Blancpain-Serie: Wendlinger in Monza Dritter

Wird ma alles gwohnt. :sob:

i da alles glauben? I waß ned ob da a anderstatemente dabei is

wia hoasst´s so scheen,
glauben hoasst nix wissen
:grin:
oba fix is das ich dem hochprotzentigen nix abgwinnen kann.
gegen a bierchen oda a a flascherl wein hab i nix einzuwenden wanns passt .
lg

des kann i so nit bestädigen,bei mir dahoam tuans a schnaps brennen,oba des is bei gott nit meins.
i griagg jo a imma an spenling oda an obstler,ober i trink den mist nitta.
na des is nix für mich.
lg

brennen, was i net.
Aber der Herr Schwager macht Edelbrände, da musst scho kosten, net dass zuviel Vorlauf drinbleibt. Und weil i mi eh dafür interessier, schau i mal, was i lernen kann.
Nur mit an Zwetschganan machst mir ka Freud. I bin eher auf der Hirschbirn-Seitn. :wink:

a fachmann,na dann schau mal da
http://www.stanzerschnaps.at/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=25
wiaviele brennerein es in stanz ,grins…gibt woass i nitta,oba a schpenling is schon was spezifisches…
kunnst jo a bisselle googgellen :grin:
zwegs dem edelbrand warat´s
a griasserl silli

i bin da eher der Softie, wobei manchmal san ma a de scho z’stark. :grin: :grin:
Na de Biere de i im Jahr trink kannst an ana Hand zählen. Hab i heuer scho zwa ghabt? :smiling_face: :smiling_face:

2 bier…hmm…ja ia habs a so,des erste und des letzte…sein
…grübel…2 bier oda irre ich da ???
oba eh egal eigentlich oda :wink:
lg

irrst ned i hab heuer sicher nö ned mehr erledigt

oba nit an zum schwächeln :grin:
do ma des mitm alk jetzt durch haben…wia schauts den mitm rauchen aus???
lg

waunn er speziell in seina Aunfaungszeit net wirklich da ollagräßte Sympathieträga wor, is er doch ana da bestn Autofoahra ever und hot se seine Vagünstigungen söwa erorweit. Wos ma vo an Großteul unsara Voiksvaräta net unbedingt behaupt kaunn, ohne dass an dabei de letztn 3 Moizeitn noamoi durch den Kopf gengan. :sob: :wink:

kloara Schnops is owa bekömmlicha, weul den siecht de Leber net. :wink:

der schaut imma so komisch drein,i hab ma imma gedocht des is a aussairdischer :grin:
leider hab i feststellen miassen das es lei a deitscha is… :rage:
lg

neugierig oder Arzt, loooooool Genussraucher würd i sagen, 70-80 am Tag. Na Blödsinn, momentan sans 4-6 am Tag, mei Arzt schimpft eh. :wink: :wink: :wink: :wink:

[/size]

weyl bey Deiner löchrign bin i ma do Ziemlich sicha :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:


Jaja bin eh schooon weech :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Lg Pg