An Einige:

…zum Hobn der Steve, ha?! :wink: :grin: :grin:

… drauf aun mei Freind :wink: :grin:

… für die nette Begleitung heite !!! Wor Hammer und schreit stork noch Wiederholung.

:wink:

…den Wein mit dem du mit kaufn kaunnst gibt’s ned…

Aussa i hob schau an Obnehmer und es haundlt sich um mehr ois an 7stelligen Betrog! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

…bedanke mich bei Euch!!

Es ist sehr schön dich zum Freund zum haben… des kaunn ma mit Göld NED KAUFN!

Daunkda! :smiling_face:

… du tauschast me gegn an 7 stelligen Betrog ??? Schaum de heast :wink: :grin:

… gleich mal zurückschreiben … so jetzt muass i mein Köfferchen packen und des von da Frau Gerry … orsch wennst mit an Vapocka auf Urlaub fohrst :grin: :grin: :wink:

Und nocha werma die alljährliche Saubande Neujahrs Party obhoidn … i gfrei me drauf :wink: weu i muaß ned hamfohrn wenns vabei is :smiling_face:

daun Gute Reise und Glückliche wiederkehr Onki :grin:-des guit a für Die -Die wo noch Mitreisen :wink:

Adios Pg

… a bissi obschoitn von dem Stress der uns vor Weihnochtn ausschließlich nur wegen falschem Zeitmanagement ( :grin: :grin: :grin:) heimgesucht hat. Und wo gangat des besser ois aum Meer :wink:

lg und noch schöne Feiertagen und falls ma se vorher nimma lesn oder hörn, an guten Rutsch umme ins neiche Johr 2015 !!!

jooooaahhh -den Stress kann i Guat Nach vollziehn :grin:…hobts ja inzwischen auch wieder Richtig wos zum duan mit da Neichn Erden Bürgerin -Gell :grin: kann mi no Guat erinann ans Elternhaus , waun Weihnachtn woar …Alle woarns da -Vodan , Muatta , Bruada , Tante , Onkel , Opa Oma, usw . Sozusagen Voll Haus …aber Gewisse Sachen werd i nie vergessen , wauns es Wohnzimmer Tirl Schlüsseloch zuabickt hobn , damit ma ned Spechtln können :grin: wos da drinn Ollas so vor sich geht …und dann den Klang von dem Klanen Glockal , waun ma Endlich eine derfn hobn …auch wenns über 40 Joahr her ist -ich sig Die Glücklichen Gsichter immer noch , in Allen Alterstufen -obwohl Die Meisten goar Nimma Real am Leben sind , macht aba Nix dafür in meim Schädl -um so mehr :smiling_face:

Des mitm Rutschn gib i gern Retour und weiter gehts -Neues Jahr Neues Glück ! :grin:

Lg Pg

jeder hot sein preis börny, du soitatst des wissen. owa mit a poar flaschln wein isses bei mir ned getan :wink:

hobts vü spass und a guade reise :smiling_face:

… san iwaroi zu hören gewesen zu der Zeit … wir machten das auch immer so aber unsere Kleine is natürlich noch zu klein für sowas … ich denke ab 2015 werma des praktizieren damit sie sich dran gewöhnt :wink:

lg

… wir werden uns Mühe geben :wink: und mei Fussal im Schwimmbecken wieder auns schwimman gewöhnen :grin: zwengan Sommerurlaub warads.

lg und schenan Obmd :wink:

Einaml sinds Alle im Wohnzimmer gwesn … Fernseher woar aus , koa Telefon hod gstört , auch es Licht woar aus , Nur Die ECHTEN Kerzn am Bam haben gebrannt …und dann hob ich des es erste mal gehört und seitdem Nie wieder vergessen …i denk i woar so um de 4e oder 5 e :eyes:

- YouTube

und es woar a ned so Wichtig wia Teua de Gschenke woarn …es ging um was ganz Anderes :wink:

ciao pg

… Weihnachtslied da geb ich dir recht. Bei uns war es diese Version weil Frau Mutter ihn sehr gerne hörte und er ja damals überall gespielt wurde.

- YouTube

stimmt Heintje woar Programm , a bei Uns daham :wink:…Trotzdem kann mi no Gut erinnern das es da Werte Opa immer auf Seyna Zitta gspült hod , des hoda sich ned nehmen lossn …woar auch koa Problem weila des Instrument Guat Beherrscht hod :grin:

… war eventuell damals nervig aber gö, heute warad ma froh wenn er no spün tät. Meine Mutter sang im Kirchenchor und ich hab eine Super8 Version überspielt auf a CD (qualitativ naja) von Ave Maria da hauts ma immer ois auf die Seitn, ich kann das nicht anhörn weil ichs ned pock. Wennst amoi wieder bei uns auf an Kaffee bist werd i da des vorspielen dann wast wos i man.

Ja Weihnachten … .manch einer meint es is eh des foische Datum und des Johr stimmt a ned, uns is des völlig egal. Es is des schönste Fest im Jahr und des wirds a bleim zumindes für uns weil wir wissen um wos es geht und des hod wenig mit da Schobbing Sity ztuan.

hod sich dann ungefähr so angehört :wink:

Sveta noč - Stille Nacht - Franz Xaver Gruber - YouTube

…und ab und zu wurde Er auch mit ana Blockflöte begleitet …nana koa sorg i woars ned :grin:

gfreit mi dasd des auch so siehst :wink:…wos ich aber eh weis :wink:, dasd es so siehst …immerhin kenn ma Uns ja auch scho a Zeit laung :eyes:. und am Opa (geb 1898-gest.1997) sei Zitter hod sowieso a Ganz Eigene Gschicht :sunglasses:,des woar im WK 1 woas eingetauscht hod-gegen Sei Gitarre -Genau am 24 .12 1916 in Frankreich im Schützngroben , mit am Franzos …da war Wirklich Feuerpause , Die Welt hod an Atem angehalten hat Er erzählt …Er hat Diesen Soldaten dann Tatsächlich Später nach Jahrzehnten wieder getroffen , im Jahre 1985 in St . Maxime …i wor dabei und grod 20 Jahre Alt , Es war Unbeschreiblich was Die 2 sich zu sagen hatten , obwohl Minuten lang kein Wort gesprochen wurde-griag Heite noch a Gänsehaut :dizzy_face: …ab Diesem Zeitpunkt habe ich mich Entschlossen an Keiner Kriegerischen Handlung Je Teilnehmen zu werden . und bis Heute ist mir es auch Glücklicherweise ja erhalten geblieben …ich denk manchmal weis ma gar ned was man da für a Glück in den Händen hält …Hoffentlich bleibts auch so …na ned wegen Feigheit sondern wegen da Absoluten Sinnlosigkeit .

lgpg