Brücke an Schrotti

du in vösendorf des Automatikgetriebeservice des würd i dann doch gaunz gern machen, weil nach Augsburg fahrn dafür bin i zmiad.

oiso a poa infos hätt i braucht!

Kaum schaust amoi 2 Tog net eina tuat se wos. :cold_face:

AMC-Getriebe
Ortsstr. 54
2331 Vösendorf

01/699 40 30

Mir haums amoi des Lebn gerettet mit a Raudi V8, dens netamoi in da Ketzagossn augreifn woitn. De „Fochkräfte“ bei Audi haum ersthoft gmant, se baun des kompl. Getriebe aus und schickns zu ZF. :cold_face:

Infolge hob i scho ettliche Leit hingschickt und olle worn bis dato zfriedn. :smiling_face:

…du ölda bist wia i… stelle mich zur Adoption frei PAPI, i hätt a Getriebe braucht… und a… mit… daunn noch… :grin: :grin: :grin:

doppelpost-gelöscht :rage:

amoi mim Bremsenreiniger in der Ansaugbrückengegend rum, wenn er dann höher dreht weisst was los is.

2500 euro is aber eh scho a ziemliches Preisniveau…

30 minuten is ganz schön flott!

Kompressionsprüfer hätt halt die erste Werkstatt beim ersten KerzenWechsel scho auffetuan müssen.

da werd i morgen glei hintelefoniern!

…Hörr Gerriii… der Dicke hat sich gaaanz lieb, nett und brav entschuldigt… i woar gaunz perplex… :hushed:
Vielleicht schoff ich’s doch noch mein oidn Herrn zu erziehn??? :grin: :grin: :grin: :grin:

Und wenn ma gaunz ehrlich san is des imma no a reine Vatrauensgschicht, wäu ob des wirklich da Zylinda wor, wirst nie erfohrn.
:eyes:

Liegt oba hoit a daraun, daß de echtn Mechanika aussterbn. Heit host nua mehr Komponentntauscha mit ana Waund von Zettln wo draufsteht bei wöche Tauscherseminare der Hiafla ned scho ibaroi woar … :sob:

Du Gerry, aufs Oblaufdatum host scho laung nimma gschaut. Der is jo scho laung iwa de 3-Monatsfrist. :eyes: :wink:

Werkstatt 2 den Defekt rausgefunden?

Vielleicht hat er den Defekt garned und sie wollten dich einfach nur ruhig stellen!

Na Momäääänt Herr Schrotti!!!

WIR, die wir eigentlich schon seit… boahhh i glaub miar san boid a Joahr driwa, „abgelaufen“ sein sollten, wir müssen uns das Datum anschaun! :grin: :grin: :grin:

Na jo scheinboar hobn mir uns noch rechtzeitig vakuumvapockn lossn?! :dizzy_face:

Oda des Wildurakel hod sich teischt??? …na Bledsinn, DES kaunn jo ned sein!!!
Des wird wos aundares gmant hobn?!

…na, na Bärli… ruhig g’stöölt werdn aundare wo AUNDAS!

I glaub de woitn in Papi anfoch nur a neichs Auto aundrahn!!! :grin: :grin: :grin:

Wuarscht, de Klane wird a freid hobn! :smiling_face:

red ma eh vom Erfinda des Feuers, des Radls und vo eh fost oin aundan a? :eyes:

Drum denk i ma jo, dass do irgendwos sei muass. I steh vua an Rätsl. :dizzy_face: :wink:

Aso ???

VW und AUDI Fahrer habens gut …

Hello …

Du geh zu dein Papi …

Haben sie auch …

I glaub jo du bist a bissl …