Ausfahrt morgen WU

…nur, erstns kenn i di uns was wie du fohrst und zweitns mog i Trutza ned die nach erfolgloser Unternehmung alles in einen Topf versenken.
Des is infantil.

LG in die Hauptstodt…san heite a durt unterwegs😉auf a Schnizal beim Figlmüller.

Sämpfli passat zom meischtö Tschappy , nid gad Springrolls :smiley:
Thai food ist eh schon eines der abwechslungsreichsten und besten Futter der Welt, mit Lustenauer Senf bekommst noch nen speziellen Kick :yum:
Schmeckt sogar meinen Weibaleit, muss immer ne Literflasche Senf im Fridge stehen haben :sunglasses:

Hier wächst eigentlich eh fast alles, aber Mangos machen halt am wenigsten work, alles klar, odr :grin:

…Obsthändler ?

Tachinierer vom Dienst :wink:

sGmias woxt soebst, brouckn tand dWeiba, Kundn foarn vors Haus :wink:

Asian life, mit sowenig Arbeit wie moeglich ein so gut als moegliches Leben zu habn :wink:

Eigentlich bin ich ja Textiler, wie sichs fuern an oidn Gsi ghoert, aber de regular Hockn hat sich zum Hobby entwickelt, und v/s halt, odr :wink:

…is eh weit vabreitet…also auch in Thailand?
Recht host…los da’s guad geh ma lebt eh kane zwa Moi.

mia Tachiniera lebn jedn Tog, sterbn tua only once :sunglasses::sunglasses:

Auch dir vü Spass näxt Wochn :ok_hand::sunglasses:

woart bis i amol dortn aufschlog :smiling_face:…ois Neun Keepfige Fress Raupn :sunglasses:
hoffantlich hosd daun de Einladung nit bereut :grin: :grin: :sunglasses:

im Schweinsgallop :blush:

Das Einzige wo ich befürcht es könnt get running out of stock, ist mein Luschnouar Sämpf.

Fürs Andere schick ma a Weibsbüd aufn ta-lat wenns eng wird im bottleneck, 55555

jo hosd eh recht :grin:…des aundare kenn i eh scho zur genüge :sunglasses: …daher sind amol Kultur Wochen beim Sabaisabi im Braven Norden angesagt :sunglasses: :grin: :grin:
reiß mi eh imma zsamm wenns ned zu viel sauarei dabei gibt :grin:

schaug da mol den klanen Trottl aun :grin: …kennst eam ? :eyes:

i sog da wos -bessa nit :smiling_face:

do gibts ka Sünd …
Wo kein Kläger da kein Richter …
What happen in Fun City… stays in Fun City :grin:

Suach da aus was passt :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Aussadem hod da bigotte und verlogene Buberlvergenotwurzelungsverein hier nix zum mödn, eventuelle Sündn gäbs oiso goa ned :sunglasses:

da hosd natirli auch wieder recht :wink:

scheene Griassal ins LOS

…deppatn Englisch aufhärst wirst ma eppa a no sympatisch☺

…i kenn eam den T…, de Peckaln haum eam varodn​:smiley::joy::relaxed:

i auf da Leitung steh …wen meinst mit T :eyes:…es Uas vielleicht ? jo däs wäre wahrlich da Hit :grin:

Was in Vergnügtheithausen passiert, wird außerhalb Vergnügtheithausen verschwiegen :disappointed:

Mancher Blödsinn tönt in Englisch einfach besser :smiley:

Ausserdem wird in Österreichs Massenmedien die Sprache sowieso US-verenglischt:

‚Fussball auf dem Berg‘ heißt modernerweise ‚mountain soccer‘ :sunglasses:

Und bei meinem täglichen Sprachenmischmasch fällt mir selbst fast nicht mehr auf wenn ich mit falscher Diktion kommuniziere, sorry, naa :pray::pray::pray::pray:

…vahindern wenn ma in sein will…hoppla in is a ned okay und okay a ned…
:confused:
Oiso loss ma des Thema…mei Smartfön is hoid a Telefon und meine Besprechungen san niemoisnie Meetings. Oba sunst is eh ois roger…zefix des geht jo a ned😂

…kaunn ich kein Peckerl kennen weil des Rentnasackerl sich nicht gerne in der Öffentlichkeit zeigen tut und somit was i a ned wie er ausschaut wos ma oba relativ Banane is.
Er is sehr unterhoitsaum…so vü steht fest und heiratn wü i eam eh ned…:sunglasses:

Smartfön ka Eiafön ist eh ois guat :sunglasses:

Neumodische Bätschlers gehn ins Meeting, die Hips zum brainstorming, beide produzieren MBweise beschriebene Seitn über nichts als heisse Luft.

Wahre Hackler hockn zam und mochn wos Gscheids aus, gute alte Befehlsausgabe :sunglasses:

… dena aundan, i mog des ned. Mei S1 Galaxy is Bj. 2009😉
I hau ned gern wos weg des no funzt. Drum hock i jedn Tog für drei Kilometa in an Golf IV und ned in an Bayern um 50.000 Euronen.

Jo früher wors so… do hod ma sich noch da Hockn augruafn…aum Festnetztelefon mit Viertelanschluss fois die Nochbarin ned mitn Dokta plaudat hod. Daunn haumma uns troffn aum Freitog…und wer ned do wor wor ned do, Ende!
Heite waradn des 25 Aunrufe und genau des mog i ned.