Bier und Frauen

eh nur innerlich, die haar san eh dünkler :wink:

ma du sagst imma so schöne sachen zu mir mei kontoauszugmitnweihnachtsgelddrauf, da werd i imma glei ganz schmachtig :wink:

kasernieren wür ich dich 4 wochen bei brot und bier gg

…ja ganz genauso wie dir…was wär des für ein Tag ohne ein Posting vo mein Kokosbusserl…

Gutenmorgenkaffeereinstell

ja sch gschpannt wen wir beide mit unseren ergüssen (den literarischen mein i) entweder im newsletter verlinkt zum nachlesen oder in der klapsmühle mitn hab-mich-lieb-jackerl an landen gggg

… mei sonnenaufgangindakaribik

…nur oans: ned die Tür aufmachen wenns läutet ggg und mit koane fremden netten Leuten in weißen Mänteln mitgehn :wink:

…mei Uhrdiehalbzweizeigtundihoamgehdarf

i mit dir aufn bärenfell lieg tät i ned einmal aufmachen wenn die angelina jolie vor der tür steht zwinka

I bin hin und weg…du würdes mi sogar der Angelina vorziagn…schmacht…mei Vin :wink:

an ganzen bus voll hollywood tussn tät i wieder zrückschicken traummeinerschlaflosennächte!!!

Womit hab i di verdient schmacht


Muss jetzt nur mehr 5 Minuten arbeiten…bin sohin dahin g

wünsch dir heut noch was Schönes
gglG
Mausizahndi :wink:

womit hast du mich verdient? ich schleck mir jeden tag alle 10 finger ab und zünd 7 kerzerl (g) in da kirchn an weil ich so dankbar bin dich kennen zu dürfen mei funktionierenderherzschrittmacher

wünsch da auch noch an schönen tag und vü spaß mit deiner freundin

ggvlg
bärlibär :wink:

Habs ned ausgehalten und hab nu amoi reinschaun müssen was du gschriebn hast mei Schummelzetterlbeiderprüfung! :wink:

wünsch dir a an schönen Abend
ggvlG
Mausizahndi ,-)

imma sooo schön mit mir reden, bin ja scho fast zu tränen gerührt :0)

hab di gestern beim clubbing so vamisst das i gleic kopfweh bekommen hab und relatib boid wieder aubgrauscht bin mei scherzelexier :wink:

no an schönen samstag und vü spaß
bärlibär :wink:

…hob di scho sooo vermißt!

Bin in den letzten Tagen goar ned zum posten kommen…i hoff du verzeihst mir…ich gelobe Besserung!!!

War´s am Freitag ned so super?

naträglichkopfwehtabletterüberschick

gglG
Mausizahndi :wink:

die verzeih i do ollas, des weßt aber eh :wink:

na freitag war für mi irgendwie ned so supa, war durchs kopfweh a bissl unrund … in wriklichkeit eh nur weil du ned do woast :wink:

gglgggggg

…soo gern gekommen seufz

War stattdessen mit meiner Freundin und an Freund bis 05.30 weg … war natürlich nur die Ablenkung weil du ned da warst :wink:

gglG

versäumt hast echt ned wirklich was, bei dir wars sicha luschtiger. bsonders viel leut waren auch ned.

aja, punschen komm ich, hab ich vorhin tipfeln vergessn! kann ja ned so lang von dir weg bleiben, bin ja scho voll auf entzug :wink:

…dir wie mir gg

Bin schon in freudiger Erwartung :wink:

ggvlG
Mausizahndi :wink:

sind eh nur mehr 2 x die hälfte stunden dann seh i dich wieder mei 950supermotokathie

gggvlg
bärlibär :wink:

Nur mehr 2 Mal schlafen…juhuuu


Gfrei mi ja scho sooo mei FunkelnagelneueR1


nvmggvlG
Mausizahndi :wink:

mei tropfenwasserinderwüste!

jo 2 verdammt lange nächte no, dann is endlich so weit schmacht

wie gehts da denn, alles roger?

dmvlg
bärlibär :wink: