Brno mitfahrgelegnheit

…nimm ane von de Schiachstn, daunn host a reelle Tschance de richtige zum dawischn…

soitast ma Dei Tel.-Nr. PM-en - daunn tan ma uns leichta beim Zaumruafn.

Fia Mitte nä. Wo. is z.B. wieda amoi a Herrnobend mit mein gestesgestörtn Hawara aungedocht. Kaunnst gern mitgeh auf Tournee. :wink:

PääM kömmt!

haha PääM ist unzustöllboar weul in Herrn Oideisn sei Postfachl vui is!

OWA… GsD hob i kan g’frett mehr mit dera Hockn… sprich meine „Kreise“ faungan wieda aun bessa zu oarweitn…

I hob di jo g’speichert… tüüüüt. tüüüüüüüt… Grüß Gott…chch

Ned probiern in Olpö wos vuarzschreibn, oda wos z’schreibn wos sich danoch aunhuarchn könnte…

…do host schon an Vuarteul, bei dir is no wia sie wüüüüh, i bin so wia i sein dearf…chch

Ist Dir bekannt, warum wir - trotz der Bröserln, die die Mädels zeitweilig machen können - sie doch so mögen? :eyes:

Se san uns Menschn jo doch aum ähnlichstn. :wink:

Duckundrennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn … :grin:

Wiesooo???

Lest de Frau Schrotti mit???

Weul bei mir… oisa i vasteh des VÖLLIG, obwoi… daunk den Bemühungen der mir NOCH zugemuteten… reicht es eigentlich nimmer bis zum Mögen…
Für körperliche Ertüchtigung… najoooo waunn’s sein muaß… owa sunst… i hob ehhh an Hund, der is wenigsten brav und tuat wos i sog!

Des sind wahrscheinlich die einzigen Sachen die ihr guad könnts:

Moperl foahn und große Goschon hobn! Danke fürs Gespräch!!

Hätt i ma eigntlich denken können das ich da ka ernst gemeinte Frage stellen brauch!

Sowos wie eich hob ich immer noch verbal ausdämpft!!! :wink:

Wennst meine Nachricht genau gelesen hättest wäre dir aufgefallen was bei meinem Namen dabei steht. Aber naja was soll ma da erwarten…

Viel heisse Luft!

Richtig, das ist eine absolut korrekte Feststellung. Ist aber auch ein österreichisches Forum, welches den Deutschen gehört. Was erwartest du da? Tiefsinnige Diskussionen? :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Gleichzeitig gab es in diesem Forum genügend Fake-User, dass es nihct immer einfach ist, richtige User von Multi-Nicks zu unterscheiden. :wink:

des waassma nie, obs dabei bleibt, wasma kann … aber a moppal und a forum is scho richtig … a guata anfang jedenfalls…

und ich denkma, du willst ned wirklich als gepäckstück mitfoan - was willstn jetzt eigentlich ? an soziusplatz oder an familienanschluß mim eigenen moppet …

glaubi ned mit 66 kila …

… sicha des inglische Wurt fia Täulsaumes … :eyes:

:wink:

wia waunn eana des net völlig wuascht warat. :dizzy_face:

Apro: Wölche Gemeinsaumkeitn gibts zwischn der Damenwölt und z. B. dem Hurricane Sandy? :eyes:

S´ faungt aun mit leichtem Gebläse, daunn wirds feicht und aum End is des Haus weg. :worried:

Dasselbe gilt aber auch für Österreicher:
polizeibericht.ch - und andere Domains günstig und einfach online kaufen auf top-domains.ch

:grin:

Jo des tuats.

Oba waunst ned da Farkas oda da Niavarani bist, is des eigentlich ka wirklicha Segn … :eyes:

Entweda gift si ana iba Di oda es vasteht kana und si hoitn Di fia an komischn Eignbrötla … :worried:

…de trockenen wuchteln treffen genau ins zwutzelzentrum…danke herr schrotty :grin:

Oisa… wieso sie DES jetzt mir schreibt, wo ich IHR doch goar noch ned direkt auch nur irgendwos geauntwortet hob versteh i jetzt ned… Stutisches Wadlbeissn???

Somit kaun i der 'gnä Frau gegenüber a ka haße Luft vabreitet hobn!
Und ausdämpfn is imma guat, schließlich bin i NICHTRAUCHER!

Des weiteren i was ned ob i Mopperlfoahrn kaunn… meistens foll i hoid (GsD) ned owe!
Goschad sein, das bitte ja!

Und wie sie aunnehmen könnte das wir sie mit dem Ernst nehmen könnten (der hod a Frau hearst!!!) vasteh ich auch ned!
Fois sie des überhaupt ned gemeint hod… ernst nehmen könn ma a Froge betreffend ana 750’ga IM GEPÄCK ned wirklich… oda?! :wink: :grin: :grin:

was isn da gestanden herst ? habs nicht gelesen … muß ich aufm server nachfragen oder sagstmas freiwillig ;-? bittebitte … :wink:

du iwonn: wieso schreibstn eigentlich was von ana 750er susi, die du fährst, wennst a sv650 eintragen hast ? is die aufgebohrt ? wer kann sowas ? ich hätt a 350er zu tunen, möcht gern 390ccm draus machen lassen - hast an tip ?
:wink: