AUSFAHRER FÜR VLBG GESUCHT!

kann dia nacht ned schloffa …säg nur namlostal tannheimertal…links und rechts und links und rechts. und a paar närsche dütsche…

Danke für des Kompliment rote bäckle kriag :-)))
Na im Ernst, ou wenn mir eu no nid ganz nochkommand, macht as echt spaß mit Euch :slight_smile: Bis zum nächsta mol!

lg Agnes

… do kann i jo nur grinsa! I kumm euch mit mina Susi no lang net noch!

Mir kriagand se früah gnuag zum seha hoasst wohl, mir kiragend se früah gnuag VO HINTA zum seha, oder??? lach

Wünsch dir viel Spaß mit dr Büll, bis zum nöchsta Mol,

lg Agnes

habe die ehre!!! bin jetzt im endspurt mit minara klene frühjahrsumbauaktion!!! ende wocha kriag i dia letzta teile und denn hoasts wieder reifenquälen!!!

all ride!!! das ziel jeder geraden ist die kurve, because fun is not a straight line!!!

peace TK

ka ma am WE mit dir reachna.
S weata söll jo oh so blieba.
Bin scho gspannt wie se jetzt usschot dine gixn.

gruß jere

seawas mitanand

Falls jemand luschd hott am wochenende a ründle zum fahra: Am Sunntag (29.04.2007) wär um 11e Treffpunkt bim Mäc Donalds Dornbirn.
Wer Interesse hott schout oafach vorbei.
Hob zwor a Mail o scho ummago lo, aber doppelt hält besser :slight_smile:

Gruass, Daniel

also bis glei :wink:

jere

freut me, bin scho ufd buell gspannt :slight_smile:

Bis glei
Daniel

ich hoffe Ihr hond a schöne Ausfahrt kett,

i war o unterwegs, allerdings in Kärnten ufm Großglockner, siehe Bild.

aba mir hon a bizle weniger schnee gsenna ;-).
Vo Sunna bis reaga hon ma alles erleabt und insgesamt war ma 8h ufam bike. Ungewollt.
Mir sind übern Hochtannbergpass, Arlberg und vo Landek ind Schwiz. Leida hon döt no die meista päss zua ket sprich flüga, denn hon ma bis St. Moritz durchfahra müssa um uf chur zum ku. Dazwischa hots uns no abgwaschelt, aber es war trozdem a lässige runde.
I hoff du hoschas bessa ket mittam Weatta.

mfg, Jere

PS: Do no a Foto fo üsra hübschen :wink:

am Sunntag ins Zillertal übern Gerlospass, denn Felbertauern nach Lienz, Großglockner, Radstädter Tauern ( 1. Tag Wetter guat)
2.Tag: Am Morga hots greagnat: Katschberg bis Spittal, denn wieda bis Lienz, ins Südtirol übern Brenner und denn Autobahn hoam, es hot immawieda zwischadurch greagnat
1100 Km, aba schö gsi.

mir hond 470km abagrissa (wohlgemerkt kan oanziga meter uf irgend na autobahn). 10 stund untawegs, mit Pausen allerdings.
wia da jere scho xet hott, homma an köriga umweag fahra müassa weil manche päss i da schwizz no zuaka hond.
Trotz aller Strapazen wars an supergeila tag!
hoff mir fahrn in nährer zukunft go alle zemm wida mol a schöane runde

Gruass, Daniel

hey, des hobe jo gerned mitkriagt dass ihr o fotos gmacht hond. war globe grad beschäftigt :slight_smile:
aber umso besser

ufa negschdes mol

gruass, daniel

die sind grad so schö dogstanda das i ma denkt hon des mum ma einfach festhalta ;-).

Auf ein neues

Jere

und BEPANTHEN brucht fürs Füdla. weil nach 10 stund tät mir da Ars… brenne wiea bi nam Pavian sfüdla rot isch…schad das ih nid dabei war sicher schöne fahrt gsi…gruss Herbert

hott me sealba kle gwundert, aber da hintra hobe überhaupt ned gspürt. Nur da nacka hott gschmerzt, und d händ vom kuppla und gas gia.

Bisch hald s negschde mol dabei

Gruass, Daniel

Hallo Leute,

wollt nochfroga ob evtl. Interesse ana 2 oder 3 tägiga Usfahrt ins Südtirol oda uf Kärnten u. Umgebung bestoht??

Gern o andere Vorschläg.

LG Manuel

seawas jere

grad die 2 gegenden die mi intressiera tätn.

gang mol uf www.seewirt.at der hott paar echt guate angebote (isch in kärnten an klopeiner see).
ansonsten südtirol isch sicher o traumhaft

gruass, daniel

fahrma s negschde mol a runde? weatta wär jo guat momentan und Pfingsta stoht o vor da tür.

Gruass, Daniel