An die Polizisten unter uns!

sihali, an strofzettl wennst so weitamochst :wink: :grin:

Bitte :grin:…i was ned Irgendwie werd i des Gfühl ned los dass Da Hatsche, da Maiko , und oda da Cybarogga is. Oda Ollas zsamm :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Oda Ollas zsamm :grin: :grin: :grin:

… Stichwort Kärntn :wink:

… Stell da vor … jetzt gibts auch Greyerzer und Appenzeller bei Hofer. Nicht billig aber günstig. Was sagst du zu dem Hersteller Lustenberger + Dürst SA in Cham ?

Standardkäse, häufig sehr junger Käse.

Meist wird nur Surchoix und Milder Käse angeboten. :eyes: :worried:

Gegen Lustenberger & Dürst kann man nichts sagen, aber eher gegen den bei Aldi angebotenen Käse, weil mir ist er einfach zu jung. :eyes: Kannst ja mal kaufen und probieren, zum überbrücken auf alten Appenzeller / Greyerzer wird er schon noch taugen. :grin:

… und was heisst günstig?
Einen milden Appenzeller oder Greyerzer bekommst du hierzulande ab ca. 12-14 Fr. /Kg. :eyes:

Käse überbrücken. :grin:

… „hierzulande“ … dass er bei euch wesntlich billiger ist weiß ich seit ich 2011 bei dir war :wink:

Hier kostet der Greyerzer ein kleines Vermögen (zB bei Merkur). Bei Hofer kosten die 150 Gramm €2,50. Das ist verhältnissmäßig günstig für Österreich. Schmecken tut er eigentlich recht gut kann aber auch sein dass ich schon zu lange keinen "guten"Käse mehr am Tisch hatte :smiling_face:

Ciao da Gerry :grin:

  der scho :grin:

anscheinend raten die psychodoktoren für jede persönlichkeit einen eigenen nick anzulegen, dem rat folgen scheinbar viele hier im forum… :wink:

psychodoktoren :grin:

a Nix friaras oda späta kommt ma Ihnen eh drauf, Gibts Nur Ganz wenige, Dis schaffn in Ihrem 2 oder 3 Nick a Komplett Andere Persönlichkeit dazustellen, Des find i schod weyl dann warads Wirkli Interessant :smiling_face:, und a Abwexlung :grin: , oba so ists für De Fisch, und selbst Die Schwimman daun mitm Bauch nach obn :grin:

Lg Pg

Ps: Immahin gfreits mi das Du ois 2003 Registrierta wenigstns no a Bissal wos schreibst…
Und need wia De Andan Tränen :grin:, seit 10 Joahr dabei, 50 zg Beiträge unds Mei üwa Andane Aufreissn , Nur weyls grod an Frustinga hobn , oda Nix zum Vazöhn. Logisch 1000ps is halt amal a Anderes Forum. Und genau des is da Grund warum i da üwahaupt no da bin, Vollkommen wurscht wos wer wann wo sagt, An Jedem gibt da Andere sowiso Nie Recht :wink:, oba i wer a Nie so Seyn wias Andere wolln…

so solls seyn :grin:

wiast schreibst, a bissl wos…so a richtig fleissiger schreiber wor i eigentlich eh nie, bin lieber bei meiner familie oder am moped unterwegs bzw. mit der ausübung meiner hobbies beschäftigt.
Des is der grund, warum i noch ca. 9johr ned mehr postings hab und das wird sich nicht wirklich ändern, maximal das i no weniger schreib…

der wor guad … :slight_smile:

jo :grin:

anan gerry 1701" aufpassn" wanst amal nach karntn kummst gfährlich,gfährlich
viel geld mitnehman. :wink:

wieso? :grin:

geh amoi davon aus, dass du irgendwo i der tieferen Provinz um net zu sagen Gscherdei wohnst. Do mochst da des am Besten mit de Häuptlinge vor Ort aus. Wennst zb Kinigardner hoasst wird da kaner wos tuan, so lang Du kan wos tuast.
Aber wahrscheinlich bist net da Kinigardner und somit passt besser auf wos’t tuast. Bei dem Woid kummts a drauf an wer do des Jagdrecht hot, der hot mehr Einfluß als der Eigentümer wenn es net zufällig ein und die söbe Person san.
Auf der Strasse fahren mit einem nicht für den Verkehr zugelassenen KFZ kostet im Falle der bloßen Anhaltung Verwaltungsstrafe. In der Liste für Vormerkungen steht das zwar nicht direkt drinnen, aber die finden schon einen Grund dir dafür eine zu verpassen.
Wenn Du im Wald erlaubterweise fahren darfst würde ich den Bock halt den 1KM schieben bis du auf Privatgrund bist. Offroad soll man eh nicht unaufgewärmt anfangen :eyes: :eyes:

und er soll net mit den polizisten raufen… :cold_face: