AUSFAHRER FÜR VLBG GESUCHT!

6-8 Wochen in VbG zu tun. Neuer Job, ich war erst 2 mal bei euch aber da hat mir die Gegend so gut gefallen dass ich unbedingt ein wenig bei euch fahren will.
lg
André

dass du da jemanden findest. Organisieren tut das ganze jeremy, aber da das Wetter am Wochenende sehr schön sein soll, werden sicher einige unterwegs sein, auch viele von diesem Thread.

Schöne Grüsse ausm Westen,
Daniel

schleunigst einen Termin fixieren.

LG Mani

mi hot a amol no nia kontrolliert. Und Radarboxa blitzen sowieso vo vorna.

isch jo ned so dassma notorische Raser wärn, aber irgendwia leabt sichs ohne Kontrolla oafach feiner :slight_smile:

Also vo da radarboxa isch nix zum befürchta? wundert me sowiso dass ma dött vo vorna blitzt, aber üs solls reacht si…

Gruass, Daniel

daß die Bullerei a ablenkung darstellan, wenn imma
of da Huat si muasch :slight_smile:

i hoff du hosch mine Mail kriagt.

kennsch du die im Allgäu a biz us?
Also so dasd a guate strecke fürd Ausfahrt uswähla küntesch?
Min vorschlag wär nämlich gsi das ma üba langen und doren uf oberstaufen fahrend und denn überd schnellstroß uf scheidegg und Möggers wieda ussa. Des got ned alzulang und ma künnt sich beim ikrehra danoch bessa kenna lerna.
Es söt jo a „warm up“ si ;-).

mfg, Jere

Hab dir schon eine Mail zurückgeschrieben.
Beantworte die bitte so schnell wie möglich damit ich dir unsere pläne fürs WE übermitteln kann.

mfg, Jere

isch nur a unnötigs verkehrsrisiko, wemma sich ned zu 100% ufd stross konzentriera ka :slight_smile:

o af Oberstaufa, nur denn weiter noch Isny, Kißlegg, Lindau und denn go Ikehra.

Luagama amol oder

des künna ma denn jo vor ort usmacha

mfg, da Jere ohne schnee

schout ja wirklich us, als ob des jetzt was wird - freu mi scho.
Mine Banditin ischt zwor hüt no beim Loitz, aber i krieg si moan widr zruck, und denn gohts los. und ich kas euch säga: A brochne rippa ischt kuo problem bim mopetta - bluas d’schlaglöchr sött ma uslo… :-)))
bis bald, Agnes

des freut mi aba daß Du mit ana brochana Rippa
Moped fahra kasch, bisch jo fascht so hart im neama wia da Troy Bailyss ( Superbike-Fahrer) mit am amputierta Finger.

I hoff mia künnan am Wochenende a Ründle dreha.

das trotzdem mitgosch, find i supa. Denn sena ma üs am WE.

mfg, Jere

amol a Trainingssesion ilega, weil im Dütscha ( mine Arbeitsstelle) hüt jo Feiertag isch.

aba wart, i hon jo die ganze wocha scho frei ;-).
I wünsch da viel spass.

mfg, Jere

der 1sten Xibergerausfahrt alle gut nach Hause gekommen? :slight_smile:
Grüaßle Manuel

sind alle zurück gekehrt ohne blessuren und ohne Strafzettel. waren 3 Männlein und 2 Frauchen . Nächstes mal gehts in die Berge…

gefallen hat, das nächste mal bin ich wieder dabei.

LG Manuel