Bitte um eure Hilfe

Ich weiss nicht was ich nehmen soll !!!

Ich hab in Landeck einen Tiroler Schinkenspeck gekauft. Außerdem noch Bergwurzn und Landjäger Wirschtln.
Jetzt weiß ich nicht was ich zum frischen Bauernbrot nehmen soll :eyes:
Ich persönlich hätte ja an Gusta auf a Scheibm Speck aber ist das nicht zu früh ???

Danke für eure Hilfe :wink:

endlich wieder mal ein Thema, das es Wert ist zu diskutieren :wink:

Also für mich darfs auch zum Frühstück schon ruhig ein Speck sein … :smiling_face:

Es ist eindeutig zu früh!!!
Jetzt kann man nur Toast mit Butter und marmelade essen!
dazu Tee oder Kaffe (keinesfalls Bier!!!) :grin: :grin: :grin:

Vernehmet die Lesung aus dem Brief des Pezus an die Suzukianer

„Brüder in Christo
unum Speckum tutto bene ist so!“

PAter Pezi

Also für mich darfs auch zum Frühstück schon ruhig ein Speck sein … :smiling_face:

du tu ned über speck fachsimpeln bitte, sondern mach’ dich auf die jagd nach der ursache für den ausspruch

[i]1

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error ‚80040e0c‘

Command text was not set for the command object.

/forum/editProfilePro.asp, line 383[/i]

einer db, die wo mir obiges ausgegeben hat, als ich meine fußzeile geändert hab’ …
geändert hat sie’s aber anstandslos von ‚TierschutzvereinsAusfahrt‘ auf ‚Bike-Train‘ die blöde - wollt’ mich halt bloß verunsichern …

aber a speckbrot oder zwei vorher geh’n schon noch … ;-}

Du stöll´st da de Wölt a sehr afoch fua, oda? :eyes:

Zerscht amoi brauch ma a Basis, vo der aus ma diverse Berechnungen au´geh´ kaunn. Oiso zerscht amoi zum Praktisch´n und den aktuell´n Cholesterin-Status tscheck´n loss´n, damit ma iwahaupt wiss´n, wo ma stengan. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Daunn ergeb´n se do spontan no einige Frog´n. :eyes:

Wüllst afoch nur sott werd´n?

Wüllst g´schmockstechnisch wirklich absolut aun de Grenz´n geh?

Wie trainiert san Deine G´schmocksknosperln?

Grod in da Fruah, kaunn ma se do org vaschätz´n. Stundenlaung woarn´s kanalei Reizen ausg´setzt, außa vielleicht de Mülb´nrückständ´ des´t in jed´m Bett find´st und inhalierst. :sob:

Frog´n iwa Frog´n. Wia stöll´sta vua, daß´ ma da do hölf´n soi? Wast eh, wia des is, mit so Ferndiagnos´n. Nodazua kenn ma jo den Speck ned. Oiso ohne, daß i do söwa kost´n kaunn, trau i ma nix sog´n. :cold_face:

I kenn nur aus de Vabrauchainformationen im, wieda mit 160 Mio. g´sponsat´n Regierungsfunk, des Motto: „Da Speck muaß weg!!!“ :wink: :smiling_face: :grin:

net schod, taten bayrische mitleserinnen sogn … quasi mit hexerischen fähigkeiten.

wie sollst den sunst gscheit aufstoßn hoben den gonzen tog wennst lei an marmeladetooooost issen tatest???
dr. pezzi tat sogen wer rülpst und pfurtzt der is gsund und braucht kan oazt.

los dass schmecken und sei froh wenn kanner der mitleser do in der nähe is zum schnorrn
lg ausn süden

fürn guten Speck gibst kein Wann.
Wennst net die nicht entscheiden kannst:::::
ich nehme sie dir gern ab!! Mampf!!!
Gr
Akon

speck und die 2-3 schnapserl dazu … a echt gutes fruehstueck :grin: :grin:

gestern Abend hat der Speck sehr gut gepasst, kann ma den als Frühstück aber auch gut vorstellen  :grin:

Jo um Gott´s Wüll´n - waunn des da Silly lest. :eyes:

Des kummt aus Tirol und ned aus Amerikanien. Somit haund´lt sa se do um Eia mit Speckckckckckckckckckck!!! :wink: :smiling_face: :grin:

GS und das nachdem du das grausliche zeugs für dich alleine gegessen hast, danke der tag ist versaut

du hast deswegen eh a schlechtes Gewissen, dafür derf i die nächsten 3 Tag nix mehr essen…

wiesodndes ? hostda des neiche gwandl so knapp bestellt ;-?

des ned, der Gerry meint´s einfach zu gut mit seinen Gästen… des Stückal zum kosten war fingerdick, dann noch a Landjäger zum drüberstreuen und dazu a gutes Weckerl. (mir rinnt jetzt no der Sabber)

jetzt muss i mi schö langsam mal revanchieren, trau mi ja gar nimma hin zu erm :grin: :grin:

himml gggg und des konn i da mit sihaheit sogn
duuuu net ggggg
lei lei ausn süden

i muass leider eh immerwieder in a buschenschonk gehn/foahn und mein schwimmreifen aufpumpen bzw a bisserl an mostgmischtmitopflsoft trinken damit keine blähungen steckenbleiben
lg ausn südn

fia nochand … oda vurher, zwischendurch, zur anregung, zur … fia ollas hoit

Weil Ende Juni oder was? :grin:

Schinkenspeck obrodn! :rage:

Bauchspeck von mir aus!

Aber SCHINKENSPECK!