ka wunda dass de guidanan chicken wings weniga sprit brauchen, leist jo a nix
…homma an komplett ausgstottetn boxa draun!
wer braucht scho an boxa … mei K1200S hot an reihenmotor, des passt scho so
a reihenmotor… najo… wer’s mog, mir is laufkultur afoch liawa!
der lauft e sehr ruhig, da boxer warat mir zu nervig sunst tät i jo a GS fohrn
…de Rutschn hob i eich sölwa g’legt… NA des ned, owa lediert warad i trotzdem…chch
…i was jo ned WER DI, bei DIR daham, wo, wegen wos hinschickt… i tät oba sogn, do föhln dir no a" poaar" Einnträg, bevuar du des bei mir a nur vermutn kaunnst, wia sich des bei mir verhoitn tuat!!!
Oisa schen leise sein, waunn’s ned zu aunstrengend ist!
NA… jetztan host mi vaschreckt!
Do tua i mi fiachtn tuan, waunn soichane Rennemanzen, mir den Rafngummi um de Uarwaschln nebeln…
Des heard sich soooo schnö aun, do kumm i sowieso ned mit, schließlich bin i aumtlich beeideter Jausnfiahra!
Tschuidign, das i g’frogt hätt…gaunzvaschüchtatzurückzieh
Owa vielleicht kaun i jo amoi Nochhülfe bei dir nehman… wia vasagl i de Pappnreissa von 1K?!
Beim Foahrn oda beim Pappnreissn?
Do kannst no so im Streckverband festhängen, aufglegte werden sofort verwertet. Des Forum kennt do ka Gnade.
an Herrn W_ds, wennst von da A2 ca.307 km 2std.42min
oda S6 281 km 2std.49min,oda A2+S6 296km53min,wo
kummst dann hin ? durtn kennt ma uns treffen
na, is ma zweid vielleicht wenns weda bessa is
wieviel km fahrstn nacha so an einem tag
also i fahr so um die 666 km weil sunst bin i ja
glei wieda daham
jo klor, bei de kaffs do unten … i legs a bissl ruhiger an, obwoi i des a scho a paar mal gfohrn bin am stück.
owa net a sechser-boxer! des is laufruhe und laufkultur!!!
irgendwia a ormutszeignis, wenn ma für laufkultur 6 zylinder braucht. bei da bayrischen reichen viere
… und bei einer Suzuki reicht ein V2.
najo, laufruhig is de owa ned wirkli
SirGalahad wieder mal in slow motion.
Wird aber auch langsam Zeit, dass die Puch wieder mal gestartet wird.
@ w_ds:
So eine Rüttelkiste wie du sie jetzt darstellst, ist ein Suzuki V2 auch wieder nicht. Ist ja keine KTM.
… mi ned über an hersteller oder a mopped (eigentlich beschwer i mi gor ned). I finds nur amüsant, dass jemand an 6-zyl. braucht um mit laufruhe argumentiern zu können owa jeda wiara glaubt