Blutspenden.

Ah ok … :grin:

I bin jo a a trottlweib owa der typ verzapft do wiakli an scheiß@

Won i denn moi triff hau i erm a poa watschn owi… :sob: :rage:

… dei Muatta trauet se nimma auf die strossn wanns lesn dad wos du fia an Schwachsinn ausselost … :rage:
… wannst net spendn wuisst dann hoit die Bappn … wia hätt da Mittameier Michi gsogt … o leck … ein Oarschlochkind … :rage:

damit host Dich wida zum Oba Pfälza erhobn :wink: …ob Heite bist koa Wirklicha Franke mehr, in meine Augn :smiling_face: :smiling_face: :grin:

Viva Bavariae :wink:

Lg Pg

waunsd weida so duasd griagsd De Preissn-Spion Bezeichnung a no los :smiling_face:

… ungesund Börny. Das ist der wahre Grund warum die Frauen viel älter werden als wir Männer.

Bist a braver Soldat mei Freind !!!

Wödklasde comment!!! daumenhoch :sunglasses: :grin:

Ja und?

Trotzdem hilfst du mit einer Blutspende mehr Menschen, als wenn du mittels Einzahlungsscheins eine Hilfsorganisation unterstützst. :eyes:
Ist es aus deiner Sicht unfair, wenn eine Organisation daraus einen Profit macht? :eyes:

Einsprache abgewiesen. :wink:

… dem Börny du Wurmduscha.

Meine Lieben…

ICH rege mich eben nicht über diese Unperson auf, das tut IHR und damit spielt ihr IHM in die Karten!!!
Ich hebe nur in bereits geschriebenen Texten die Dinge hervor die Mr. MK scheinbar, wie meist, missinterpretiert hat, bzw. einfach IGNORIERT, wie die Tatsache das weder seine noch andere MEINUNGEN hier gefragt sind sondern einfach die Tatsache das Blut gebraucht wird propagiert wird!

Ich antworte dieser Unperson deshalb auch NICHT MEHR direkt, da ich für „don’t feed the Troll“ bin und das schon seit seinem zweiten Tag hier glaube ich!!!

Gerri!!!

I was der treibt di zur Weißgluat, owa BITTE, loß den NED DICH ois in Schlechten herstölln, schimpf earm nimmer, wir hobn uns doch schon geeinigt earm zu ignoriern, du gibst doch nur „dem Affen Zucker“, wenn du so sauer wirst!!!

I KENN DI, i was wos du a feiner Kerl und guata Freind bist, VIELE DO OWA NED!
Loss den aunglant, du tuast dir/uns nix guats und earm blost nur Wind in de Segln!!!

Gauuuuuuuuuuuunz ruuuuuuuuuuuuuuuhig…Oooooooooohmmmmmmmmmmmm!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Kumm Gertschi, genieß dein Urlaub und vagiß den anfoch!
Boid wird er daunn nur mehr Sölbstgespräche schreibn könnan, daunn läuft sich des Tod und ist erledigt!

Geh glei morgen blut spendn…

Recht host …

mM der richtige Umgang mit solchen Klugscheißern die gegen alles und jeden sind
Daumen hoch

… des nächstemoi, da Orzt soi ka Nodl nemma, de dicka is ois Du! :wink:

Wenn niemand daran verdienen würde, wäre (a) genug da, weil’s nicht aus Profit a Flascherl mehr „benötigt“ wird und (b) würde ich das auch unterstützen.
Was soll ich denn noch erklären? Dass jeder die Verantwortung für sein Leben übernehmen soll, hab i ja scho mal erwähnt.

@ alle anderen: schimpfst doch ned rum wenn extra gebeten wurde das zu lassen.

… so red ma mit Eierlose.

:wink: :smiling_face:

Recht host

Bin imma brav… jetzad zmindest… i hüf wo i ko… a wann i nix hob oda a wann ois scheiße läuft schau i das de de ma am herzn liegen am bestn geht…