Aun die Technika ...

Danke.

Du hausta wida a Ältane Firefox Versione, ins Kunsthirnkastl eini :grin:, daunn host a Wida De Kaschpall-Kepf in Gewohntem umfang :smiling_face: :wink:

Lg Pg

oida du siechst de matrix!!! :dizzy_face: :dizzy_face:

wenn zwa typen mit schwarzem säckl und dunkle sonnenbrülln vor da tür stehen, net aufmachen… :dizzy_face:

… de haum „Oh Tannenbaum“ gleit und des is unser Zeichn … i hob aufgmocht und jetzt muas i des Blechanan ohdrahn haums gsogt :wink: Scheisse …

… zuhause beim FF = keine Smileys
… zuhause beim IE = keine Smileys
… in der Firma im Büro mit IE = Smileys … :wink: why ?
[b][/b] 
Ich denke dass es eine Einstellung gibt die wieder amoi kana kennt … :eyes:

 … daß dir de kepf so wichtig san, aber wos waass I scho … :wink:

wennst sagst, des is a Olpo-PC daham, dann waass I vielleicht rat, weil ich weiß, wie der haberer üblicherweise die pezis konfiguriert. möglicherweise hilft des (wenn dei start-knopf und die taskleistn grau san):

-> start
-> verwaltung
-> dienste
-> designs

wenns deaktiviert san, rechts drauf, eigenschaften, automatisch, übernehmen, ok, fertig.

dann hast’ wieder die bunte vielfalt (und vllt auch die smilies ;)).

… Startknopferl green … :eyes:

… die deppatn Gsichter … mit dem Verschwinden selbiger ist auch die gesamte Darstellung anders geworden … Die Zeichen wie FETTSCHRIFT = B
andere Farbtabelle usw. Die worte RIGHT oder CENTER statt den üblichen Zeichen.

Es geht also um die gesamte Antwortenseite … die ist seit Tagen anders und ungewohnt … in meinem Alter schlimm :wink:

greez da Gerry

aso, na das ist eben die andere config des 1000ps-team fürs forum … ‚anders‘ wirds vllt bleiben, da kannma nix machen - außer es finden sich potente mitraunzer – vllt macht der pezi mit, dann geht vllt eher was … :wink:

ich hab im profil auf forumssprache englisch gestellt, da san die zeichen wie gewohnt … :wink:

wennst an grünen startknopf hast, waassi ned auf anhieb … da hat der p. einepfuscht :wink:

… es ging schon VOR der Umstellung nicht. Kann es an einem Update liegen ?

ja, vermutlich an einem vom FF … ab 4.0 woar er oasch, find’ ich, da ham die manderln bei mozilla tolle sicherheitsmerkmale entfernt - und mein lieblingsaddon, wo ich bequem über proxies surfen kann, ging aa nimma - jetzt verwend I gezwungenerweise ganz was anderes … :frowning:

… scheinst ein Profi auf dem Gebiet zu sein … ich hingegen bezeichne mich schlichtweg als Lulu.
Für mich is es eben so … wenn was verstellt ist bin ich am Arsch :wink: trotz ELNeffe der zwar Programmierer ist aber von solchen Dingen wie beschrieben auch nicht viel weiß … wurscht, ich werd mich dran gewöhnen … bin ja schon ein großer Bub … :wink:

Ich bin halt beim Olpo in die Schul’ gangen … :wink: - genau, gwöhn’ dich an kleine widrigkeiten, isja nicht die welt …

:grin: :grin: :grin: heast scho wieder so ana - des hat scho bald epidemiecharakter mit de luluisten… :grin: :grin: :grin:

… san afoch die besseren Liebhober Rami … :grin: :grin: :grin: und natürlich muss ma ehrlich sein um sich da einzuordnen … i hob ka Problem zuzugeben wenn i wos ned was … :wink: und aum Sektor Computer bin ich ein Lu … Wischerl :grin:

… moch ma an Luluistn Stamminger mir zwa ??? Jedn erschtn fümftn im Mai oder so … :wink: irgendwo im Woid in da Suiz.

des wär a gute idee - I siech endlich, wasv ein lulu inh natura is und bin gspannt, wer dann kummt … ;-), nach der ausschreibung …

… wer do kumman könnt ?

Ramirez - DBKilla - MAD84 - Chris600RR - da Wurzlinga na der ned … der is ka Lulu … oba da El Neffe und da Pillgrantschärm … nau jo und datirlich meinereiner des Oberlulutscherl. Warad sicher lulustig :wink:

der Wolfi aa ;-?

is guat - oba ohne fackeln, wei sunst verwexelns uns am end no… :grin:

und da fucky tat amoi echte lulus kennenlernen - do hot er dann was fürs leben glernt… :grin: :grin:

da könnt mas a so machen, wie a alternative walpurgisnacht - do ziag ma uns pudelnackert aus und tanz ma um a gstohlenes pissoir… :grin: :grin: :grin: