Masta… Motuarradl LULU is OK, sog i ehhh sölwa ahhh!!!
Owa waunn’st mi du in meina Hockn aunlululn wüllst, hobn ma Bresln!!!
Soooooooooooo laungsaum wia der um de Eckn kreult is… geh bittääää, des anzig wirklich Gacksige is der Iwahaung, so derfast bei uns ned amoi mit Begleitung foahrn!
Owa da Rest… wer foahrn kaunn, bringt des sicha a z’saumm, a jeda meiner Kollegen, schoffat des a!
US-Höld im Steinzeittruck (technisch)… geh kumm heast… suach da s’näxte Moi wenigstn an Europäa, oda an Aussi, an Kandier… owa KAN AMI bittschön!
Kling wie wenn du a bei uns gwesn warast und mit mein Oidn des Vaggnügn ghobt hättast !!! Bei und detto heite. Bin grod amoi a Stund daham und des aum heulichn Freidog. Orsch Hockn !!!
I woar in Frosch seina Gegend… in Eferding… waunn de Wiarschtln ned boid lernan wia’s geht, renn i Amok!
6 Leerpalettn aum Sottl (olle OK) und de Trottln lodn de drei hinichstn mit Gasfloschn foi… waunn Bledheit Schmerzn tät, miaßadn de Tog und Nocht schrein!!!
Zwa Stund hob i umanaundsch… diarfn, weul Staplerfoahra woar a kana do…(i hätt de Ärsche oblodn und umschlichtn lossn!)
I mechat amoi bei voller Bezohlung so vüh Scheisse baun diarfn… nur AMOI bittääääää!!!
…meine „Top-Onlineverbindung“ wahrscheinlich bis ca. Morgenfrüh, das Video parat hätte… keine Ahnung, worum es geht, jedenfalls einen Aushilfsfahrer zu verarschen ist ja wirklich das Letzte!
Da ich so etwas nicht mache… kann ich auch nicht auf so etwas reagieren, falls man mich arg verarschen wollte/würde… parken, versperren, Schlüssel per Post eingeschr. an Fa. und leckt mich. Ich bin in der Arbeit und nicht im Spaßland… ich trenne beides STRIKT! (ginge im ADR-Bereich auch nicht wirklich lange gut!)
Hängerakrobat…
Wie von mir schon mal erklärt… die Hängerleuts die wirklich was los haben, sind für mich die Creme-de la Creme des Transportgewerbes!!!
[size=160"]… seids halt sehr klug !!! Der wusste nicht ob er oben wenden kann also fuhr er rückwärts rauf.
Man fragte ihn dann beim rückwärts runterfahren nach dem Grund … „Grüezi, ja ich konnte eh wenden oben oder“
Aber ich bekomme nicht nur hier (in diesem Forum) Blödsinn zu sehen.
Ich habe auch Bekannte die mir sowas schicken, daher verliere ich Zeitweise die Übersicht!
Wird sicher wieder vorkommen!
sorry, die unmutsaeusserung war ein bisserl undurchsichtig, aber politisch motiviert. ich aerger mich halt, wie die grad griechenland noetigen, das hat keinen weitblick, ist aber auch im SPIEGEL zu lesen.
,Jo wanns Nur Die Alanig wärn,wärs ma a wohler…Aber dem ist scho lang nimma so
wurscht, Morgen bringen a Poar Profs, und Wirtschaftla, im Bundesverfassungsgericht Pifgonien a Klage ein,
bin ja Gspannt was aussi kommt,Vielleicht griagns ja doch noch Die Schläg De Eana zusteht, Den Sauköpf
in Brüssl, Die dafür Verantwortlich aber Real eben Niemals nicht Verantwortlich zu machen sind
es ist halt nix anderes als eine wirtschafts"gemeinschaft", aber ich finds trotzdem deprimierend, dass die jungen leut dort ueberhaupt keine perspektiven mehr haben. das kann ja nichts werden. aber egal, genug gesudert.