Bööööööööööööööös

… mein alter Herr hat sich entschieden nach Leistung zu bezahlen :grin: :grin: :grin: … es kommen rosige Zeiten :wink:

Nach Leistung? Sag bloss du musst dir dein Geld verdienen…? :dizzy_face:

Ich bekomme es einfach!
:grin: :grin: :grin: :grin:

… donn steht jo schon de Streckn fest :wink: miast ma oba a Zimmelein suachn weil aun an Tog dapock i des nit :grin:

LG da Gerry

… na das wird der Grund sein warum du so mager bist :grin: … bei uns gibts am Sonntag Braten und Knödel statt Müsli :wink: …

…passt, da freu i mi aber!

lg

…bei mir gibts kane halbn sachn…und i muas zmittag nit daham sein… :wink: :grin:

lg

Alles andere hätte wohl auf 1000PS nichts verloren und würde eher dort hin passen. :wink:

DIE ROTEN SEITEN | Sex Girls, Sex Clubs, Bordelle und Begleitagenturen

da pasts alle :sunglasses: dahin ins rote koruptions puff :sunglasses: :sunglasses:

… jetzt bin i aber wirklich neugierig :wink:

… da stellt sich mir die Frage … woher nur kennst du diese vielen geilen Internetadressen … ???  :grin:

Oba nau guad … Schrotti und Schweindi schreibt ma eh ähnlich … :wink:

… du solltest nicht bläd daherschreiben denn … ich hoffe doch dass du mich begleitest in wunderschöne Kärntnerland … :wink: oder muass i ois allanich mochn ?? :smiling_face: 

…i oba a…des wird a hetz… :wink:

@alteisen: suachst a zweits standbein… :wink: :grin:

lg

kaunn i Da sogn. Mei Ex-Komplize vom Autoplotz is mit dem Koberer vo durt in de Schui gaungan und daher kenn i des Etablissement. :wink:

nein - wozu auch?

Hab ich doch ohnehin derer drei. :cold_face: :wink:

… DER SABBABY meinte StandBEIN BEIN SCHROTTI … ned Fusserl :grin: :grin: :grin:

Augeber oida !!! :wink:

Valaub Hr. Bandnchef - de anziche Person, de do kompetent Auskunft erteuln kaunn, is de Fr. Oideisn und do hots no kane Beschwerdn gebn. :wink:

Orte die abstoßender sind, da möcht ich nicht einmal pinkeln gehen…

host schon recht. sightseeing is nit, wennst lei durchfoahrst. wennst da a bisl zeit nimmst,
schauts schon ondas aus. i kral gern durt uma.

oba wenn i tarvis sog, is nit unbedingt de ortschoft gmant.
do gabats glei noch da grenz 2 kneipalan, om raiblsee wos nettes, in uggowitz a feins lokal…

so schlimm is also nit.

und wenns da do nit gfollt, gabats in log pod mangartom a so a kneipn, schaut nix gleich,
oba da kaffee…  da predil warat holt dazwischn. :grin: :grin:

liagn olle, de weiba!

… TOLERANZ :grin: :grin: :grin:

Die Mädls san afoch liab zu uns oidn Scheissa und quön uns ned mit da Wohrheit … :grin: :grin: :grin:

Heast des is a echte Kaffeewochn … jetzt is grod da Banditsteve hamgaungan … :wink: bin gschpaunnt wer muagn kummt :smiling_face: