Brauche EURE hilfe - Facebook vote (Foto)

Schlafende Preißische Taubn weckt man nicht weyls sunst auffi Fliagn und anem aum Schädl scheißn :dizzy_face: …könntn :grin:

Desweiteren hobns eh Neiche Grenz Schuidln aufgstellt :smiling_face: …do kimmt Der sowiso ned Eine , ins scheene Ostarrichi :wink:

… I bin stoiz drauf, daß I a Frau hob, de si mit Laundkortn orientieren kaun, und mechat, daß des so bleibt.

Drum kemman so moderne Glumpatn wia Navis, Toschenrechna und elektr. Liacht ned ins Haus. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Na, oba so ans wo ma am Radio des Handy ohhebm kaun und telefonieren.
Wäu fias Handy währendn Fohrn aus da Haundtoschn krauman, brauchats sunst erscht a Navi … :smiling_face: :grin: :grin:

ned deswegn kimmt da des nit ins Haus :sunglasses:…Sundan woi des am Oarsch da Wölt , näha Bez. im Tiefstn Woid 4tl is :wink:…wo koa Normala Postla unta 2 Wochn hi find …außa Er hod selba sowas :grin:

hockst da echt no ohne E Licht ummadumm ?-oda wos :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… is a Postla?!? :hushed:

:smiling_face: :grin: :grin:

gehört,Meyster,-schönen Abend übrigens-das der UAS abends beim Schein der Kerzen sein karges Mahl zu sich nimmt…er nennet auch noch eine Vielzahl „Auer Glühstrumpflampen“ sein eigen…sowie etliche die mit Petroleum befeuert werden!Somit ist er nicht vom Elektrischen abhängig :wink:
>Drehzahl<

Bidde so gstelle Er sich noch ned Deppata oisa eh scho is :wink: :grin: :grin:

da host Vialleicht kennst des Jo :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

Herr Pursang , wünsche Ihm auch ein Geruhsammen Abend :wink:…ich verbringe nun meyne eh wenige Zeit :cold_face: damit , mir ernstliche sorgen üban UAS inkl Famiglia zu machn :worried: …Da sitzta Nun Ganz Allein auf Einem Bein und tobt im Wald herum :grin:…Nur Tausende Gelsn als Zeugen in da Tat …Diese Ihm etwas Strom zu bringen vermag :sunglasses: :grin: :grin:

Lg Pg

es nicht seyn,Meyster,das der UAS im Wald an einem Bächelein ein Wasserlaufkraftwerk betreibet…er auf diese Art sein Elektrisches selber fabriziert??Möglich wärs doch,oder??
>Drehzahl<

Natürlich kann das Seyn …Herr Pursang -weyl Der is mir eh Suspekt :dizzy_face:und daher Alles möglich :grin: …erinnert meinen Einen immer an das da :smiling_face: :grin:

… genau erst saufrech sei …

… dann kriagt as mit da Angst vor da eignen Courage …

und scho schwenkt a die östereichische Kriagsfloggn … weisser Adler auf weissem Grund … :smiling_face: :grin: :wink:

es hobts a bloss a Glück, dass mir des momentan oafach zu hoass is um gen Süden zu ziagn es Banditen es … :smiling_face: :grin: :wink:

is a Mitorweita vo ana neiortign Kommunikationsschiene - aungeblich a Erfindung dera zu Thurn und Taxis. :eyes:

glaub i sofurt. :wink:

Wor des johrelaunge Lauern vuam Blindnheim do net umasunst. :smiling_face:

Duckundrennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn … :grin:

herst, her ma auf mit dem gfrisbiachl - dem gressten verblödungswerkzeig auf da wöld - no vorm fernseha

Kaum do, und wenn daun nua gorschtig … :cold_face:

geh weida Dua Nit Babble :sunglasses:…Die poar Kilometres , bis Passau de in Südn gengan wirst a no dapockn -odrr :dizzy_face:…(Weyl ob do gehts inan Ostn waunsd zu Uns wüllsd ) :wink:.owa is eh gscheida waunsd weida in Südn foahrst …woasd scho gaunz obe bis Süd Afrikanien :smiling_face: , daun hintn Links zu de Zulukaffa :grin: :wink: …denan kaunst Daun Dey Soibn einedruckn…wost fia a Großa Östarreich Herfotza dosd bist …De glaubns Bestimmt …

wirklich gleichmäßig vateult - des muasst zuagebn. :wink:

… wäu Du bist ma sehr ähnlich (und damit man I ned des Aussehen: :grin:)

Bis auf a haundvoi Ausnauhman. :wink:

auf Des kimmts owa a Nimma drauf zsamm :eyes: Es Zwoa Zausln :sunglasses: :grin: :grin: :grin: :grin:

… hörns.
Sans gaunz stad, Herr Pilgrant.

Waun des amoi ned da Pili is, wiara feixt, ha?