Armageddon oda Wintereinbruch

…und No Lustiga sand GLEI Die Orakl Wissns-Fuzzis , Die in Letzta Zeit durch Die Perverse Presse Geistan mit da gRINDIGN Mitteilung dos Es Getreide und so Zeichs im Jahre 2030 es Dopette kostn wird :eyes:…unglaublich mit wos ma Göld vadienen kaun. Oba es wirkt :cold_face:-wia heissts so scheen: Jedn Tog Geht a Stock Trottl durchs Schottentor :wink:…Nur Heite woarns glei 50 zge

…Im Großen Und Ganzen Gaggn Sich Viele eh bloß Selba an , weyls Angst haben ihr Beschissenes Leben zu verliern…Gut ich nehm mich da auch Nit aus…Aber ich kanns Wenigstens Öffentlich Schreiben, weyls so oda so amal so weit kommt und aus :wink:

Salve Genosse :grin:

Recht host :wink:…Außadem Des Drehbuach is anscheinand eh scho Gschriebn bei da Geburt :smiling_face:…Desweiteren muaß i jo a nit Ollas im Vorhinein wissn -Göll :grin:

Lg Pg

Thema Weiße Seuche :grin:

…Do bist oba scho Selbing schuid Roberto …waunsd a imma Nur in EDO hockst…eini in KANSN…und auffi nach Sapporo…Da gabs Sovül von dem Weißn Zeichs dos i heit no Schaudalich -Erfrorn drauf zruck Denk…

Lg Pg

Wohinn? :eyes:…Kurz und Knapp :grin:, Die Fließn inan Geldbeitl von Dem Jenigen Der Die Gaute Idee ghobt hot a poar Deppate zum finden Die Den Preis brennan :grin:, und zwoa Genau so vüle bisa da Meinung is dossa Gnua hod :grin:…Das kann erfahrungsgemäß zwoar a weile Dauan , Aba Anscheinand gönnt ma sich sonst Ja Nix :grin: :grin: :grin:

Ps i saaf des Zeichs daham,meist mit a poar Spezln is Günstiga , und waun Ana Bsundast Deppat is Fliagta ebn raus und aus :smiling_face: :grin:

Lg Pg

i was das i was des so is :grin: …hob ned ummasunst ca 14 Joahr in meim Lebn , in Asiatika vabracht…Und Ja des is eines Der wenigen sochn Di i wida durn würd :wink:…Warum?..woas i ned Genau, ist ofach a Gfühl :wink:…daher Alles Gute Robert dortn…De saind scho in Ordnung, auch wenn mans oft Nid Vasteht, Ned Nur Sprachlich gmaant :wink:
mehr zum schreibn hod da koan sinn, woasd eh Perlen vor Die Säu :grin:

Lg Pg

Desweiteren…

Und

Lassts

Desweiteren…