Du und jeder do herinnan was dass i mi an Scheissdreck auskenn mit de gaunzn Ausdrücke - A Brauser is bei mia a Gerät zur Reinigung inkl. Spatzi und den moch i a zua wenn i fertig bin.
Okay ich bemüh mich: Wenn ich also den Brauser schließe Herr ignaz1 weil ich mich für sagen wir eine Dreiviertelstunde im meinem 40m² Wohnzimmer auf meiner italienischen Diseina Sitzgarnitur auszuruhen will und in meinen Riesen TV gucken will den ich vor Kurzem vom Aldi geschenkt bekam … und später wieder in meinen Super Hei Spid Brauser einegeh eisteig ausmoch aufdrah draufdruck - weil ich draufgekommen bin dass die Rabarbara Karlich doch net so des meine is … kann ich dass nimma mehr lieber ignaz1.
Pfah he - i bin a Schenie … i hob gor net gwußt daß i so vü vo Compjutan vasteh.
[font=„microsoft sans serif“][size=80"]Ich erhalte z.B. regelmässig diese Meldungen:
Ach ja, Cookies akzeptiere ich bis FF wieder geschlossen wird, Super-Cookies sind blockiert.
[/size][/font]
Oder die hier ist besonders lustig (im eingeloggten Zustand):
aber im ernst ich schau mir 1kps nur von der hackn aus an und die drei klicks mehr sind mir so was von wurscht kanns dir gar net sagen wie. und einsteigen tu ich über eine eigene verknüpfung damit gehts für mich immer ganz easy
warat scho schen. Jetzt hob i de Bresln scho während i wos schreib. Wos soi des do mit an RuntimError. Zoids ma es mein Compi, waunn i amoi so zum Frodl wia, daß i eam in Hächsla steck?
Dauernd diese verf… Föhlamöldungen, daß i bestimmte Sonderzeichenketten vermeiden soi, weuls ned forumskonform san. I TIPPS OWA GOR NED EINE UND DES BRINGT ME ZUM TICKEN UND DES IS SOWOS VON GOR NED GUAT FIA MEIN BLUADDRUCK.
Daweul bin i im besten Herzinfarktoita. Wöllts eich des auf eicha Gwissen loden?