Beziehungen

wem geht eigentlich noch sein Partner auf den Zeiger?

manchmal hab ich das Bedürfnis meinen die Treppe runter zu stoßen oder einfach mal eine rein zu haun oder ihn von einem Bus überfahren zu lassen…

wem gehts noch so wie mir???

lg tina

Deinem Partner

Dr. Pezi

mehr voit da ned ei???

lg tina

ps - schwoch

mehr fallen dir net ein

schwoch :wink:

chris

Bei mir auch alles quer…

i bin mit meiner jetzt seit nem halben jahr zsamm und wir hatten noch keinen streit… der grund dafür dürfte sein, dass wir die gleichen interessen haben (dvds/blu rays, motorradfahren)… das sind mal zwei hobbys die viel zeit in anspruch nehmen…

da ich aber nicht in einer scheinwelt lebe, wird es auch bei meiner und mir bestimmt noch krachen… aber gut, des ghört dazu… s´wichtigste ist halt, dass ma zsamm halt (auch wenns schwierig wird!)…

olle wos sagen sie streite nie san spätestens in 1,5 jahren vorm scheidungsrichter
Ps.: i streit nie denn i hab immer recht

einer der gründe warum ich glücklicher single bin :grin: :grin: :grin:

i hob de letzte de stiegn obi gschossn…oiwei hots ois besser wissn miasn!! :rage:

weil du einen (psychischen) tuscher hast und harmonie sowie gute behandlung nicht erträgst :wink:

Kenn I net. I streit net, wir hobm uns immer gern und sonst auch keine Probleme! Ehrlich, kaunst mei Frau frogn! So jetzt muß I wieder weiter, mein Bluza röntgen lossn schaun ob no a poor Metollstickln von da Gußpfaunn drin steckn. :wink:
Gruß Jürgen.

Streiten? ne, das macht keinen Sinn. an Schlapfn hinterherschießn hat bei meine zwei mehr wirkung als a Streiterei… Aba mit Katzen streiten is auch a bisserl a einseitige Gschicht …
insofern: Single und dementsprechend nix mit streitn :smiley:

nie und nimmer! wozu a? i hob’s navi und damit die perfekte ausred’, wenn i mi wieda amoi vafranz… und sie hot die schnöllare maschin… damit sie die zapfsaln reservieren kann, wenn i mein dampfer füllen muaß… :grin: :sunglasses: :wink:

getrennte motorräder sind ehefördernder als getrennte betten! :grin: sagt mei frau! :smiling_face:

du hast a kluge frau ,respekt,
tua sie immer schön pflegen :grin:
lg silli

mir gehts nicht so wie dir,aber guat i hab a a motorradel und koan muschifön 

Oisa i kenn jo Deine Gegebenheitn ned… owa bei mir daham is schon a Tiar einbaut…

Bevor’s zum Zaga kummt, bin i schon weg… :grin: :grin: :grin: :grin:

Na jo und waunn „de Tiar klemmt“… (des kummt vuar, waunn’s ned aundas geht) na jo, mei Frau hod a an Zaga… und auf den geh hoid daunn i ihr!!! :smiling_face:

Fressgeloge… Perg (O.Ö. nehm ich aun?)…

Öhmm… gern, owa bei Fressgeloge muaß wo Schlofplatzal gebn, weul mit da aungfressenen Waumpn, kumm i nimma auf’s Möpp… :worried:

Jössas… jetzt is grod de Schefzagageherin hamkumman… mit neichn „Peppi“… doschauher… goa ned schlecht dearmoi… :wink:

Waunn’s so sauer werdn kaunn wia „Schnofal“ ziagn… mecht i ned dabei sein… :grin: :grin: :grin: :grin:

:grin: :grin: :grin: :grin:

genial…

…i glaub i geh ihr grod auf söwign… weu i woar einkaufn… „u not buy this, you not buy that…“ muahahhaaaa… jo, jo, spoarn is aungsogt, des Möppi steht beim Bogoln!

…Chrissi… mir kunntn doch amoi probiern, iwa de Kärntnastroßn zu „flaniern“, de Händ leicht noch vorne und zur Seitn… mit lauten Motorgeräuschimitationen Richtung Steffl zu gehen… wengan Entzug warads… wia weit glaubst kummat ma, bis mit de verkehrtn Jackn aufkreizn!!! :grin: :grin: