An die Raucher

Mensch, der Umgangsformen hat, wird z.B. in Speiselokalen Rücksicht auf Nichtraucher nehmen - das war schon früher so, bzw. ist es inzwischen selbstverständlich, dort nicht zu rauchen. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

In div. anderen Lokalitäten sollte es dem Gastronomen freigestellt sein, welches Klientel er bevorzugt. :eyes:

Mir z.B. wäre es völlig egal ob Du rauchst - mich würde es nicht einmal stören wenn Du brennst. :sob:

… genau so hob I mas eh vurgstöllt.

Oba gaunz ehrlich: Beschwerst Di daun ned iba wos, wosd eigantlich söba Schuid bist? :eyes:

… der Fredl is ned vo mir  :wink:
I hob nur dazuagschreim dass es eigentlich wirklich so is dass Raucher (natürlich ned olle oba olle di i kenn) ka Rücksicht nemman weus afoch vurn untern und nochn Essn rauchen miassn, Punkt.

macht man nicht - die nimmt man du Raucha du :grin: :grin: :grin:

Um de Multitaskingfähigkeit is woi do net so guat bestöllt - do wor i grod wo aundast. :dizzy_face:

sama 2
cu
heli

Punkt 1., - darf man neudings in öffentlichen Gebäuden, Verkehrsmitteln, od. in Speiselokalen, etc. wieder rauchen? :cold_face:

Punkt 2., - das was Du meinst ist, dass alle Raucher, die Du aus 100 m Entfernung erblickst, abdämpfen. :wink:

und reg i mi do ois Raucha driwa auf? :cold_face: :wink:

Zu Punkt 2.
Das Problem sind das Rauchen am ARbeitsplatz und in den Lokalen.
Am Arbeitsplatz kann man nicht immer leicht ausweichen ausser man kündigt.
Und in Lokalen hat man etweder die Wahl sich alleine in den Nichtraucherteil zu setzen weil leider die Mehrheit der Kollegen Raucher sind oder wieder zu den Rauchern in den Qualm.
Ein konsequentes Rauchverbot für alle Lokale und natürlich am Arbeitsplatz würde das Problem lösen.

Sei froh, dasd nix zoin brauchst dafür,

dasd an diesen herrlichen Aromen partizipieren derfst

Dr. Pezi

in der Gastronomie sind mir keine Firmen bekannt, wo es am Arbeitsplatz noch gestattet wäre zu rauchen. :eyes:

… na i hob nix derortiges ghert  :wink: :grin:

Da Goif is schon herom … da Wurzlinga hod eam mitn Lostwogn auffaghoid und jetzt worns grod olle zum Essn bei uns. Der Wogn schaut wüd aus :wink: bist du narrisch, do hod da Herry Schwiegersohn in Schpä gaunze Orbeit gleistet :grin: :grin: :grin: … kompletta Vurbau im Orsch …

… kummst amoi zu uns in die Phude … Im Headquater … 2 NR und 1 R. Und da Raucha derf rauchn sovü er wü  :wink:

… hob ich es leiwand … In an Loger wird ned graucht und in mein Büro daher ebensowenig  :wink: :grin:

… a leiwaunds Früchtal! :sob:

Wäu Du ned de Eia host, daßd zu Deine Hawara sogst entweda es hets auf zum Rauka oda I setz mi ned zu eich, mechast daß des a aundara fia Di sogt (nämlich da Stoot). Latralschäden (nämlich daß kana mehr irgendwo Rauka derf) san Dia jo wuascht (wäust so a rücksichtsvolla Nichtraucha bist wohrscheinlich :sob:)

Nua des schene draun is, daß des ned so renna wird. Wäu Deine Hawara wean drauf scheißn und ebm daham wos trinkn und dabei rauchn. Und entweda Du huckst Di daun zu eahna in de Wohnung (klana ois a Lokal, ka Lüftung) und kragst no mehr rauch oh, oda Du sitzt erscht wieda in ana leeren Nichtrauchahittn. (Owa durt findst daun bestimmt no a zweits O…h und do kennts eich daun gegenseitig aufd Schuitan haun und dazöhln wos de Raucha ned fia Ungustln san … :grin:

Olle diaftn Rauchn sovü ois woin. De NR tuans nua ned … :smiling_face: :grin: :grin:

… i sogs jo imma … du bist unser Meister der Formulierungen …  :grin:

Mir mochn sich hoid Surgn um eich … ned mehr und ned weniga …

:grin: :grin: :grin:

- YouTube

:grin: :grin: :grin:

… I rauch jo eh ned … :eyes:

Oba um de zwa Vegln in den Video kenntast da Surgn mochn … :smiling_face: :grin: