderheit :grin: …kaun mi ned wirklich erinnan aun Aundaren Trottl ois Geist :grin:…Jemals in meim Vablödeten Lebn , bisher NICHT kennen glernt zu hobn-Noch dazua Ders gschafft hod Sich Jahre Lang Persönlich , insbesondersd vor Sich sölba zu Versteckn :smiling_face:

owa wos sois :sunglasses:…Bleib so wiasd Bist Du Minderheit …

… theoretischen Argumente loß I mi ungern ein.

Ebensoguat kennt a ohne Hölmbandl sofurt a Irksn mochn, und wengan zuagmochten Hölmbandl a Pflegefoi bleim. Und daun?

Oba des Gsundheitssystem mit neoliberale, morktwirtschoftliche Argumente auszuhebeln, find I den gaunz foischen Weg.
Da nächste kummt daun und wü da des Spitoi ned zoin, wäust Motorradl gfoahn bist. Im Auto war da des ned passiert … :hushed:

Und findst a Motorradlbeschlognaume ned a a bissi übatriebm, weng sowos?

Wo herts auf?

Lebenslänglich fia 10km/h zfü, oda wos? :cry:

I find Opferlose Verbrechen haum den Stoot ned zum intaressieren.
Richt oba ana an Schoden aun, durch sei Vahoiten: „Daun urdentlich Rübe ob!“

Ob ana auf da laaren Laundstroßen 110, 140 oda 180 fohrt, aungschnoit is oda ned (oda des Hölmbandl zua hod) is genauso a schweres Vabrechen wia waun ana an Schas mitten auf an laaren Fuaßboiplotz lossat … :wink:

Und bevur’sdas jetzt wieda bewußt mißvastehst: I moch mei Hölmbandl imma zua, wäu I’s fia sinnvoi hoit! :grin:

… weu wer was … eppa werma und do amoi sehgn in 10, 20 Johr :wink:

… aus Betong und Schemie :wink: und das soll DEUTSCH sein ??? :grin:

geh Bittschen :sunglasses: …Kindagoartn Zeit oda wos ? :grin:…Wo herts auf :eyes:-Sicha amol do wo Irgendwos aungfangt hod …so a Bleede frog :sob: -Es hert imma do auf wo ma VURHER DASELBST IRGEND A AKTION GSETZT HOD …is wia beim Baur :wink: …Der griagt daun a , NUR wosa gsääd hod …owa Sicha koane Erdepfi wauna zerschd Paradeisa Soman eipflanzt hod odrr? :dizzy_face: :grin:

Jaja Sackals klane Wöld :wink:…De macht ma sich wias am gföld :grin: