Anfängerin sucht Gleichgesinnte

schaut mei weibal auf ihrm moped aus:

sunst no frogn??? :rage: :wink:

do rittlt owa ana scho schen kräftig am watschbam… :wink:
 
ihr moped hot fost 300kg und geht wia die sau! do kaunnst net so a schmoipickts madl drauf huckn, do ghert a gstaundane frau mit gscheit ana erotischen nutzfläche drauf!!! so a grischpindl wia aus da werbung hot kan wert, do tuan da am nächstn murgn olle knochen weh… dafiar liawa a frau mit herz und charakta!!! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

i was e das du mit worsd …jo do herinnen san nur mehr a poooor .mit de ondern tu ma e tel.
i hoff das da gut geht …vielleicht sech wir uns e wieda amol :-)) glg 007

wie Regierung, nach unten gibts keine Grenzen!

wennst immano wem zum fahren suchst, bim im mom a recht viel mit ana anfängerin unterwegs. könntest dich anschliessen, wennst magst.

greeeeeeeez, ich

boah, bist du goschat :grin: :grin:

greeeeeeez, ich

hallo
leider habe ich keine e-mail adresse von dir gefunden, hätte dir gerne eine nachricht geschickt.
ich fahre auch erst seit mai 2012 motorrad, bin aber leider nicht aus deiner umgebung.
wenn du willst schreib mir eine nachricht und gib mir deine e-mail adresse,
dann kann ich dir schreiben

L.G. Roeg

Wenn du net unter 36 und schärfer als mei Freindin bist, kriagst von mir garnix. :stuck_out_tongue:

:grin: :grin: :grin:

… eventuell a Büdal in Strapsn … des mog a sehr :wink:

geh…wo Denkstn hin :grin:…Ollas wos an Nitschismus, auch Nur a Bissal streift, wird seit Neuestem als Betrachtenswert angesehn, und daher ohne Probleme tolleriert.
Hauptsach es geht um Kacke, Rattlertum, Assoziale und Bluat :smiling_face: :grin: :grin: :grin:
Genau das ists ,wos Die Ultra Linke Seele, umbedingt zum üwalebn braucht :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

mir wurscht, sollns Nur :grin:

Lg Pg

… ihr kennts eich persönlich ??? :grin: :wink:

… so oft kannst noch nicht überrascht worden sein mit deinen mikrign 5 Beiträgen die Welt zu verbessern.

Wennst a Problem host sogs dein Frisör … der nimmt Kohle dafür das a sich des auhurcht.

… man aber ein Fünkchen Inte Lenz :wink:
Er wird einfach einer gewissen Fraktion angehören die gewisse Leute (obgleich fremd) nicht ausstehen können :grin:
Und wenn ich jemanden schimpf den i ned kenn hob i sowieso nicht die kompletten Gläser in da Vitrine.

Best Regards
Gerry :wink:

… bitte nicht im Kollektiv anreden :wink: i bin ned org - des san die aundaren :smiling_face:

… Herr Brich. De Do is unhöflich.