du in vösendorf des Automatikgetriebeservice des würd i dann doch gaunz gern machen, weil nach Augsburg fahrn dafür bin i zmiad.
oiso a poa infos hätt i braucht!
du in vösendorf des Automatikgetriebeservice des würd i dann doch gaunz gern machen, weil nach Augsburg fahrn dafür bin i zmiad.
oiso a poa infos hätt i braucht!
Kaum schaust amoi 2 Tog net eina tuat se wos. ![]()
AMC-Getriebe
Ortsstr. 54
2331 Vösendorf
01/699 40 30
Mir haums amoi des Lebn gerettet mit a Raudi V8, dens netamoi in da Ketzagossn augreifn woitn. De „Fochkräfte“ bei Audi haum ersthoft gmant, se baun des kompl. Getriebe aus und schickns zu ZF. ![]()
Infolge hob i scho ettliche Leit hingschickt und olle worn bis dato zfriedn. ![]()
…du ölda bist wia i… stelle mich zur Adoption frei PAPI, i hätt a Getriebe braucht… und a… mit… daunn noch…
![]()
doppelpost-gelöscht ![]()
amoi mim Bremsenreiniger in der Ansaugbrückengegend rum, wenn er dann höher dreht weisst was los is.
2500 euro is aber eh scho a ziemliches Preisniveau…
30 minuten is ganz schön flott!
Kompressionsprüfer hätt halt die erste Werkstatt beim ersten KerzenWechsel scho auffetuan müssen.
da werd i morgen glei hintelefoniern!
…Hörr Gerriii… der Dicke hat sich gaaanz lieb, nett und brav entschuldigt… i woar gaunz perplex… ![]()
Vielleicht schoff ich’s doch noch mein oidn Herrn zu erziehn???
![]()
Und wenn ma gaunz ehrlich san is des imma no a reine Vatrauensgschicht, wäu ob des wirklich da Zylinda wor, wirst nie erfohrn.
… ![]()
Liegt oba hoit a daraun, daß de echtn Mechanika aussterbn. Heit host nua mehr Komponentntauscha mit ana Waund von Zettln wo draufsteht bei wöche Tauscherseminare der Hiafla ned scho ibaroi woar … ![]()
Du Gerry, aufs Oblaufdatum host scho laung nimma gschaut. Der is jo scho laung iwa de 3-Monatsfrist.
![]()
Werkstatt 2 den Defekt rausgefunden?
Vielleicht hat er den Defekt garned und sie wollten dich einfach nur ruhig stellen!
Na Momäääänt Herr Schrotti!!!
WIR, die wir eigentlich schon seit… boahhh i glaub miar san boid a Joahr driwa, „abgelaufen“ sein sollten, wir müssen uns das Datum anschaun!
![]()
Na jo scheinboar hobn mir uns noch rechtzeitig vakuumvapockn lossn?! ![]()
Oda des Wildurakel hod sich teischt??? …na Bledsinn, DES kaunn jo ned sein!!!
Des wird wos aundares gmant hobn?!
…na, na Bärli… ruhig g’stöölt werdn aundare wo AUNDAS!
I glaub de woitn in Papi anfoch nur a neichs Auto aundrahn!!!
![]()
Wuarscht, de Klane wird a freid hobn! ![]()
red ma eh vom Erfinda des Feuers, des Radls und vo eh fost oin aundan a? ![]()
Drum denk i ma jo, dass do irgendwos sei muass. I steh vua an Rätsl.
![]()
Aso ???
VW und AUDI Fahrer habens gut …
Hello …
Du geh zu dein Papi …
Haben sie auch …
I glaub jo du bist a bissl …