Browser zeigt: Betrugsversuch

Habt ihr das auch?
Wenn ich 1000ps aufrufe zeigt Opera mir an, daß diese Seite nicht sicher und bekannt dafür sei Betrugsversuche zu unternehmen. :cold_face:

Komisch das.

dann wirds scho so sei

Do herinn wird ma augstänkert, verlacht, verorscht und sicher ah bemitleidet, aber betrogen?

Dös glaub i ned … :eyes:

wer verwendet auch Opera…

des frog I mi a und vor allem: weshalb … ;-}

mei Lieblingbrowser!

Aber bei mir warnt er nur vor dem tiefen Niveau auf der Seiten…
:grin: :grin: :grin:

Jaja, mei Bua der a zufälliger Weise a wie der genannte Künstler hast, aber net Peda! :wink:
Muß aber zugebn, mei erster Avatar war scho aus´n 2005. S´Bild hab i einfach nur geil gfunden.
Aber es hat mal was neuches (2010) herghört, jetzt wo wir des gleiche Kantn-Kapperl tragn… :grin:

Jaja, da Peda hat scho a paar feine Liadln gmacht, aber Family Snapshot hab i net wirklich kennt.
Mei Lieblinghadern von eam is „While the Earth sleeps“ mit Deep Forest.

…und wias´d sagst, Sch… auf´s Niveau…
:grin: :grin: :grin:

in den gebrauchtanzeigen melden sich immer wieder betrüger, ist aber normal das solltest bei car4you etc auch haben

I hob eh scho zittert fur dem, wos du zu mein bonmot übern opera sogn wirst … ;-}

… wem host denn jetzt wieder in dein Avatar ??? Is des wieder so a family snapshot ??? Is des eppa dei Bua ??? Is der scho sooo groß heast ???

The streets are lined with camera crews
Everywhere he goes is news
Today is different
Today is not the same
Today I make the action
Take snapshot into the light, snapshot into the light
I’m shooting into the light …

:grin: :grin: :grin: Hoff du kennst den Gabriel Peda so guad wia i … :wink:

NIWO hod do herinnan eh nur der Oideisane und der vaschweigs dauernd …  :wink:

Wos brauchst a Niwo waunnst gsund bist ??? Wer di net so nimmt wiest bist soi si in Gogs haun :eyes:

missliche Loge kummst moch jo nie a Vodaschoftstest weu … der Gabriel schaut da gleich heast … wie a Sömmi da aundaren  :grin: :grin: :grin: … Mutant in piccolo …  :wink: