Atemlos durch die Nacht ...

Bist du a Kiwara???
A Exekutivbeaumta???
A AUMTSPERSON???

NA, oisa kaunnst des a tuan waun dei Schäf ka Problem damit hod… den sei Gehoit zoihn owa MIR! UND, es sollte möglich sein weiterhin RESPEKT vor dem Verein zu haben, i brauch ka Kiwarei ois Sympathieträger sondern ois ORDNUNGORGAN! Punkt!

Oda glaubst der is bei ana Verkehrs/Radarkontrolle a so liab, lustig und guat drauf, das a da a GS’tanzl singt a wengl de Oarme kreist und sein Nauman taunzt stott das a die stroft?!?!?!?!

Muss ich jetzt bei Dir auch noch aufpassen was man wie schreibt…okay ich hab die 1000 Smilys vergessen, weil ich wie jetzt per Telefon schreib.
Aber gerne im Nachhinein :grin: :wink: :grin: :wink:
Offizielle Richtigstellung im Namen der Republik Österreich
Es war kein Vorwurf sondern sarkatisch gemeint

Habe die Ehre

de finga waratn bleda ois da mund. kane finga zum gas geben, ni9x tippen, kane rippal essen, etc. grauenhaftes schicksal …

oiso i glaub des tät dem ernstl e ned so taugen :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…„Uffpassssäääääääääää“… weul sunst „kommsch da ned rein“!

Na, owa do kummt sicha no wos von da Meiarei… oisa bau i vuar… :wink: :grin: :grin: :grin:

da börny foart nur mehr mit seina dickn. de gixxn is erm mittlaweile zu unbequem. er is hoit a scho a alter sack :grin: :grin: :grin: sollt sich umbenennen auf fosturoidsackerl. :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

najo, zumindest die arie vom sarastro aus der zauberflötn hätt i ma scho erwartet. „IN DIESEN HEILGEN HAAAALLEN KENNT MAN DIE RACHE NICHT“

de rippal futtat i wenns sei muas a ohne finga ggg

du bist owa a schweindal herst … trink ma an prossecco? :grin: :grin: :grin: :grin:

owa den song kenntat ma ois hymne vom rib eaters motorradlclub nemma. warat des nix? :grin: :grin: :grin: :grin:

vielleicht is die rennleitung daun weniga gorschtig, wenn ma eanan musikgeschmock hom - oder zumindest so tuan ois ob …

…mi auf Ideen… Boxn waradn ehh shau einbaut… Atemlos auf endlosschleifn… voi aufs Radargebulle zuanogln… Ohsteign, aun da Haund nehma und im Kras taunzn… dena earna G’sicht mecht i sehn… :wink: :grin: :grin: :grin:

… und dann triffst auf den mervin, der sich wahrscheinlich überlegen wird, ob er dir den Gnadenschuss verabreichen soll… :grin:

…wos’d es sogst… den Merv miaß ma jo no umbedingt zu dena zwa Leichtn gratuliern!!!

hm, ob der de daun befördert?

…vielleicht… de Frog is nur WOHIN! :wink: :grin: :grin: :grin:

Gackts euch ned an, i schau mal wie des Wetter is und wenn’s passt, stell i fürs nächste WE a Mühl-Waldviertel Tour rein. Da erwart ich euch alle zum Raport. :wink:

… so is des mit uns … :wink:

… der hod scho a feminine Seitn :wink: :grin:

… noch an Tölla Mexican Ribs bist eh „atemlos in da Nocht“ :wink:

… ich habe in meinem bisherigen Dasein schon viele wirklich „menschliche“ Kiwara erleben dürfen. Auch echte Ärsche, logo, aber eben auch leiwande einsichtige und lächelnd nachgebende Beamte. ICH gönne jedem Menschen Freude und Spass an der Arbeit weil ein fröhlicher Hackler ein guter Hackler ist, so halte ich das auch in der Firma wie du weißt :wink:

Dass ein Bulle strafen „MUSS“ wissen wir ja aber es kommt immer auf die Stimme an die hineinruft in den Wald :wink: Ich habe die Erfahrung gemacht dass wenn ich höflich bin (beim Auto zB aussteigen und nicht Papiere durch an Spalt im Fenster) es durchaus zurückkommt. Dass die auch nur „ihre Arbeit“ machen is ma klar und lieben werd ich sie auch nie aber man kann Glück haben wenn man ihnen nicht gleich mit Abscheu entgegnet.

LG :wink: