Rochus…Jo genau des hob i obn a Gschriewn…oda bessa zu gedenken , vasucht -Irgandwie meinen Standpunkt Diesbezüglich dazustelln…Wurscht …Manche Bis Viele Wissen Genau wies ist. und da Rest wills halt Ned wissn
Und mi Verstehn , oda Nicht zu verstehn ,wollen können , sollen, - sollte Besser Generell von Niemand die Priore Aufgabe seyn …bin ja Nit bei da Heilsarmee, oda Seelsorg tätig
Thema Beendet für mi da koa Reiz mehr vorhanden
Scheene Griassal nach ZH und Brav bleibn oida Hodalump
…Brav & Natirli Vorbildlich…Jo Und …trotzdem, Nur weil i ab und Zua De Deppate Hosn Weg loss, Leb i a Imma Noch- sogar recht Lebendig , odrr …Des aundane Glumpat hob i eh a imma aun, außa beim Schickn -maunchmal ned
Und Nochamal : Trotz dem Ganzn Kladaradatsch, foahrn imma no Gnua zum Himmipappa …oda hert ma in Letzta Zeit dass überpoppotional , bsundast Viel Nackate Motorradlfoahra verunglückn?
… hol ich mir 2013 lieber selbst bei dir ab frisch
LieGrü
da Gerry
PS.: Gestern endlich 320 Kilometer mit der Dickn gefahren … ja das macht Freunde … weiß fast nicht mehr wie das Schalten geht Silli … ausn Ort ausse mit der Vierten 2000 U/min und los gehts ohne Husten und Stottern … einfach Hammer
Da Börny meinte „Gerry i glaub du host „dei Eisn“ gfundn“ na ich sag nix sonst sprigt ma die alte Gixxn nimma an