Bekleidung im Sommer?

…jo Du selbst …host wida amoi mit dem Dreck aungfangen :grin: …oda wos sonst soi daun Dei Geistreiches Textal :eyes:

[color=#0033CC]org Frying Pan

Wieso liest du überhaupt wos, wo ka Gruss drinsteht? [/color]

Na eh net. Wenn in der ersten Zeile ka Gruss steht, tät i ja netamal weiterlesen, wenn des für mi so wichtig wär.

im Bezug auf Pilgram1 [/color]

Dir muaß a Faad im Schädl seyn Du Dodl. :wink:…könnan De Nichtgrüßa ned sölba zruck schreibn? …brauchns es Pfandal als Hifschreiba für Eanane Eigane Bleedheit? :eyes: :grin:…Trotzdem geht Di Ollas imma no Nix aun :wink:… Wem i waun, wos schreib und wia.bzw warum -

Irgendwaun behirnstas schonn :wink:

lgpg

Servus, ich bin da ganz flexibel. Kurze Fahrten bei ganz schwülem Wetter Jeans, bei heißem Wetter aber nicht schwül Lederjacke.
Meistens fahr ich mit Jeans und Lederjacke, nur für Rennstrecke und lange Strecken auch Lederhose.

Aber einige Dinge sind für mich einfach immer wichtig: Helm, Handschuhe, Rückenprotektor, Stiefel.

LG, Hawker

Da Stoascheissa-Koarl… :eyes:

I sog jo, du halluzinierst scho wieder.

Oiso i hob gschriem „I tät…, wenns MI intressierat“ oder so ähnlich. Wo steht do wos von dir?

Obgsehn davon wirst DU mi net dran hindern, dir wos zu schreiben. Oder mochst a auf Blockier-Weichei wia da 1971er MäKi?
Nur hob i bei dir ka Hoffnung, dass du wos behirnst.

da wos von mir steht :eyes: …Ja do schaug halt genaua hin oba bevursdas schreibst :wink: :sunglasses:

org Frying Pan

Wieso liest du überhaupt wos, wo ka Gruss drinsteht?

bezug auf Pilgram1

De oide Mizzi Tant wersd jo damit ned gmant hobn odrr :dizzy_face:…Oida Nachtwachta :grin:

pfiati pg

Bei unserem Hobby ist Schutzkleidung kein Muss. EInfach eine kurze Hose ein Leiberl ( Nierengurt ist Kinderkram ) und los gehts, ab auf die Piste.
Bei den Temperaturen fahre ich auch nie mit Helm, das verstehen sogar die Bullen die ja an diesen Tagen auch kein Kapperl tragen müssen.
Also Resume … ab 34° in Schatten ja kein Leder !!!

… is wie a Vasicherung … pure Feigheit !!!

So mei Weekend is scho vaplant … FR Bogolei a vaschobm auf Nochmittog weu mei Chef aundare Pläne mit mir hot :wink:
Oba nochand kennt ma zu an Chinäsn geh weu an Hunger wer i auf jedn Foi haum :wink:

… hob heite mit meine Purchn zwa Paunza vurbereitet für die lange Reise … i glaub, so gschwitzt wie heite hob i mei gaunzes Lem no ned. Hod a scho amoi vo dir söba graust ??? :grin: :grin: :grin:

… pfui Oida, mei Leiwal hod gfeut wie a Kebapstandl :wink:

… bist in Gfohr :grin: :grin: da Sonnenbraund auf die Potschhandaln is ka Bemmerl :wink:

… super Kantin … heite hods Cewawaln gem … mit an Zwifesenf :wink: :smiling_face:

… unter uns gsogt … zwa Pänzerchen aun AN TOG is a ka Kindergeburtstog iwahaupt wenn ma die momentanen Gräder bedenkt … und muagn gehts in dem Tempo weida … :cry: :cold_face: :sunglasses: :wink: … mei Job is oba Beruf somit mochts immer irgenwia Spass die Hockn.

… setz dich mit deiner liebsten Badehose irgendwo auf a Strossn und lass dich von einem Freund an den Beinen ein Stück ziehen während dessen du in deiner Badehose auf dein Orsch hockst … danach machts das selbe mit ana Jimmy Hosn … es wird dir einen Lehre sein solche Fragen zu stellen. Unser Hobby ist verbunden mit Schutzkleidung es sei denn du host an Poscher.

lg

… warumst in Germanien kane Freind host …

… Besoffene. Ist das deshalb erstrebenswert ???

Du kannst machen was du willst aber du solltest nicht in einem Motorradforum deine Fragen stellen denn was denkst du welche Antworten du bekommen wirst ??? Die jenen welche dir zum Fahren in Badehose und Crocs raten verarschen dich und die anderen … san verwundnert.

… gorned von dein Unfoi ? … i hob glaubt … i man des wor … oiso i man is des immer scho … des hast du worst schoi immer … na wie soll i sogn … ma des is schwer :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

… weu da Börny schnorcht extrem … wenn der ned ham gangat kuntat i nia schloffn … :wink: