Biker helfen BikerIn - Rettet das Motorrad

solls ned glauben was für stehvermögen so mancher hat, und dann derfst da no de ganzen sprüch eineziagn von de helden

keine Titel sonst bist verklagt, und du waßt eh dass´d ned Mensd… irgendwie hast und dass richten kannst  fg

…des gült ned… des Geschraube is guat fiar de Linie… was ehhh, uns zwa Potschaln foit dauernd ois owe… daunn miaß ma umanaund kreuln und suachn… des vabrennt, wia da Teifl!!! :wink:

Werd extra KA Faschierts und KAN Oregano zu mir nehmen… Großes Indianaehrnwuart!

…i soit a Walium oda so wos mitnehman… du host jo des Biachal… schau amoi eine ob des noch Walium mit Bier oda ehhh OKäää ausschaut!

…oisa ehh wia imma!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…mir schwant Furchtbares… i hears schon… „heast i hob so a komisches Rüttln aum Lenkradl waunn i brems…“ wia hast da „Bogole“ der Goifs???
Nur damit i mi einstölln kaunn in wöchane Werkstodt ma in Zukunft „ob und zua“ hinfoahrn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…ois sölwa schraufn oda???

Jedenfois is fiar 120.- Eukn nix vahaut!

ois erschta kriag i Hieb vom ansa Oipo und daunn anoch von dir… do kaunnst mi jo z’saumkiarn!

…daunn… i hob noch a bissal Zeit, Morgen ist Werkst. Tog… do muaß i erscht umma 6 in da Fa. sein. :smiling_face:

N8!

Ist schon interessant wie die Bikergemeinschaft/Motorradlhawara, also praktisch „eine große starke Gemeinschaft“ wie Du schreibst, hier reagiert, oder?!

Im Endeffekt ist sich jeder wieder mal der nächste und beim Geld hört sich sowieso die Freundschaft auf. Und außerdem wer hat schon Zeit mal da stehenzubleiben und was trinken & jausnen, schließlich will man(n) ja fahren … !

Ich hoffe die Besitzerin schafft’s, das sie ihre CBF, wie auch immer, behält und das es mit ihren Jausnstadl aufwärts geht!

lg gs

…sie haben ja eigentlich eh gesagt, dass sie die „Maus“ einmal besuchen werden. Der Gery hat sogar geweint.

Da wäre ich gerne mit einer Videokamera dabei, damit man den die Show dann ins Netz stellen kann…dann wird sie schell berühmt, die Maus :grin: :grin:

mir stellt sich die Frage, was einen dazu bringt einen, Zitat (…„heruntergewirtschafteten Betrieb“…), der, trotz 70 h wöchentlichen Arbeitseinsatz, kein halbes Jahr finanziell übersteht, ohne die nötigen Mittel zu übernehmen.

kopfschüttelnde Chin

kann ich auch geld von euch haben damit ich mir endlich eine z 1000 z1r turbo kaufen kann? sind verdammt teuer die dinger … z1000r und zrx1200r sind halt doch wenig …

und z1000 von heute hat mit z 1000 von vor 30 jahren absolut gar nix zu tun … so wenig wie ein pitralon-säufer mit schwulen mädchen

wr immer das gleiche tut und nie was neues probiert wird auch nix neues erleben

loss mi iwalegn? :eyes:

Nööööö, owa Du kaunnst a Runde peckn. :wink: :grin: :grin: :grin:

Schlechte Werbung …

Könnte man ja …

Pfaffstättn is …

Find i a …