Bergsommer 2012

Rochus…Jo genau des hob i obn a Gschriewn…oda bessa zu gedenken , vasucht :grin: -Irgandwie meinen Standpunkt Diesbezüglich dazustelln…Wurscht :eyes:…Manche Bis Viele Wissen Genau wies ist. und da Rest wills halt Ned wissn :grin:

Und mi Verstehn , oda Nicht zu verstehn ,wollen können , sollen, - sollte Besser Generell von Niemand die Priore Aufgabe seyn :wink:…bin ja Nit bei da Heilsarmee, oda Seelsorg tätig :grin:

Thema Beendet für mi da koa Reiz mehr vorhanden :face_with_diagonal_mouth:

Scheene Griassal nach ZH und Brav bleibn oida Hodalump :grin: :sunglasses:

Ciao Pg

[quote]
ORIGINAL: sevenfiftybiker

De Raubrittale Zeit, hod bei Denan Irgaundwaunn, nachm 30 Jahrign a End ghobt :eyes:.oiso kannstas Sölba ausrrechnen…auf Jedn Foi Alt-Sehr Alt :grin:

Lg Pg

…Rochus. wos wüllst a Rüstung :eyes: :grin:…schau hod De Deppate Hosn zb aum Maya wos ghoifn, oda hättas eppa übat Schuita legn soin :grin: :grin: :grin:

NOCHMAL:

WENNSD DRANN BIST- DANN BIST DRANN…Egal wann, wie und wo

Lg Pg

…Brav & Natirli Vorbildlich…Jo Und :dizzy_face: :cold_face:…trotzdem, Nur weil i ab und Zua De Deppate Hosn Weg loss, Leb i a Imma Noch- sogar recht Lebendig , odrr :grin:…Des aundane Glumpat hob i eh a imma aun, außa beim Schickn -maunchmal ned :eyes: :grin:

Und Nochamal : Trotz dem Ganzn Kladaradatsch, foahrn imma no Gnua zum Himmipappa :wink:…oda hert ma in Letzta Zeit dass überpoppotional :grin:, bsundast Viel Nackate Motorradlfoahra verunglückn? :eyes:

Lg Pg

…Robsi des schätz i aun Dir :smiling_face:…für wos i 3 a hoib Stund zum Schreiwn brauch :cold_face: …des mochst Du in Deiner Bodenlosen Eitelkeit, lei in am Kurzn Satzal :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… hol ich mir 2013 lieber selbst bei dir ab :wink: frisch :grin:

LieGrü
da Gerry

PS.: Gestern endlich 320 Kilometer mit der Dickn gefahren … ja das macht Freunde … weiß fast nicht mehr wie das Schalten geht Silli … ausn Ort ausse mit der Vierten 2000 U/min und los gehts ohne Husten und Stottern … einfach Hammer :grin:
Da Börny meinte „Gerry i glaub du host „dei Eisn“ gfundn“ :wink: na ich sag nix sonst sprigt ma die alte Gixxn nimma an :grin: :grin:

Hein …und ohne Sicherheits Hose, und undahose- jeht dad ja schonn mal Jarnich wa, Du Schelm :grin: :grin: :grin:

Lg Pg