Auf da Alpe

Aprilia RS125 0-210km/h - YouTube :grin:

Jo mog scho seyn Du Oida Raunza :grin:

do ists Bessa so ? :eyes: :sob:

Papalapappp!. :grin:…wo sind de 210 Km/h ??? :eyes: :grin: :grin: :grin:…bei 1:19 sinds grod 190 zg …dann Zieh ma no scheen 10 km/h ab , daun sind ma auch echte Hundert Achzig und des kaun ma im Liegen , ohne Gegenwind und a no auf aum Oarsch Bahn Stückal wos Bergab geht -inkl. da Entsprechenden Übersetzung Durchaus erreichen :wink:…woasd es eh a Sölba wos geht und wos ned geht :wink: :grin:

Außadem : i kann mi auch Irren owa es Zählwerk rennt a ned wirkli so schnöll wias für Echte 190 Rennan soit :dizzy_face:

Lg Pg

Jo aber so lang is des ganze Burgenland ned bis auf Höchstgeschwindigkeit is. und glauben kann i des ah ned so ganz, weil mei mito is komplett offen 180 mit mir liegend gangen lt Tacho.

lg

des is nie a 125er.

sig i a a so :smiling_face: DER Reale UND MAXIMALE k/mh Werte bei Gebückte 2 T Achtal Liegen bei Echten 160-170 km/h …Aber NUR wenn Alles Optimal Eingestellt ist und oben angegebene Faktoren zu treffen …und Grod da Mito Tacho ist Einer der Sehr Viel übertreibt , da Bert und i haben Einige Achtal (Gebückte) Diesbezüglich gefahren . Der am Wenigsten Lügt ist Der von da TZR 125 , der ist Tatsächlich sehr Genau , warum ? …woas i a need -ist aba so

Ollas Andere is a Lügerei und hat Nix mehr mit Serien Fahrzeugen zu tun auch wenn Diese offen sind .

scheiß eh ned :grin:…für mi ists owa a Achtal vom Klang her -Typischa Rotax 122 oda 123 -mit am Gfriggltn :sunglasses: Tacho …i her da owa Nix Jolly , oda a ned a Greßana Zylinder-usw …auch des woast wias sich aunhert , weyl Bleed bist jo ned :grin:

und wos is jetzn mit de Angeblichen 210 ne Die Der Trottl unta Seym Video Einegschriebn hod ? :eyes:…sigst es Du ? :eyes: …i sigs ned . :grin:

wos mochst ibrigens do :eyes:? …hobns Di eppa Ausseghaut ausm Achtal Forum :eyes:

…schau hoid amoi noch, du Obergockler.
Und du pass auf, waunnst nämlich du dein Rausch ausschlafst, wirst ev. gar nimma munta :grin: :grin:

gut san nur 190.aber das ordentlich.mit der 2ten an100er.meine geht mit der 3ten an 100er.habs mit aner 250er verglichen.de klingt genau so.

Jamma Nit :grin: rum sog wo :eyes:(Zeit ) -und Guat ists :wink:

Na leider garnix gesehen, wird aber scho mit de roten Diven.

lg

merkst es ned dos des Zählwerkl ned Wirkli Mitrennt :eyes: , bzw ned Viel Schnella und a ned Langsamma bei De Versch . Geschwindigkeitn is :eyes:

Und mit wölchener 250 ga ?..Aprilia RS 250 mit Susi Murl :eyes:…Jo eh …passt :grin: -i glaubs da :wink:…Stimmt Der 2 Zyl Murl klingt Genau so

wenns da a Freid mocht daun ists hoit a 250 ga :smiling_face:

… der Klang erinnert mich an eine schbeibate Kuh und feig ist der Typ auch noch … er hat die Komentare deaktiviert damit man solidarisch die Papm hoidn MUSS :wink:

noch dem i mi so Gut es geht , Ned mit Fremden Fedan Schmück , kaun i nur des Video anbieten .(meines) Aprilia RX 125 Serienfahrzeug mit Rotax 122 Murl …Freilich ist Die Getriebe abstufung a Bissal anderst und auch Die Übersetzung Ketten Rad -Ritzel Anderst als zur Gebückten Version …da Grund Klang vom Typischen Rotax Murl is aba scho erkennbar , Noch dazu weil auch da Ori Auspuff wenn auch Offen droben ist …oda hert sich des Jetzn auch nach oana 250 ga aun :eyes:

https://www.youtube.com/watch?v=fKRT_7mzK4E

Lg Pg

feig :eyes: …man kann Ja hier auch Kommentiern -wosd eh grod duasd :grin:

üwahaupts ?wos hod des wen auf You Tube anzugehn ? …Die soin sich gfälligst um Ihren Eigenen Schaß kümman :wink:

LOS nimm IHN in den MUND!!!!(GOLLUM) - YouTube :grin:

… bist DU DES auf dem Füm Pille ???

Jo :eyes: manst den mit de Angeblichen 210 ?..Nana des bin i ned :wink: …owa bei meinem Video mit da TM habe ich auch Die Antwort Funktion deaktiviert …Warum auch ned ?..brauch koane Kommentare Lesn woin von Irgendwelche Fratzn Biachla und so Zeichs :wink: :grin:

Lg Pg

hier sind ein bissl mehr als paar sekunden :wink: :grin: :smiling_face:

https://www.youtube.com/watch?v=xUsPKSZVyHg&feature=youtu.be
:smiling_face:

Oiso :wink:warum ned glei a so :eyes: :grin:…daun hädi i mir mei Deppate Jammarei a daspoarn könnan :wink:-Alladings mit ca 200 Ps Schwarn Gebücktn , kaun , und will i a ned Wirkli aufwarten :wink:…i bleib Liaba , bei meine Kontrast Oarmen und Blut Leern :grin: Zwoa Takt Achtaln :wink:…für mi Reicht des Momentan zum Spieln -und auch fürs Seelenheil :grin: