Bikerausfahrt

  1. Bikerausfahrt heute
    35 km
    ka Topfinger
    leiwand wars :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

Hobts Motorradlfohra a gsehgn? :grin: :eyes:

bist wahnsinnig, habts es leicht gschobm?

Für a Stanglpuch is des ja eh ganz heftig :smiling_face: :smiling_face:

Na,
aber drei andere Biker habi unterwegs troffen.
Des war sehr leiwand, weil da hamma uns
gegenseitig Windschatten gebn können :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi
(Radler)

Seit wann bist du ein „Biker“???

Immer,
wenn ich mit DEM unterwegs bin :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

…jetzt bist endgültig in de unendlichen Weiten des Unereichboarn entschwundn… :hushed:

Bika… Foahrradl… SCHPUART… oida Fux, es Bika sat’s ma eindeutig zu aunstrengend… :grin: :grin: :grin:

das kann man gelten lassen.Da ich so etwas nicht fahren kann,binn ich kein Biker.

na vo de biker hab i gestern und heite a genugg überholt :grin: :grin:
umman gardasee ,sein de wia, de mücken um den wein :eyes:
i moan mich störens eh nitta,weil i ja jedes jahr begleitmopped beim ötziradmarathon bin,
also bin i de gedoppten vögel eh gewohnt.
lg aus de berg,der liaber an murl hat, der ehm auf de berg tragt

Host Di do vaschriebn, oda des is a Föschung und des bist goa ned Du?
TucW(illy)? A so a Bledsinn … :grin:

… jetzt bin I draufkumman. :grin: :eyes:

Du bist da TUCWilly, wäus ibaroi wo Du hinkummst nix wia Bresln gibt … :grin: :grin: :grin:

Bei deine Wadln muss des in aner halben Stund erledigt sein. Was hastn den Rest vom Tag gmacht?

Des is wieder mei süßes Geheimnis :grin: :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

des salzkrusten vom schwitz owakärchert vom radl… :grin: :grin: :grin:

do vawechslst wos. Nua wäu I Di (inzwischn) (a) fia an Doim hoid, gher I trotzdem zu kana Bruadaschoft … :eyes:

hat der schaltautomat ohne krachen 21x funktioniert?
ganganzeige?
reifendruck okay?
das mapping für den sportauspuff hat keine fehlzündungen verursacht?

so viele fragen :wink:

und du willst mir jetzt allen ernstes erzählen, das du die Bahnübersetzung von dem Radl derpackt hast?

Oder hast es im Dusikastadion für an Fahrer an den Start geschoben?

zum Königshofer seine Zeiten hab ich Radprofis am Start umfallen gsehen, weils die ersten Tritt net hinbekommen haben, bis des Ding mal zum laufen anfangt.

Ich kann Dir zwar jetzt leider nicht sagen, wann und welcher Anlass (Olympia-EM/WM), aber ich habe so ein „Hoppala“ sogar einmal im Fernsehen bei einer Live-Übertragung gesehen!

Wenn Ski-Rennläufer, beim ersten Schlittschuhschritt aus dem Starthaus auf die Pfeifn falln können (und die sind auch Profis), warum kann das dann einem Radsportler, auch wenn er Profi ist, nicht passieren???

… wird Dei Problem gwesn sei.
Während Du in irgendan Stadium woarst, san de Aundan im Stadion gwesn und haum trainiert … :grin: :grin: :grin: :smiling_face: