… mein alter Herr hat sich entschieden nach Leistung zu bezahlen … es kommen rosige Zeiten
Nach Leistung? Sag bloss du musst dir dein Geld verdienen…?
Ich bekomme es einfach!
… donn steht jo schon de Streckn fest miast ma oba a Zimmelein suachn weil aun an Tog dapock i des nit
LG da Gerry
… na das wird der Grund sein warum du so mager bist … bei uns gibts am Sonntag Braten und Knödel statt Müsli …
…passt, da freu i mi aber!
lg
ORIGINAL: Gerry1702
… ui des wird aber a großes Runderl freu
…bei mir gibts kane halbn sachn…und i muas zmittag nit daham sein…
lg
… ALSO wenn schon dann DU auf da deinigen und ICH auf da meinigen … …
Alles andere hätte wohl auf 1000PS nichts verloren und würde eher dort hin passen.
DIE ROTEN SEITEN | Sex Girls, Sex Clubs, Bordelle und Begleitagenturen
da pasts alle dahin ins rote koruptions puff
… jetzt bin i aber wirklich neugierig
… da stellt sich mir die Frage … woher nur kennst du diese vielen geilen Internetadressen … ???
Oba nau guad … Schrotti und Schweindi schreibt ma eh ähnlich …
… du solltest nicht bläd daherschreiben denn … ich hoffe doch dass du mich begleitest in wunderschöne Kärntnerland … oder muass i ois allanich mochn ??
… jetzt bin i aber wirklich neugierig
…i oba a…des wird a hetz…
@alteisen: suachst a zweits standbein…
lg
… da stellt sich mir die Frage … woher nur kennst du diese vielen geilen Internetadressen … ???
kaunn i Da sogn. Mei Ex-Komplize vom Autoplotz is mit dem Koberer vo durt in de Schui gaungan und daher kenn i des Etablissement.
ORIGINAL: Sabbaby
@alteisen: suachst a zweits standbein…
nein - wozu auch?
Hab ich doch ohnehin derer drei.
… DER SABBABY meinte StandBEIN … BEIN SCHROTTI … ned Fusserl
Augeber oida !!!
Fusserl
Augeber oida !!!
Valaub Hr. Bandnchef - de anziche Person, de do kompetent Auskunft erteuln kaunn, is de Fr. Oideisn und do hots no kane Beschwerdn gebn.
ORIGINAL: rentnamandl
den zweiten zahl i donn…
den drittn i. In Tarvis.
Orte die abstoßender sind, da möcht ich nicht einmal pinkeln gehen…
da möcht ich nicht einmal pinkeln gehen…
host schon recht. sightseeing is nit, wennst lei durchfoahrst. wennst da a bisl zeit nimmst,
schauts schon ondas aus. i kral gern durt uma.
oba wenn i tarvis sog, is nit unbedingt de ortschoft gmant.
do gabats glei noch da grenz 2 kneipalan, om raiblsee wos nettes, in uggowitz a feins lokal…
so schlimm is also nit.
und wenns da do nit gfollt, gabats in log pod mangartom a so a kneipn, schaut nix gleich,
oba da kaffee… da predil warat holt dazwischn.
do hots no kane Beschwerdn gebn.
liagn olle, de weiba!
und do hots no kane Beschwerdn gebn
… TOLERANZ
Die Mädls san afoch liab zu uns oidn Scheissa und quön uns ned mit da Wohrheit …
Heast des is a echte Kaffeewochn … jetzt is grod da Banditsteve hamgaungan … bin gschpaunnt wer muagn kummt