Bikerinnen nähe wien gesucht

ka wunda dass de guidanan chicken wings weniga sprit brauchen, leist jo a nix :wink:

…homma an komplett ausgstottetn boxa draun! :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

wer braucht scho an boxa … :grin: mei K1200S hot an reihenmotor, des passt scho so

a reihenmotor… najo… wer’s mog, mir is laufkultur afoch liawa! :wink: :grin: :grin: :grin:

der lauft e sehr ruhig, da boxer warat mir zu nervig sunst tät i jo a GS fohrn :wink:

…de Rutschn hob i eich sölwa g’legt… NA des ned, owa lediert warad i trotzdem…chch

…i was jo ned WER DI, bei DIR daham, wo, wegen wos hinschickt… i tät oba sogn, do föhln dir no a" poaar" Einnträg, bevuar du des bei mir a nur vermutn kaunnst, wia sich des bei mir verhoitn tuat!!!

Oisa schen leise sein, waunn’s ned zu aunstrengend ist!

NA… jetztan host mi vaschreckt!
Do tua i mi fiachtn tuan, waunn soichane Rennemanzen, mir den Rafngummi um de Uarwaschln nebeln…
Des heard sich soooo schnö aun, do kumm i sowieso ned mit, schließlich bin i aumtlich beeideter Jausnfiahra!
Tschuidign, das i g’frogt hätt…gaunzvaschüchtatzurückzieh

Owa vielleicht kaun i jo amoi Nochhülfe bei dir nehman… wia vasagl i de Pappnreissa von 1K?! :wink: :grin:

Beim Foahrn oda beim Pappnreissn? :eyes:

:smiling_face:

Do kannst no so im Streckverband festhängen, aufglegte werden sofort verwertet. Des Forum kennt do ka Gnade. :grin:

an Herrn W_ds, wennst von da A2 ca.307 km 2std.42min
oda S6 281 km 2std.49min,oda A2+S6 296km53min,wo
kummst dann hin ? :grin: durtn kennt ma uns treffen :grin: :wink:

na, is ma zweid :slight_smile: vielleicht wenns weda bessa is

wieviel km fahrstn nacha so an einem tag
also i fahr so um die 666 km weil sunst bin i ja
glei wieda daham :grin:

jo klor, bei de kaffs do unten … i legs a bissl ruhiger an, obwoi i des a scho a paar mal gfohrn bin am stück.

owa net a sechser-boxer! des is laufruhe und laufkultur!!! :grin: :grin: :grin:

irgendwia a ormutszeignis, wenn ma für laufkultur 6 zylinder braucht. bei da bayrischen reichen viere :wink:

… und bei einer Suzuki reicht ein V2. :sunglasses:

najo, laufruhig is de owa ned wirkli

SirGalahad wieder mal in slow motion.

Wird aber auch langsam Zeit, dass die Puch wieder mal gestartet wird. :sunglasses:

@ w_ds:
So eine Rüttelkiste wie du sie jetzt darstellst, ist ein Suzuki V2 auch wieder nicht. Ist ja keine KTM. :wink:

… mi ned über an hersteller oder a mopped (eigentlich beschwer i mi gor ned). I finds nur amüsant, dass jemand an 6-zyl. braucht um mit laufruhe argumentiern zu können :wink: owa jeda wiara glaubt :wink: