Bike week 2012

für ost und west
jo des konnst den fischingsHDdrivern net erklären do host recht

di on den erinnern, der sich drüba aufgregt hot, dassa mehrehre
tickets von an und demsölbn kastl kriagt hot? des wor des finknstana.
is zwoar nit zum übasehgn, oba a poar fertige gibts holt imma.

i woar heite bei der tante louis und beim falle und des woar heite des erste mol dass i beim falle mehr göld hob lossn, ament woar des aber a wegen dem wenders der vor de zillertoler gsungen hot… i was net des is net mei foll
lg da didi

huachz amol es zwa docka: wenns de greemdellagreem aus da hauptstod zu gost hobz, mochz eichs ned lustig auf kostn von senan - de kenan jo a nix fia eana bleeds gschau … :wink:
obwohl aans stimmt: des finknstana kaun ma scho von hermagor aus segn, wenn a nur gaunz gaunz klaan … :wink:

@rentna: aum 4. wülli wenigstns dein rolla segn in spielberg - da opti wird sein t4 jo ned üwan griffena driwadahem kennan :wink:

wal den hob i seit zwa joahr net
aber i werd mein c25 bewegen und durt vorbeischaun bevor i campierender weise durch österr tingl tongl

wenn da opti den rolla mitnimmt, siehgst eam. :grin:
do hobn de kradreita a klanigkeit übasehgn: om 4. is villacha kirchtog
und i hoff, dass i mi bis dohin schon wieda vurs haus getrau. :sunglasses:

So oder so kennts sein, daßdes ned tuast - wetter is mäßig – kann mir vorstellen, daß mei sozia bei der vorhersage lieber vor als hinter mir platz nehmert und zhaus bleibt … :wink:

Uhrzeigersinn!

eini

@johsa: wieso was ist denn das besondere an diesem Frühstück, a richtiges Katerfrühstück, oder wie??? Harrys Farm, das ist ein super Steakhouse, oder??

Aber, ich werde echt die Variante „Campen“ bevorzugen - wieder mal ein bisschen Abenteuer!!

von mi bis so zweite woche davor und danach in alle richtungen. ausser hd village is olles ondere schon früher offen, aber des nur quasi als insider
lg ausn süden

kann nit von Alexxxandra versprechen, aber I werde dabei sein !!!

bald is soweit faakersee bike week 2012 wir kommen :slight_smile:

mochtjo nix - ana oder zehne mehr folln eh ned auf … :wink:

mal eine ganz freche frage… gibt´s villeicht auch die möglichkeit bei jemanden mit zu fahren?
nach faak fahr ich selber mit dem auto, hab leider kein eigenes bike mehr :cry:
bin auch ganz pflegeleicht und würd mich über eine runde um den see mehr als freuen :grin:

1 Beitrag :dizzy_face: koa Hallo und-

Keinen Gruß=ist auch ka Mittfoahrn…Gaunz ofach :wink:

Pfiati :grin:

Lg Pg

Hallo
ich möchte mich hochachtungsvoll für diese fehler entschuldigen!!!
da haben sich wohl die schlechten umgangsformen von facebook bemerkbar gemacht :wink:
mit freundlichen grüßen
lg Karin

Kein Wirkliches Problem Karin, meinerseits daher Herzlich Willkommen im Forum, :smiling_face:

Lg Pg

Ps …wennsd da eh mitm Auto hinfährst wird sich vor Ort sicha Wer Finden lassn, Der mit Dir a Rundal dreht :wink:…kimmt halt drauf an wiasd ausschaugst :eyes: :grin: :grin: :grin:

Nix für ungut oba so ists halt Gell :grin:

@ pilgram

hat man den auch di ehre mal in mon seniore pilgram kennenzulernen am faakersee so beim racers in villach oder so ??

lg speedy

  • Na :grin:…Des is im Moment Leida ned so einfach machbar, für mi :worried:…Weyl Momentan, gibts Nur so a Deppate Pendelei aus Arbeits Technischen Gründen, zwischn Tirol-Salzburg , und Wien :cold_face:…Aba was solls, brauch mi Nit Beklagen, hobs ma ja selbing so aussgsuacht :eyes:

Aber wias oft so ist…Irgendwaunn, läuft oda foahrt ma sich schon amal Üban Weg… :wink:

Trotzdem…Viel Spass dortn wünsch i Dir :grin:

Lg Pg