Bericht und fotis der kasnudel- 23.April2005

bitte wie hast den des zammengebracht ??? des war bevor si a halbe stund mit der ines ma heisl woar

i warat ja gern no länger blieben, aba eh scho wissen …gggg
de 2 haben bis jetzt no net aufghört zum feiern…aba i glaub schön langsam wars des letzte bier für des wochenend …gggg
danke no mal an den herbi von den rice racern fürs abschleppen vom maxx und seina telly…
i bin bald wieda mal back bei euch im kasnudlland…
bis bald
fezzzzzi
und de 2 braven buam gggg

denen is kärnten zu eng gggggggggg
jo des festl war super da gibts nix zu meckern und des wetter hat a gepasst.

a) stimmt des gerücht dos schworz schlonk mocht oda
b) du trogst a bandasche, de urdentlich zuagezogen is oda
c)de slimfastkur wirkt.
übrigends, des intensivtraining findet heit ohne mi stott…i bin anfoch zu miad…desholb geh i liaba orbeitn heit…

i a nix durt da morgen zulehner in klogenfurt ggggg.
i moch am 22. mai a warm up.
jojo schwortz mocht schlonk do host recht aber i glab i brauch jetzt donn längsstreifen a noch ggg
host wos vasamt ggggg mit de st.eierer

i mir schon vurstellen…wenn de neantertoler amol die st.eiermork verlossen und in die zivilisation kumman schrecken sie sich holt imma a bissale…und wenn kane bäume zum schlofn dosan don wern se wüld…gg…übrigends…kenntast ma a einlodung von da morgigen veronstolung zuakumman lossn?

auf dei email.
na de buam worn so tamisch de hoben sicher nur geboltzt um de fezzzi gggggg

und wos de fohrt am 7.mai betrifft…ka ongst…des is nit von de blauen reiter organisiert…

gggggg subba gggggg

einfallen, aber bitte nit für falschparken und so ggg … flipperkarten genau, wann fahr ma denn wieder mal? ggg … und wie war das, batterien für haushaltsgeräte? ggg hab gar nit gwusst, das das in diese sparte gehört ggg und des laute topferl muss ja sein, weisst eh, damit mi kein auto übersieht ggg

hab ja gsagt, das ich zugnommen hab ggg … und die uhren von de halbvillacher laufen a komisch anscheinend, aber jetzt versteh ich deine zeiteinteilung, wenns wieder mal 3 std am werkeln warst ggg werd da mal die mella mal befragen müssen, die kennt sich sicher besser auf der uhr aus ggg

das ma bei einem reifen der einen schnitt hat ev einen austausch auf kullanz bei mehr als der halben profiltiefe erhällt

kannst dir zeitlassen ggggggggggg
und i los mir s dann eh

sagst, ups schon fertig ggg

bei moped reifen, hab heut grad nachgfragt. bei autos gibts sogar a versicherung … aber danke für die idee

. mußt mal nachfragen

aufgfolln…hob grod gsehen…dos vom 05. bis 07.mai in velden nähe a treffen is…details unter veranstaltungen…und vül spass heit mitn zulehner…

supa bericht, danke! i hob ihn am montog vurmittog schon amol glesen, oba do wor i noch nit gonz do, noch 15 stund schlof des wor anfoch zvüll…gggg!

hab nur kan strom mehr kopt

sicher am nächsten tag ausgschaut